Hjælp til tatovering (igen igen igen) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

lykkekevin

Loa skriver:

Okay tøser, ved godt der har været mange af de her tråde, men nu kunne jeg altså også godt bruge jeres hjælp....

Jeg kunne ekstremt godt tænke mig en tatovering der symbolisere min datter, om det lige er hendes navn, fødselsdato eller hvad, det ved jeg ikke lige. Jeg gider helst ikke noget der er for "almindeligt" (selvom jeg godt ved tatoveringer for ens børn er forholdsvis almindeligt)

Nogen gode forslag til hvad det kunne være?

Og stedet? Jeg har to semi kedelige tatoveringer (hehe) en på lænden (åh jeg var naiv da jeg var 17) og en på skulderbladet, så de to steder er optaget....

Jeg tænkte selv måske nakken.....

Kom glad med forslag

her er et billede at min med  min datter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Becks

Jeg synes du skulle gå ned til Miks tatto, jeg mener han har lavet håndaftryk! Hvorvidt han selv tegner dem, eller om de kopiere hånden ved jeg ikke.. Men de er knalddygtige dernde..
Jeg vil anbefale dig og ringe og bestille tid, der kan være lang ventetid  Dere side er under ombygning nu, men burde åbne idag eller én af de nærmeste dage!

Ellers skal du tage ind på Rømersgade 9 og spørge efter Helle! Hun er helt igennem knald dygtig! 

Anmeld

31. marts 2011

NinaNymannMadsen

jeg har den her
skal så ha lavet videre på den så den lille nys navn også kommer med i forlængelse.

Anmeld

31. marts 2011

CRS

Kan sagtens anbefale portræt!! har på min højre overarm/skulder af mine 2...

Det blev lavet i sommers

De er lidt rødlige på billedet, det blev taget en time efter de blev lavet, så ser super ud nu...

Anmeld

31. marts 2011

Loa

Dinna88 skriver:

Nej, det gør jeg faktisk ikke
Jeg kender ingen af dem, og den ene har meget få billeder - men det ser da fint ud (Hun ser dog ikke ud til at være super til portrætter)

Kan du tage et billede af hendes hånd? Uh, havde du boet i Randers ville jeg gerne have taget et billede for dig - jeg har arbejdet lidt på billeder af hænder og fødder på babyer. 

Jeg kan prøve.... Men hun er en lille urolig bandit, så tror at fotokopiere er nemmest.... Men kan selvfølgelig godt prøve det med billede, så skal man nok bare lige eksperimentere lidt med hvordan man bedst holder hånden....

Uh ja hvor er det ærgeligt

Anmeld

31. marts 2011

Loa

lykkekevin skriver:

her er et billede at min med  min datter

Havde så ikke lige læst hun var løve, så undrede mig lige en gang over løven

Men super sødt

Anmeld

31. marts 2011

Dinna88

Loa skriver:

Jeg kan prøve.... Men hun er en lille urolig bandit, så tror at fotokopiere er nemmest.... Men kan selvfølgelig godt prøve det med billede, så skal man nok bare lige eksperimentere lidt med hvordan man bedst holder hånden....

Uh ja hvor er det ærgeligt

hvis du vil have hendes håndaftryk, så skal du bare taget det af håndfladen, men billeder af selve hånden er også smukke. Måske hendes og din? Jeg har et billede som jeg synes jeg er rigtig flot, hvis du vil se det?

Anmeld

31. marts 2011

Loa

Tutter skriver:

Jeg synes du skulle gå ned til Miks tatto, jeg mener han har lavet håndaftryk! Hvorvidt han selv tegner dem, eller om de kopiere hånden ved jeg ikke.. Men de er knalddygtige dernde..
Jeg vil anbefale dig og ringe og bestille tid, der kan være lang ventetid  Dere side er under ombygning nu, men burde åbne idag eller én af de nærmeste dage!

Ellers skal du tage ind på Rømersgade 9 og spørge efter Helle! Hun er helt igennem knald dygtig! 

Det vil jeg klart undersøge.... Tak

Anmeld

31. marts 2011

Loa

Dinna88 skriver:

hvis du vil have hendes håndaftryk, så skal du bare taget det af håndfladen, men billeder af selve hånden er også smukke. Måske hendes og din? Jeg har et billede som jeg synes jeg er rigtig flot, hvis du vil se det?

Meget gerne....

Mente også håndfladen, men hvordan får man hende til at holde hånden åben til at man kan tage et billede

Anmeld

31. marts 2011

Loa

Astasmor skriver:

jeg har den her
skal så ha lavet videre på den så den lille nys navn også kommer med i forlængelse.

Sød og enkel.... Skal den lille ny'es navn så være samme sted eller på modsatte fod....?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.