Hjælp til tatovering (igen igen igen) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Dinna88

Loa skriver:

Meget gerne....

Mente også håndfladen, men hvordan får man hende til at holde hånden åben til at man kan tage et billede

øv øv øv, nu kan jeg ikke finde dem jeg har taget! Men du kan måske google babyhænder makro, eller noget.
Jeg fandt det her ene af min nieces fødder, det er dog ikke close up, men der er fokus på fusserne. Det er liiige det bedste jeg kunne finde  Fødder kan også være SÅ søde!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Loa

Dinna88 skriver:

øv øv øv, nu kan jeg ikke finde dem jeg har taget! Men du kan måske google babyhænder makro, eller noget.
Jeg fandt det her ene af min nieces fødder, det er dog ikke close up, men der er fokus på fusserne. Det er liiige det bedste jeg kunne finde  Fødder kan også være SÅ søde!

Arhmen jeg ELSKER også bare Isabellas fødder

Ih syntes den er rigtig svær, der er mange ting at vælge mellem, og det er sødt på hver sin måde....

Anmeld

31. marts 2011

Dinna88

Loa skriver:

Arhmen jeg ELSKER også bare Isabellas fødder

Ih syntes den er rigtig svær, der er mange ting at vælge mellem, og det er sødt på hver sin måde....

Så kunne det da være en god idé!
Uh, du kan jo bare få mere end en  

Anmeld

31. marts 2011

Loa

Dinna88 skriver:

Så kunne det da være en god idé!
Uh, du kan jo bare få mere end en  

Ha ha ja, men så skal jeg jo også bare have mere end én tatto, når næste barn kommer.... Tror faktisk jeg vil prøve at tage et billede af hendes fod og se hvordan det bliver

Anmeld

31. marts 2011

Sara.

CRS skriver:

Kan sagtens anbefale portræt!! har på min højre overarm/skulder af mine 2...

Det blev lavet i sommers

De er lidt rødlige på billedet, det blev taget en time efter de blev lavet, så ser super ud nu...

Og portrætte af Lærke og Nor ligner bare på en prik.....!!!!!!! Så flot!!! Ville lidt ønske det var mig der havde den tatovering....

Anmeld

31. marts 2011

CRS

lærkes_mor skriver:

Og portrætte af Lærke og Nor ligner bare på en prik.....!!!!!!! Så flot!!! Ville lidt ønske det var mig der havde den tatovering....

Så må du have en anden

Anmeld

31. marts 2011

Dinna88

Loa skriver:

Ha ha ja, men så skal jeg jo også bare have mere end én tatto, når næste barn kommer.... Tror faktisk jeg vil prøve at tage et billede af hendes fod og se hvordan det bliver

Oooork, det skal da nok blive godt :O

Har dit kamera makroeffekt? (det burde det have!) symbolet for den effekt er en lille blomst. Hvis det har den, så brug den, når du tager billedet. Den er der til når man skal tage billeder af noget småt, tæt på

Anmeld

31. marts 2011

Sara.

CRS skriver:

Så må du have en anden

Gider ikke ha nogen :-)

Anmeld

31. marts 2011

Loa

Dinna88 skriver:

Oooork, det skal da nok blive godt :O

Har dit kamera makroeffekt? (det burde det have!) symbolet for den effekt er en lille blomst. Hvis det har den, så brug den, når du tager billedet. Den er der til når man skal tage billeder af noget småt, tæt på

Det må jeg da lige se på når jeg kommer hjem....

Tak for råd

Anmeld

31. marts 2011

CRS

lærkes_mor skriver:

Gider ikke ha nogen :-)

Nej ved jeg godt

Jeg skal have flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.