Hvordan gør i det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Sasja77

Kære ano.
Sidder her i toget og læser din tråd og smiler og tænker hvor er du dog bare sød! Der er i hvert tilfælde ikke ét gram jantelov i dig når det gælder andre! Så nu skal vi da bare have dig til at vende den indad mod dig selv også:-) jeg er sikker på at du er ganske dejlig at se på men jeg forstår godt at man kan blive usikker på sig selv og om hvilken stil man nu har/skal have/passer til en osv. Og jeg synes da bestemt at hvis du har mod på det så skriv da til Alt for Damerne! De har jo en sådan make over nogen gange i deres blad og jeg synes de er møg dygtige de stylister der er på! Det kunne jo være du blev udvalgt og så vil du få en hel dag sammen med nogle søde mennesker som kan hjælpe dig med farver, stil og frisure. Og der er jo ingen der siger at du skal være enig men det kunne jo være at du ville få mere selvtillid:-)

Uanset hvad så håber jeg at du har en dejlig dag og at du snart får set ordenlig efter i spejlet på væggen der og ser en fantastisk kvinde!

Kæmpe kram herfra!
Sasja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

<3

Anonym skriver:

Hvor kan det være svært "bare" at nå dertil

jomen hvis det var nemt så skrev du vel ikke her

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Og det med selvtilliden, så har jeg 2 storebrødre som er 1,9 måneder ældre end mig og en som er 4 år ældre end mig .. Og deres selvtillid smitter af på mig

Jeg er den ælste i børneflokken på 3... så den kan jeg ikke bruge.

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

jomen hvis det var nemt så skrev du vel ikke her

nej, det er rigtigt

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Sasja77 skriver:

Kære ano.
Sidder her i toget og læser din tråd og smiler og tænker hvor er du dog bare sød! Der er i hvert tilfælde ikke ét gram jantelov i dig når det gælder andre! Så nu skal vi da bare have dig til at vende den indad mod dig selv også:-) jeg er sikker på at du er ganske dejlig at se på men jeg forstår godt at man kan blive usikker på sig selv og om hvilken stil man nu har/skal have/passer til en osv. Og jeg synes da bestemt at hvis du har mod på det så skriv da til Alt for Damerne! De har jo en sådan make over nogen gange i deres blad og jeg synes de er møg dygtige de stylister der er på! Det kunne jo være du blev udvalgt og så vil du få en hel dag sammen med nogle søde mennesker som kan hjælpe dig med farver, stil og frisure. Og der er jo ingen der siger at du skal være enig men det kunne jo være at du ville få mere selvtillid:-)

Uanset hvad så håber jeg at du har en dejlig dag og at du snart får set ordenlig efter i spejlet på væggen der og ser en fantastisk kvinde!

Kæmpe kram herfra!
Sasja

Du har ret, der er ikke meget jante lov i mig når det gælder andre, og jeg går meget op i at folk omkring mig har det godt. Jeg står gerne på hvoedet hvis det er det der skal til. Så jeg har glemt mig selv i det ræs, for det er jo lidt en kamp at gøre alle tilfredse. Det er nok noget jeg har arvet fra min moar, alle andre FØR mig selv og mig er der som regel ikke tid til...

har faktisk tænkt på at melde mig til sådan noget makeover halløj, men så kommer blufærdigheden/genertheden op i mig, jeg skal da ikke udstilles i et dameblad, så alle kan sidde og grine og tænke ja HUN trænger da VIRKELIG til et makeover... puha bare tanken.

Men jo tak jeg har haft en dejlig dag med baby og endda manden hjemme...

og fortsat en god (dog lidt regnvåd) dag til dig

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Rebecca55 skriver:

Øv hvor bliver jeg trist af at høre nogen/du har det sådan... Vil meget gerne hjælpe dig hvis jeg kan...!!

Jeg elsker at gå op i både mit ydre og indre og hvis de to ting harmonere kommer selvtilliden helt af sig selv. Et smukt indre synes jeg også giver en smuk udstråling, men vigtigst af alt skal man selv tro på det.

Du er velkommen til at skrive privat til mig, hvis du er interesseret.

Det er da super sødt af dig, men du har nok rigeligt at se til når du nu venter 3 skønne .

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Nu skal jeg fortælle dig noget .. Jeg er blevet mobbet siden første skole dag og til sidste skole dag ( gik ud af 7'ende ) Og jeg er også blevet drillet med mit udseende .. Men når jeg ser på mig slev i dag, ved jeg at jeg er helt naturlig køn, og går bestemt ikke med make up , og har aldrig gjort det .. Dem som mobbede mig havde masser af make up på, og i dag siger jeg til mig selv at jeg er stolt af mit udseende, og behøver ikke gemme mig bag make .. Og er sikker på at du også er en smuk pige/dame

Det jeg skriver med make up, er slet ikke for at hakke på folk som går med make up .. For det er pænt til nogen og til dem som kan bruge det med måde .. Så slet ikke noget hakken der

Hvor er du sej at du er "kommet over" mobberiet

vil da helst også undgå at skulle spartles ud og jeg lover dig at jeg prøver hver dag at fortælle mig selv at jeg da er ganske pæn...

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Sådan må du ikke tænke! Skal de ellers hænge tøj på plads hele dagen? De er der for at hjælpe dig.

jeg ved godt at det er forkert af mig, men jeg kan finde 1000 undskyldninger for IKKE at spørge om hjælp...

jeg har ofte taget mig selv i at tænke følgende når jeg står i butikken og kigger: Ej, jeg må hellere lade være for ekspedienten vil nok dø af grin indvendigt og tænke vorherre bevares hvis jeg går til kassen med den.

har også et par gange bedt om at få noget pakket ind så de ikke tror det er til mig selv

Anmeld

30. marts 2011

Dinna88

Anonym skriver:

jeg ved godt at det er forkert af mig, men jeg kan finde 1000 undskyldninger for IKKE at spørge om hjælp...

jeg har ofte taget mig selv i at tænke følgende når jeg står i butikken og kigger: Ej, jeg må hellere lade være for ekspedienten vil nok dø af grin indvendigt og tænke vorherre bevares hvis jeg går til kassen med den.

har også et par gange bedt om at få noget pakket ind så de ikke tror det er til mig selv

Nej, det er da slet ikke forkert af dig! Det vil bare måske hjælpe dig hvis du gør det - du kommer måske derfra med et sæt tøj der sidder SMUKT på dig, hvilket kan booste din selvtillid?
Det er rigtig synd for dig at du har det sådan, kom til Randers (nu ANER jeg jo ikke hvem du er) og så powershopper vi!!!  

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Nej, det er da slet ikke forkert af dig! Det vil bare måske hjælpe dig hvis du gør det - du kommer måske derfra med et sæt tøj der sidder SMUKT på dig, hvilket kan booste din selvtillid?
Det er rigtig synd for dig at du har det sådan, kom til Randers (nu ANER jeg jo ikke hvem du er) og så powershopper vi!!!  

lyder hyggeligt, men der er lidt langt til Randers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.