Hvordan gør i det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

L83

Linda83 skriver:

Alle er altid utilfreds med noget ved sig selv...

Nogle ting kan man ændre på andre må man lære og acceptere.

Alle er smukke på deres egen måde. Og det er du helt sikkert os

ej hvor er jeg dårlig til det her det billede skulle ha ha været til en anden tråd Undskyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Tja... man starter med at gå til frisøren og sige. Giv mig en frisure der klæder mig og som jeg kan holde. Dernæst så går man ned og køber en god og lækker marcara, en mineralpudder fx. Jane Iredale og lidt rouge til hverdagsbrug, tag det tøj på som du synes er pænt og som du kan lide at have på og så begynder man at føle sig som en der er køn!

Når du begynder at føle dig køn så er du allerede så smuk!

Det hele er indeni. Alt det andet er bare til at nå dertil

Hvor kan det være svært "bare" at nå dertil

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Linda83 skriver:

Alle er altid utilfreds med noget ved sig selv...

Nogle ting kan man ændre på andre må man lære og acceptere.

Alle er smukke på deres egen måde. Og det er du helt sikkert os

smukke dig

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

åh, haha, tak

Det er da super smart, at du tager hele sættet! Du kan jo gå ind i butikkerne, og høre om kvinderne vil vejlede dig lidt? I H&M får man nok ikke meget ud af det, men i andre kvinde butikker hjælper de gladeligt!

kan også bare se ekspedienterne tænke "knold sparker - hvorfor finder hun ikke noget selv"

og føler mig tit som Julia Roberts i Pretty Woman.

Anmeld

30. marts 2011

Dinna88

Anonym skriver:

kan også bare se ekspedienterne tænke "knold sparker - hvorfor finder hun ikke noget selv"

og føler mig tit som Julia Roberts i Pretty Woman.

Sådan må du ikke tænke! Skal de ellers hænge tøj på plads hele dagen? De er der for at hjælpe dig.

Anmeld

30. marts 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

I ser så smukke ud alle sammen, nu har jeg lige siddet og luret samtlige 45 sider igennem på denne tråd: https://www.baby.dk/debat/97027pi1/ordet-er-frit/maa-jeg-se-et-billede-af-dig.aspx

Jeg har aldrig rigtig brudt mig om mit udseende, og har da heller aldrig hørt fra nogen (ud over min kæreste) at de synes jeg er smuk.

Der er nok lidt for meget jante lov i mig. Jeg forbyder mig selv tænke tanken om at jeg da er lidt pæn.

Det sidder i mig fra skoletiden da jeg blev kladt grim, brilleabe, taber og alt mulig andet mere eller mindre flaterende. Når jeg ser på mig selv, kan jeg godt se jeg er ganske alm. og da måske også kunne blive ½ så smuk som jer piger i tråden, jeg har bare aldrig kunnet finde ud af det med make up og hårsætning. Jeg gemmer mig bagerst i lokalet og klær mig neutralt for vil da nødig tiltrække mig nogen som helst form for opmærksomhed da jeg er sikker på folk vil tænke " i guder da også, hvad tror hun egentlig selv".

Jeg bruger ikke ret meget tid på mit udseende og har ikke nogen stil i min garderobe.

Indrømmer blankt at min selvtillid ligger i bund, og det er da bestemt ikke blevet bedre efter jeg har født...

Men hvordan gør i ??? hvor får i jeres fantastiske selvtillid fra for den stråler jo ud af øjnene på jer og gør jer endnu smukkere end i er i forvejen...

hilsen den grå mus

ps er lige ano pga folk jeg kender her på siden.

Øv hvor bliver jeg trist af at høre nogen/du har det sådan... Vil meget gerne hjælpe dig hvis jeg kan...!!

Jeg elsker at gå op i både mit ydre og indre og hvis de to ting harmonere kommer selvtilliden helt af sig selv. Et smukt indre synes jeg også giver en smuk udstråling, men vigtigst af alt skal man selv tro på det.

Du er velkommen til at skrive privat til mig, hvis du er interesseret.

Anmeld

30. marts 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

I ser så smukke ud alle sammen, nu har jeg lige siddet og luret samtlige 45 sider igennem på denne tråd: https://www.baby.dk/debat/97027pi1/ordet-er-frit/maa-jeg-se-et-billede-af-dig.aspx

Jeg har aldrig rigtig brudt mig om mit udseende, og har da heller aldrig hørt fra nogen (ud over min kæreste) at de synes jeg er smuk.

