Hjælp til tatovering (igen igen igen) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.756 visninger
50 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Loa

Okay tøser, ved godt der har været mange af de her tråde, men nu kunne jeg altså også godt bruge jeres hjælp....

Jeg kunne ekstremt godt tænke mig en tatovering der symbolisere min datter, om det lige er hendes navn, fødselsdato eller hvad, det ved jeg ikke lige. Jeg gider helst ikke noget der er for "almindeligt" (selvom jeg godt ved tatoveringer for ens børn er forholdsvis almindeligt)

Nogen gode forslag til hvad det kunne være?

Og stedet? Jeg har to semi kedelige tatoveringer (hehe) en på lænden (åh jeg var naiv da jeg var 17) og en på skulderbladet, så de to steder er optaget....

Jeg tænkte selv måske nakken.....

Kom glad med forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Dinna88

hvad med hendes håndaftryk? Det kan laves SÅ flot hvis ikke bare det er en sort klat, men tegnet op og med realistiske skygger m.m. Eventuelt med noget der minder dig om dig datter ved siden af?

Anmeld

31. marts 2011

hekran

Hvad med noget a la Pernille Rosendal, der har en perlekæde tatoveret omkring håndleddet. hvor der hænger et lille vedhæng med sønnens forbogstav. Så kan man jo altid udvide senere, hvis man ønsker flere børn

Jeg har også overvejet et eller andet, men tror måske jeg skal være færdig med at få børn først, så jeg kan få lavet en samlet tatovering.

Men det behøver jo ikke være hendes navn. Kan også være tallene fra hendes fødselsdag eller håndaftryk (rigtig god idé!).

God fornøjelse med det!

Anmeld

31. marts 2011

Loa

Dinna88 skriver:

hvad med hendes håndaftryk? Det kan laves SÅ flot hvis ikke bare det er en sort klat, men tegnet op og med realistiske skygger m.m. Eventuelt med noget der minder dig om dig datter ved siden af?

Jo et håndaftryk kunne være sødt. Men skal man selv lave det først? Eller hvordan? For hun er piv svær at få et ordenlig aftryk ud af

Anmeld

31. marts 2011

Loa

Marita skriver:

Hvad med noget a la Pernille Rosendal, der har en perlekæde tatoveret omkring håndleddet. hvor der hænger et lille vedhæng med sønnens forbogstav. Så kan man jo altid udvide senere, hvis man ønsker flere børn

Jeg har også overvejet et eller andet, men tror måske jeg skal være færdig med at få børn først, så jeg kan få lavet en samlet tatovering.

Men det behøver jo ikke være hendes navn. Kan også være tallene fra hendes fødselsdag eller håndaftryk (rigtig god idé!).

God fornøjelse med det!

Ej det var faktisk super sødt, og også lidt feminint......

Den tror jeg da lige jeg vil overveje... Tak.....

Anmeld

31. marts 2011

Bare mig..

Her er min.

I teksten står der "from you i´ve learned to truly love"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. marts 2011

Loa

Nicolinesmor170510 skriver:

Her er min.

I teksten står der "from you i´ve learned to truly love"

Nårh den var også sød.......

Ja det er nemlig også det med en tekst der ligesom beskriver hvor meget hun betyder for mig, der tiltaler mig......

God tekst du har

Anmeld

31. marts 2011

Bare mig..

Loa skriver:

Nårh den var også sød.......

Ja det er nemlig også det med en tekst der ligesom beskriver hvor meget hun betyder for mig, der tiltaler mig......

God tekst du har

Altså..jeg kan jo rigtig godt lide en tekst som beskriver hvor meget hun/de betyder.. Jeg synes det der med deres initialer, fødselsdatoer er ALT for almindeligt, men stadigvæk sødt..

Mange synes min er for stor, men hvis man ikke er til store tusser, skal man jo nok heller ikke få den lavet på underarmen hvor alle kan se den, og min er heller ikke heeelt lille, i forhold til den er så synlig..

Anmeld

31. marts 2011

Loa

Nicolinesmor170510 skriver:

Altså..jeg kan jo rigtig godt lide en tekst som beskriver hvor meget hun/de betyder.. Jeg synes det der med deres initialer, fødselsdatoer er ALT for almindeligt, men stadigvæk sødt..

Mange synes min er for stor, men hvis man ikke er til store tusser, skal man jo nok heller ikke få den lavet på underarmen hvor alle kan se den, og min er heller ikke heeelt lille, i forhold til den er så synlig..

Nej det er jo også det der skal med i overvejelserne....

Der var også en herinde der havde en MAX fed tatovering på underarmen, bare på modsatte side af armen end dig, men tænker om det kommer til at betyde noget i forhold til at skulle få job efter uddannelse (jeg arbejder på kontor)

Syntes bare det er svært.....

Anmeld

31. marts 2011

Bare mig..

Loa skriver:

Nej det er jo også det der skal med i overvejelserne....

Der var også en herinde der havde en MAX fed tatovering på underarmen, bare på modsatte side af armen end dig, men tænker om det kommer til at betyde noget i forhold til at skulle få job efter uddannelse (jeg arbejder på kontor)

Syntes bare det er svært.....

Altså det jeg tænkte da jeg fik den var, at det jo er tiden.. Det får vi idag, og jeg tror, at det inden længe, er heelt normalt, at have tusser.. Man ser også flere og flere piger have dem hele vejen op og ned af armene (om man kan lide det eller ej, jeg er ikke til det der helt ekstreme )

Men som sagt, så tror jeg det er det vi vil se..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.