I ser så smukke ud alle sammen, nu har jeg lige siddet og luret samtlige 45 sider igennem på denne tråd: https://www.baby.dk/debat/97027pi1/ordet-er-frit/maa-jeg-se-et-billede-af-dig.aspx
Jeg har aldrig rigtig brudt mig om mit udseende, og har da heller aldrig hørt fra nogen (ud over min kæreste) at de synes jeg er smuk.
Der er nok lidt for meget jante lov i mig. Jeg forbyder mig selv tænke tanken om at jeg da er lidt pæn.
Det sidder i mig fra skoletiden da jeg blev kladt grim, brilleabe, taber og alt mulig andet mere eller mindre flaterende. Når jeg ser på mig selv, kan jeg godt se jeg er ganske alm. og da måske også kunne blive ½ så smuk som jer piger i tråden, jeg har bare aldrig kunnet finde ud af det med make up og hårsætning. Jeg gemmer mig bagerst i lokalet og klær mig neutralt for vil da nødig tiltrække mig nogen som helst form for opmærksomhed da jeg er sikker på folk vil tænke " i guder da også, hvad tror hun egentlig selv".
Jeg bruger ikke ret meget tid på mit udseende og har ikke nogen stil i min garderobe.
Indrømmer blankt at min selvtillid ligger i bund, og det er da bestemt ikke blevet bedre efter jeg har født...
Men hvordan gør i ??? hvor får i jeres fantastiske selvtillid fra for den stråler jo ud af øjnene på jer og gør jer endnu smukkere end i er i forvejen...
hilsen den grå mus
ps er lige ano pga folk jeg kender her på siden.
Anmeld