Bubbes skriver:
Jeg var lige ved at oprette mig derinde - men fik faktisk føelsen af, at jeg ville falde ned på deres plan, og ville så hellere luft det for jer herinde.. Men jeg er bare så trist over at folk kan udtale sig på den måde.. Og ved også at brugere herinde også gav den gas med programmet - men her havde jeg mulighed for at forsvare mig..- Men tror bare jeg skal sove på den, også er de lagt laaaangt ned i glennespanden.. 
Synes det er sørgeligt at andre kan bruge tid på en tråd hvor nogle menensker bare har rygrad nok til at indse at de har brug for hjælp, og vil have styr på tingene igen, men er det ikke bare sådan, at hver gang der er vist et program nærmest, så kommer der en sviner tråd og det gælder også et andet program fra tv... Og man kan ikke sige at nogle er dårlige forældre for nogle få klip fra tv, og min holdning er at der findes ikke to ens forældre...
Du skal lige have en
for at bede om den hjælp og så på åben skærm... Har ikke selv prøvet at have det sådan, men de program kan også hjælpe os andre til at se at der måske er nogle ting man kunne ændre lidt på og på den måde have flere penge til måske at spare op af og sådan...
Anmeld