Nu er vores bebser ikke kommet endnu. Men sådan var min kæreste også i starten af vores forhold, med alt hvad der hedder husholdning. Jeg tror simpelthen ikke han så rodet og snavset som et problem, på samme måde som mig. Jeg prøvede også at snakke med min kæreste om det og det var som at snakke til en dør. 
Jeg gik længe og overvejede hvad pokker jeg lige skulle gøre !!!
Det endte med jeg besluttede mig for at når han ikke ville hjælpe mig ,gad jeg heller ikke hjælpe ham(for at vise hvor meget jeg egentlig gjorde for ham). Så alt det rod han lagde rundt i huset, lagde jeg ind i hans side af sengen. så når han skulle i seng, var der lige en oprydning først.
(skal lige siges at det i første omgang bare kom på gulvet, indtil det blev for meget for ham). Han fik sin egen vasketøjskurv(Han kunne ikke finde ud af at vaske tøj), som til sidst indeholdt alt hans tøj. Heldigvis gav det okay hurtig pote og han forstod alvoren i det, så han kom i gang der hjemme næsten helt frivilligt... He he
Må sige jeg havde lagt planer om at dele alt service op, så jeg kun skulle tage min egen opvask osv... Heldigvis nåede det ikke så langt.
Måske lidt ekstremt, men det virkede for os eller mig må jeg hellere sige...
Nu har jeg heldigvis en mand der er super go til at hjælpe til, da han har fundet ud af hvor dejligt det er, at det ser pænt ud.
Anmeld