Hjælp til tatovering (igen igen igen) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Dinna88

Loa skriver:

Jo et håndaftryk kunne være sødt. Men skal man selv lave det først? Eller hvordan? For hun er piv svær at få et ordenlig aftryk ud af

Ja Nogle kan tegne det, men det skal være en knalddygtig en! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Loa

Dinna88 skriver:

Ja Nogle kan tegne det, men det skal være en knalddygtig en! 

Og kender du tilfældigvis liiiige sådan en?

Har lidt overvejet get-it-ta2.dk eller tatto liz Ved ikke om det siger dig noget... Er i KBH begge to....

Anmeld

31. marts 2011

Jo et håndaftryk kunne være sødt. Men skal man selv lave det først? Eller hvordan? For hun er piv svær at få et ordenlig aftryk ud af

Vi puttede Lisas hånd ind i en kopi maskine!!

Tatovøren havde først tegnet det MEGET detaljeret op, men det blev simpelthen for fnidret, så vi skar lidt ned på detaljerne, og så blev det super sødt, synes jeg!!  Lige først synes jeg hendes fingere var lidt 'ballon'-agtige, men sådan ER sådan nogle små buttede baby fingere jo!!

Hun var 3mdr. da farmand fik den lavet, så han mangler lige at få skrevet 3mdr. med meget småt!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. marts 2011

Lou87

Der er mange forskellige måder at få den lavet på, og mange forskellige steder at sætte den - som kan gøre den personlig.

Men som Dinna88 skriver, et håndaftryk bliver jo ikke mere "hende" end noget andet.. det er en super ide og det er også det jeg regner med selv og skulle have Specielt fordi de også vokser så stærkt, så en dag har man ikk den der søde babyhånd mere, men den kan så blive foreviget.. på denne måde..
Du kan også få hendes stjernetegn tegnet og så meg hendes fødselsdato feks.. Eller du kan få skrevet en tekst fra noget der måske betyder noget for dig.. Eller andet motiv.. Som bare minder dig om din datter. Alt efter hvilken udsmykning, så kan du jo også få skrevet hendes navn på en fed måde og så gør pynten måske li det der ekstra. Ihvertfald synes jeg ikke du skal være bange for at få noget "kedeligt".. det skal jo også være noget der virker rigtig for dig
Hvis jeg ku finde en herhjemme der var dygtig nok, ville jeg helt sikkert få lavet sådan en portæt tattoo af min datter. Men synes ikk jeg har hørt om en der er ekstremt god  Gid man lige havde pengene til og flyve over og få den af nogle af dem fra miami ink

Anmeld

31. marts 2011

Loa

Tilmeldt skriver:

Vi puttede Lisas hånd ind i en kopi maskine!!

Tatovøren havde først tegnet det MEGET detaljeret op, men det blev simpelthen for fnidret, så vi skar lidt ned på detaljerne, og så blev det super sødt, synes jeg!!  Lige først synes jeg hendes fingere var lidt 'ballon'-agtige, men sådan ER sådan nogle små buttede baby fingere jo!!

Hun var 3mdr. da farmand fik den lavet, så han mangler lige at få skrevet 3mdr. med meget småt!

Stine og Lisa.

Ja selvfølgelig! Genial idé!

Og hvor er det bare en kær lille hånd

Mon det er for sent nu hun er knap 9 måneder

Anmeld

31. marts 2011

Loa

Lou87 skriver:

Der er mange forskellige måder at få den lavet på, og mange forskellige steder at sætte den - som kan gøre den personlig.

