Hvordan gør i det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.191 visninger
45 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Anonym trådstarter

I ser så smukke ud alle sammen, nu har jeg lige siddet og luret samtlige 45 sider igennem på denne tråd: https://www.baby.dk/debat/97027pi1/ordet-er-frit/maa-jeg-se-et-billede-af-dig.aspx

Jeg har aldrig rigtig brudt mig om mit udseende, og har da heller aldrig hørt fra nogen (ud over min kæreste) at de synes jeg er smuk.

Der er nok lidt for meget jante lov i mig. Jeg forbyder mig selv tænke tanken om at jeg da er lidt pæn.

Det sidder i mig fra skoletiden da jeg blev kladt grim, brilleabe, taber og alt mulig andet mere eller mindre flaterende. Når jeg ser på mig selv, kan jeg godt se jeg er ganske alm. og da måske også kunne blive ½ så smuk som jer piger i tråden, jeg har bare aldrig kunnet finde ud af det med make up og hårsætning. Jeg gemmer mig bagerst i lokalet og klær mig neutralt for vil da nødig tiltrække mig nogen som helst form for opmærksomhed da jeg er sikker på folk vil tænke " i guder da også, hvad tror hun egentlig selv".

Jeg bruger ikke ret meget tid på mit udseende og har ikke nogen stil i min garderobe.

Indrømmer blankt at min selvtillid ligger i bund, og det er da bestemt ikke blevet bedre efter jeg har født...

Men hvordan gør i ??? hvor får i jeres fantastiske selvtillid fra for den stråler jo ud af øjnene på jer og gør jer endnu smukkere end i er i forvejen...

hilsen den grå mus

ps er lige ano pga folk jeg kender her på siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

dorthemus

Øhmmm du må tydeligvis have sprunget mine billeder over, kan jeg høre

Men jo der er mange smukke kvinder herinde

Anmeld

30. marts 2011

Kamulla

hmmm min selvtillid er nu ikke i top.. men det er en anden snak.. ser ud som jeg gør... jeg bruger conciler og mascara til hverdag.. ikke noget der kræver det vilde... håret klasker jeg op i en høj knold eller hestehale til hverdag men det er vel bare at acceptere sig selv og så gøre noget for sig selv i ny og næ.. og sige til sig selv, at man altså ikke er grim.. du skal ikke være flov over dig selv.. for det er sådan du ser ud.. man får intet positivt ud af at misunde alle andre.. næsten alle kvinder kigger på andre og ønsker de så ud som dem...

kram..

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Øhmmm du må tydeligvis have sprunget mine billeder over, kan jeg høre

Men jo der er mange smukke kvinder herinde

Nope Dorthe, jeg har ikke sprunget dine billeder over... Smiler stadig over dig sidde og sove med pølserne på tasterne ...

Anmeld

30. marts 2011

Loa

Altså, tænker også om du har sprunget mit billede over

Jeg er simpelthen MEGET almindelig..... Intet mere, intet mindre.... Føler jeg selv i hvert fald......

Men tror i hvert fald, så længe du har sådanne tanker om dig selv, så er det nok svært at overbevise dig selv om at du syntes du er smuk......

Er der ikke noget du er specielt glad for ved dig selv?

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Sallisørøver skriver:

hmmm min selvtillid er nu ikke i top.. men det er en anden snak.. ser ud som jeg gør... jeg bruger conciler og mascara til hverdag.. ikke noget der kræver det vilde... håret klasker jeg op i en høj knold eller hestehale til hverdag men det er vel bare at acceptere sig selv og så gøre noget for sig selv i ny og næ.. og sige til sig selv, at man altså ikke er grim.. du skal ikke være flov over dig selv.. for det er sådan du ser ud.. man får intet positivt ud af at misunde alle andre.. næsten alle kvinder kigger på andre og ønsker de så ud som dem...

kram..

Jamen du har så evigt ret, det er nok bare en grænse jeg skal over,  men hold op hvor er det svært, når man i x antal år har gjort alt for at falde i med omgivelserne.

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Altså, tænker også om du har sprunget mit billede over

Jeg er simpelthen MEGET almindelig..... Intet mere, intet mindre.... Føler jeg selv i hvert fald......

Men tror i hvert fald, så længe du har sådanne tanker om dig selv, så er det nok svært at overbevise dig selv om at du syntes du er smuk......

Er der ikke noget du er specielt glad for ved dig selv?

Nej har ikke sprunget nogen billeder over.

glad for??? ehmmm... næ ik rigtig, måske mine øjne og så alligevel ikke. Synes nok jeg er helt forkert på alle måder...

Anmeld

30. marts 2011

Becks

Anonym skriver:

I ser så smukke ud alle sammen, nu har jeg lige siddet og luret samtlige 45 sider igennem på denne tråd: https://www.baby.dk/debat/97027pi1/ordet-er-frit/maa-jeg-se-et-billede-af-dig.aspx

Jeg har aldrig rigtig brudt mig om mit udseende, og har da heller aldrig hørt fra nogen (ud over min kæreste) at de synes jeg er smuk.

Der er nok lidt for meget jante lov i mig. Jeg forbyder mig selv tænke tanken om at jeg da er lidt pæn.

Det sidder i mig fra skoletiden da jeg blev kladt grim, brilleabe, taber og alt mulig andet mere eller mindre flaterende. Når jeg ser på mig selv, kan jeg godt se jeg er ganske alm. og da måske også kunne blive ½ så smuk som jer piger i tråden, jeg har bare aldrig kunnet finde ud af det med make up og hårsætning. Jeg gemmer mig bagerst i lokalet og klær mig neutralt for vil da nødig tiltrække mig nogen som helst form for opmærksomhed da jeg er sikker på folk vil tænke " i guder da også, hvad tror hun egentlig selv".

Jeg bruger ikke ret meget tid på mit udseende og har ikke nogen stil i min garderobe.

Indrømmer blankt at min selvtillid ligger i bund, og det er da bestemt ikke blevet bedre efter jeg har født...

Men hvordan gør i ??? hvor får i jeres fantastiske selvtillid fra for den stråler jo ud af øjnene på jer og gør jer endnu smukkere end i er i forvejen...

hilsen den grå mus

ps er lige ano pga folk jeg kender her på siden.

Tænker også du har sprunget mine billeder over

Jeg er sikker på du er skide smuk! For det smukke sidder ikke udenpå men indeni

Anmeld

30. marts 2011

132319

Jge bryder mig overhovedet heller ikke på nogen måde om mit udseende men jeg gider ikke rigtig at spekulere på det.

Jeg vejer for meget, har en frygtelig grim næse og store poser under øjnene, for bare at nævne noget af det.

Jeg gider ikke at gøre ret meget ud af mig selv og slet ikke med makeup, synes min hud er trist nok i forvejen 

Anmeld

30. marts 2011

K&S

Tutter skriver:

Tænker også du har sprunget mine billeder over

Jeg er sikker på du er skide smuk! For det smukke sidder ikke udenpå men indeni

lige min tanke...!

Jeg er bestemt heller ikke model-køn og jeg har brugt laaaang tid på at acceptere at sådan her ser jeg nu engang bare ud...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.