Hvordan gør i det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Augusta11

Har ikke lagt noget billede ind, men når jeg føler mig lidt hængt, sørger jeg for at tage et tørklæde om halsen, et par øreringe i ørerne, dufte dejligt og sige til mig selv, at jeg ser godt ud. Så kommer det indefra, det er min oplevelse. Bare i gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Anonym trådstarter

MHK skriver:

Jge bryder mig overhovedet heller ikke på nogen måde om mit udseende men jeg gider ikke rigtig at spekulere på det.

Jeg vejer for meget, har en frygtelig grim næse og store poser under øjnene, for bare at nævne noget af det.

Jeg gider ikke at gøre ret meget ud af mig selv og slet ikke med makeup, synes min hud er trist nok i forvejen 

Ja vi har nok allesammen et eller andet vi ikke er tilfredse med, men come on, du er da super lækker... og jeg synes din næse er pæn

Anmeld

30. marts 2011

132319

Anonym skriver:

Ja vi har nok allesammen et eller andet vi ikke er tilfredse med, men come on, du er da super lækker... og jeg synes din næse er pæn

Dit svar vidner om at jeg burde skifte mit profilbillede 

Det er gammelt og jeg er del tykkere nu 

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Augusta11 skriver:

Har ikke lagt noget billede ind, men når jeg føler mig lidt hængt, sørger jeg for at tage et tørklæde om halsen, et par øreringe i ørerne, dufte dejligt og sige til mig selv, at jeg ser godt ud. Så kommer det indefra, det er min oplevelse. Bare i gang!

Jeg har ikke engang nogen øreringe det kunne pynte lidt, synes jeg ligner en klovn når jeg tar øreringe på og øler mig helt forkert, så efter 10 min piller jeg dem ud igen...

Men jeg sørger også altid for at dufte dejligt, og forsøger da også at gi mig selv komplimenter... måske jeg skulle overveje et kursus af en art???

Anmeld

30. marts 2011

Dinna88

I ser så smukke ud alle sammen, nu har jeg lige siddet og luret samtlige 45 sider igennem på denne tråd: https://www.baby.dk/debat/97027pi1/ordet-er-frit/maa-jeg-se-et-billede-af-dig.aspx

Jeg har aldrig rigtig brudt mig om mit udseende, og har da heller aldrig hørt fra nogen (ud over min kæreste) at de synes jeg er smuk.

Der er nok lidt for meget jante lov i mig. Jeg forbyder mig selv tænke tanken om at jeg da er lidt pæn.

Det sidder i mig fra skoletiden da jeg blev kladt grim, brilleabe, taber og alt mulig andet mere eller mindre flaterende. Når jeg ser på mig selv, kan jeg godt se jeg er ganske alm. og da måske også kunne blive ½ så smuk som jer piger i tråden, jeg har bare aldrig kunnet finde ud af det med make up og hårsætning. Jeg gemmer mig bagerst i lokalet og klær mig neutralt for vil da nødig tiltrække mig nogen som helst form for opmærksomhed da jeg er sikker på folk vil tænke " i guder da også, hvad tror hun egentlig selv".

Jeg bruger ikke ret meget tid på mit udseende og har ikke nogen stil i min garderobe.

Indrømmer blankt at min selvtillid ligger i bund, og det er da bestemt ikke blevet bedre efter jeg har født...

Men hvordan gør i ??? hvor får i jeres fantastiske selvtillid fra for den stråler jo ud af øjnene på jer og gør jer endnu smukkere end i er i forvejen...

hilsen den grå mus

ps er lige ano pga folk jeg kender her på siden.

Det handler vist om at finde sig selv, og acceptere den man er. Jeg går ikke fanatisk meget op i mit tøj, men jeg elsker poin up/rockabilly stilen, og den dyrker jeg en smule - jeg har det godt, når jeg ved mit tøj er fedt! Og så har jeg det godt, når min tøj passer til min kropsform - måske du skal begynde at se lidt på det, så du får det bedre med dig selv?
Mht. til hår og make-up så har jeg det godt når min make-up er flot (brun øjenskygge fremhæver min meget blå øjne) så jeg går med afslappet make-up, ikke meget, men det er flot til mig det jeg går med Haha, jeg lyder rigtig egotripper-agtig, men jeg er altså bare fint tilfreds mig selv.

Endnu en faktor der gør at jeg har det godt med mig selv er, at jeg spiser sundt og dyrker motion. Så jeg ved at jeg gør hvad jeg kan for at min krop er fin

Anmeld

30. marts 2011

<3

Tja... man starter med at gå til frisøren og sige. Giv mig en frisure der klæder mig og som jeg kan holde. Dernæst så går man ned og køber en god og lækker marcara, en mineralpudder fx. Jane Iredale og lidt rouge til hverdagsbrug, tag det tøj på som du synes er pænt og som du kan lide at have på og så begynder man at føle sig som en der er køn!

Når du begynder at føle dig køn så er du allerede så smuk!

Det hele er indeni. Alt det andet er bare til at nå dertil

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Det handler vist om at finde sig selv, og acceptere den man er. Jeg går ikke fanatisk meget op i mit tøj, men jeg elsker poin up/rockabilly stilen, og den dyrker jeg en smule - jeg har det godt, når jeg ved mit tøj er fedt! Og så har jeg det godt, når min tøj passer til min kropsform - måske du skal begynde at se lidt på det, så du får det bedre med dig selv?
Mht. til hår og make-up så har jeg det godt når min make-up er flot (brun øjenskygge fremhæver min meget blå øjne) så jeg går med afslappet make-up, ikke meget, men det er flot til mig det jeg går med Haha, jeg lyder rigtig egotripper-agtig, men jeg hviler bare i mig selv.

Endnu en faktor der gør at jeg har det godt med mig selv er, at jeg spiser sundt og dyrker motion. Så jeg ved at jeg gør hvad jeg kan for at min krop er fin

Du er så cool Dinna88.

Åhh hvor ville jeg dog ønske at jeg kunne se mig selv som en hot mamma...

jeg er nok ikke helt klar over hvad min stil er, og lider lidt af stil forvirring, jeg har svært ved at finde noget i butikkerne, men ser jeg an manneqin i vinduet med et sær jeg godt kan lide køber jeg hele sættet for så er jeg da lidt smart og har ikke selv skullet sætte noget sammen

Anmeld

30. marts 2011

dorthemus

Anonym skriver:

Nope Dorthe, jeg har ikke sprunget dine billeder over... Smiler stadig over dig sidde og sove med pølserne på tasterne ...

Hahaha

Anmeld

30. marts 2011

L83

Alle er altid utilfreds med noget ved sig selv...

Nogle ting kan man ændre på andre må man lære og acceptere.

Alle er smukke på deres egen måde. Og det er du helt sikkert os

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. marts 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Du er så cool Dinna88.

Åhh hvor ville jeg dog ønske at jeg kunne se mig selv som en hot mamma...

jeg er nok ikke helt klar over hvad min stil er, og lider lidt af stil forvirring, jeg har svært ved at finde noget i butikkerne, men ser jeg an manneqin i vinduet med et sær jeg godt kan lide køber jeg hele sættet for så er jeg da lidt smart og har ikke selv skullet sætte noget sammen

åh, haha, tak

Det er da super smart, at du tager hele sættet! Du kan jo gå ind i butikkerne, og høre om kvinderne vil vejlede dig lidt? I H&M får man nok ikke meget ud af det, men i andre kvinde butikker hjælper de gladeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.