Men som Dinna88 skriver, et håndaftryk bliver jo ikke mere "hende" end noget andet.. det er en super ide og det er også det jeg regner med selv og skulle have Specielt fordi de også vokser så stærkt, så en dag har man ikk den der søde babyhånd mere, men den kan så blive foreviget.. på denne måde..
Du kan også få hendes stjernetegn tegnet og så meg hendes fødselsdato feks.. Eller du kan få skrevet en tekst fra noget der måske betyder noget for dig.. Eller andet motiv.. Som bare minder dig om din datter. Alt efter hvilken udsmykning, så kan du jo også få skrevet hendes navn på en fed måde og så gør pynten måske li det der ekstra. Ihvertfald synes jeg ikke du skal være bange for at få noget "kedeligt".. det skal jo også være noget der virker rigtig for dig
Hvis jeg ku finde en herhjemme der var dygtig nok, ville jeg helt sikkert få lavet sådan en portæt tattoo af min datter. Men synes ikk jeg har hørt om en der er ekstremt god  Gid man lige havde pengene til og flyve over og få den af nogle af dem fra miami ink

Årh ja ville også meget gerne have en tatovering derfra.... Men mon ikke der er lang ventetid?

(Skal sgu da til Florida til sommmer, måske man skulle undersøge det)

Nu er hun næsten 9 måneder, er hendes hånd så for stor? Den er jo ikke så babyagtig mere.....

Men tak for mange gode idéer......  

Anmeld

31. marts 2011

Loa skriver:

Ja selvfølgelig! Genial idé!

Og hvor er det bare en kær lille hånd

Mon det er for sent nu hun er knap 9 måneder

Slet ik.. Lisas hånd er ik vokset ret meget, hvis vi ligger den ovenpå nu! Men hun er også en lille fis!!

Det kommer jo også an på hvor den skal sidde!

Stine og Lisa.

Anmeld

31. marts 2011

Dinna88

Loa skriver:

Og kender du tilfældigvis liiiige sådan en?

Har lidt overvejet get-it-ta2.dk eller tatto liz Ved ikke om det siger dig noget... Er i KBH begge to....

Nej, det gør jeg faktisk ikke
Jeg kender ingen af dem, og den ene har meget få billeder - men det ser da fint ud (Hun ser dog ikke ud til at være super til portrætter)

Kan du tage et billede af hendes hånd? Uh, havde du boet i Randers ville jeg gerne have taget et billede for dig - jeg har arbejdet lidt på billeder af hænder og fødder på babyer. 

Anmeld

31. marts 2011

Lou87

Loa skriver:

Årh ja ville også meget gerne have en tatovering derfra.... Men mon ikke der er lang ventetid?

(Skal sgu da til Florida til sommmer, måske man skulle undersøge det)

Nu er hun næsten 9 måneder, er hendes hånd så for stor? Den er jo ikke så babyagtig mere.....

Men tak for mange gode idéer......  

Så ville jeg HELT SIKKERT få den lavet derovre..
Er sikker på du kan finde deres hjemmeside eller lign og skrive dem en mail om og få en tid når du er derovre!
Min kollega gik ind dagen før og fik tid.. Så tror godt det kan lade sig gøre så længe det ikk er en kæmpe tattoo.. Såå... go for it!
Er da sleeeet ikk misundelig Ville så gerne ha et portræt tattooveret af min datter.. Og specielt af en af dem

Hmm.. ved jeg ikke om den er ? kommer nok an på hvor hånden er placeret... Men jeg ku godt selv finde på at få min datters hånd fra når hun er 1 år.. så man kan huske det

Anmeld

31. marts 2011

lykkekevin

Loa skriver:

Okay tøser, ved godt der har været mange af de her tråde, men nu kunne jeg altså også godt bruge jeres hjælp....

Jeg kunne ekstremt godt tænke mig en tatovering der symbolisere min datter, om det lige er hendes navn, fødselsdato eller hvad, det ved jeg ikke lige. Jeg gider helst ikke noget der er for "almindeligt" (selvom jeg godt ved tatoveringer for ens børn er forholdsvis almindeligt)

Nogen gode forslag til hvad det kunne være?

Og stedet? Jeg har to semi kedelige tatoveringer (hehe) en på lænden (åh jeg var naiv da jeg var 17) og en på skulderbladet, så de to steder er optaget....

Jeg tænkte selv måske nakken.....

Kom glad med forslag

min datter er love så jeg har en med løve hendes navn og dato... det er så en løve unge jeg har syntes selv den er søde... skal have en der liner lidt bare med et andet stjernetegn med min søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.