Sasja77 skriver:
Kære ano.
Sidder her i toget og læser din tråd og smiler og tænker hvor er du dog bare sød! Der er i hvert tilfælde ikke ét gram jantelov i dig når det gælder andre! Så nu skal vi da bare have dig til at vende den indad mod dig selv også:-) jeg er sikker på at du er ganske dejlig at se på men jeg forstår godt at man kan blive usikker på sig selv og om hvilken stil man nu har/skal have/passer til en osv. Og jeg synes da bestemt at hvis du har mod på det så skriv da til Alt for Damerne! De har jo en sådan make over nogen gange i deres blad og jeg synes de er møg dygtige de stylister der er på! Det kunne jo være du blev udvalgt og så vil du få en hel dag sammen med nogle søde mennesker som kan hjælpe dig med farver, stil og frisure. Og der er jo ingen der siger at du skal være enig men det kunne jo være at du ville få mere selvtillid:-)
Uanset hvad så håber jeg at du har en dejlig dag og at du snart får set ordenlig efter i spejlet på væggen der og ser en fantastisk kvinde!
Kæmpe kram herfra!
Sasja
Du har ret, der er ikke meget jante lov i mig når det gælder andre, og jeg går meget op i at folk omkring mig har det godt. Jeg står gerne på hvoedet hvis det er det der skal til. Så jeg har glemt mig selv i det ræs, for det er jo lidt en kamp at gøre alle tilfredse. Det er nok noget jeg har arvet fra min moar, alle andre FØR mig selv og mig er der som regel ikke tid til...
har faktisk tænkt på at melde mig til sådan noget makeover halløj, men så kommer blufærdigheden/genertheden op i mig, jeg skal da ikke udstilles i et dameblad, så alle kan sidde og grine og tænke ja HUN trænger da VIRKELIG til et makeover... puha bare tanken.
Men jo tak jeg har haft en dejlig dag med baby og endda manden hjemme...
og fortsat en god (dog lidt regnvåd) dag til dig 
Anmeld