Bubbes skriver:
Nøøjh jeg har lyst til at opsøge hver og en af dem og pande dem sådan en på hovedet!! - Og ja, Jubiifjolser tag ENDELIG også denne debat med på jeres debat!!!Som mange ved har min mand og jeg deltaget i Luksusfælden, sidste pr mens jeg ventede Benjamin..Idag, her til aften ville jeg undersøge om der stadigvæk var trailer med os, og kommer dernæst ind på JUBII forum..AlDRIG ER JEG BLEVET SVINET TIL PÅ DEN MÅDE!! De har været inde og tage debaten fra Baby.dk, og den fik kke for lidt!!..Men en ting skal jeg sige jer!: Fordi jeg skylder penge, og boede 8mdr hos min svigerforældre, fik vasket tøj og mad på bordet - GØR MIGIKKE TIL EN DÅRLIG MOR!!! Hvad fanden bilder de sig ind?!? (er så rasende og dybt ked af det, at tårene løber!)Eva fik også en grundig tur med hendes bagemaskine, hold jer fra baby.dk hvis i ikke er en del af det, lad vær med at bruge andre debatér i jeres!Btw en lille update på Luksusfælden:Vi bor i en lille men dejlig lejlighed på 70kvmVi har en gammel, men brugbar bilVi er kommet laangt ned i vores gældVi har ca. 7000 om mdr når ALT er betaltOg ikke mindst så er vi forældre til en sund og rask dreng, som for så meget ros af SP og er flot fremme i motorik og udvikling!!Jeg er bare så ked af, at folk kan udtale sig på den måde uden af høre første..Jeg er ikke stolt af udseendelsen, men stolt af at jeg indrømme jeg havde brug for hjælp - og gjorde noget ved det..Tak fordi i læste med
Knus en GOD (efter egen mening) mor, med tåre ned af kinderne..
okay det er da latterligt at de sviner jer til... samt der er da ikke noget galt i at bo hos svigerforældrene med et lille barn, især ikke hvis man er i gæld, hvis man har mulighed for at få den hjælp af familien, mens man får betalt lidt af så syntes jeg da at man skal have
for at tage imod den hjælp og syntes at ved at sige ja til at bo der i 8 mdr. så var du en god mor, samt en god mor at bede om hjælp. For ville mere sige man er dårlig mor, hvis man lader gælden vokse og sige nej til hjælp, for det bliver ikke sjovt for barnet... tro mig som min familie siger, "bare vi havde haft den økonomiske hjælp man har idag, så havde alt set anderledes ud for os"
så selvom det gør ond at høre det negative så bare sig jamen jeg er en god mor og ville have hjælp og nu har vi det godt sammen og er langt nede i vores gæld...
det en svaghed ikke at spørge om hjælp eller tage imod hjælp, men en styrke at bede om hjælp og tage imod den hjælp man bliver tilbudt.
Huske på det. så lad folk sige hvad de vil, så længe du ved at du er en fantastisk mor så er det, det vigtigste
Anmeld