Der er nok lidt for meget jante lov i mig. Jeg forbyder mig selv tænke tanken om at jeg da er lidt pæn.

Det sidder i mig fra skoletiden da jeg blev kladt grim, brilleabe, taber og alt mulig andet mere eller mindre flaterende. Når jeg ser på mig selv, kan jeg godt se jeg er ganske alm. og da måske også kunne blive ½ så smuk som jer piger i tråden, jeg har bare aldrig kunnet finde ud af det med make up og hårsætning. Jeg gemmer mig bagerst i lokalet og klær mig neutralt for vil da nødig tiltrække mig nogen som helst form for opmærksomhed da jeg er sikker på folk vil tænke " i guder da også, hvad tror hun egentlig selv".

Jeg bruger ikke ret meget tid på mit udseende og har ikke nogen stil i min garderobe.

Indrømmer blankt at min selvtillid ligger i bund, og det er da bestemt ikke blevet bedre efter jeg har født...

Men hvordan gør i ??? hvor får i jeres fantastiske selvtillid fra for den stråler jo ud af øjnene på jer og gør jer endnu smukkere end i er i forvejen...

hilsen den grå mus

Nu skal jeg fortælle dig noget .. Jeg er blevet mobbet siden første skole dag og til sidste skole dag ( gik ud af 7'ende ) Og jeg er også blevet drillet med mit udseende .. Men når jeg ser på mig slev i dag, ved jeg at jeg er helt naturlig køn, og går bestemt ikke med make up , og har aldrig gjort det .. Dem som mobbede mig havde masser af make up på, og i dag siger jeg til mig selv at jeg er stolt af mit udseende, og behøver ikke gemme mig bag make .. Og er sikker på at du også er en smuk pige/dame

Det jeg skriver med make up, er slet ikke for at hakke på folk som går med make up .. For det er pænt til nogen og til dem som kan bruge det med måde .. Så slet ikke noget hakken der

Anmeld

30. marts 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

hilsen den grå mus

Og det med selvtilliden, så har jeg 2 storebrødre som er 1,9 måneder ældre end mig og en som er 4 år ældre end mig .. Og deres selvtillid smitter af på mig

Anmeld

30. marts 2011

Mussi30

Rebecca55 skriver:

Øv hvor bliver jeg trist af at høre nogen/du har det sådan... Vil meget gerne hjælpe dig hvis jeg kan...!!

Jeg elsker at gå op i både mit ydre og indre og hvis de to ting harmonere kommer selvtilliden helt af sig selv. Et smukt indre synes jeg også giver en smuk udstråling, men vigtigst af alt skal man selv tro på det.

Du er velkommen til at skrive privat til mig, hvis du er interesseret.

Jeg sad lige og tænkte det samme

Jeg har arbejdet indenfor skønhedsbranchen i mange år, og ganske få tips kan altså hjælpe på selvtilliden. Man behøver ikke den helt store farvelade, for at blive lækker

Og det med ekspedienterne.. Jo, der er klaphatte i alle brancher Men de fleste ekspedienter ville ELSKE at hjælpe dig! Det er netop det, der er det gode ved at arbejde i detailhandlen, det er at hjælpe kunderne 1 til 1 - ikke at tørre hylder af eller hænge tøj op

Men skriv endelig en PB, jeg vil også hellere end gerne hjælpe

Anmeld

30. marts 2011

Fenja09

Ja der er mange skønne og smukke mennesker herinde - og jeg er helt sikker på at du er en af dem!  For skønhed er nemlig en ret svær størrelse og det afgøre helt hvilket øje der ser OG jeg er så af den mening, at alle mennesker har noget der er smukt - også at se på!

Det kan være selve udseendet, men også væremåde. Man kan være smuk på ufattelig mange måder og der er ingen kriterier for, hvad der er smukt.

Man skal nok finde nogle ting, som man virkelig elsker ved sig selv - det kan være håret, øjnene, barmen, tattoo, en gravid mave, smilehuller, smil, sødme, charme ect. og så fremhæve det man synes er lækkert!

Ingen er perfekte og dem der er perfekte er ikke helt igennem ægte!

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.