Herhjemme har jeg lææææææææænge, alt for længe - leget happy family !! Men det er bare sleet ikke sådan det er
.. jeg er trist HVER dag pga min kæreste - han respekterer mig NUL, han hjælper overhooooooovedet ikke til herhjemme ( han arbejder fra 08.00 til 18.00 hver dag, så jeg forlanger heller ikke at han skal lave det store men bare hvis han lige ryddet op efter sig selv, det ville have hjulpet sååååååååå meget, og jeg FORSTÅR virkelig ikke hvordan han har samvittigheden til at overlade ALT til mig, jeg fatter det ikke) De få gange han har haft vores datter alene, og jeg er taget hjem til en veninde velvidende om at huset er MEGA rodet, så tænker jeg hver gang, eeej NU må han da have lavet et eller andet han kan da ikke holde ud at være i et hjem der er SÅ beskidt. Jeg kommer hjem og han sidder ved comp. hmmm .. Mig: hvorfor har du ikke ryddet lidt op? han: eej, altså jeg har passet *****??
og hun er LIGE faldet i søvn.. Yeah right.. Jeg er SÅÅÅ træt af det hele og jeg GIDER ikke det lort mere !!!!!!! det ville være SÅ meget nemmere uden ham - problemet er bare, JEG fungerer ikke uden ham 
Jeg kan ikke få mig selv til at gå fra ham.. Jeg kan ikke .. Og NEJ det nytter ikke at snakke med ham om det. Det hjælper nada.
Så ja, hvad ville jeg med dette indlæg?? Jeg ved det faktisk ikke engang selv .. Er bare træt af at have ''to'' børn, istedet for en hjælpende kæreste ..
*og så gør det heller ikke så meget om i kan se hvem jeg er.. Min skrivemåde er vel lidt speciel heh..
Anmeld