Jeg er rasende, sådanne møg IDIOTER!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Aves.

kamtok skriver:

Det forstår jeg simpelthen ikke! - Altså jeg forstår det du skriver, men forstår ikke folks reaktioner. Det er en bagemaskine, et praktisk redskab i en travl hverdag, og som kunne hjælpe din søn med at få brød! Det er jo ikke som om du har søgt om en rejse til Hollywood for fornøjelsens skyld og så er blevet fortørnet over at du ikke fik den.

Mangler du så stadig en bagemaskine?

Jeg forstod det heller ikke...slet ikke...netop fordi det jo var til ham, pga hans sygdom...men ja, der er altid nogen der skal banke andre i hovedet,....

Nej, jeg har ikke fået købt nogen endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

TinaPina

Har hverken set luksusfælden eller de omtalte debatter på jubii, hvor jeg også kommer dagligt.

Men generelt er tonen overfor folk i tv og andre debatsider rimelig ens på både jubii og baby. Det er i hvert fald sådan jeg oplever det, men jeg er da ked af du føler dig trådt på. Husk nu at det bare er folk på nettet og at de er ligegyldige.

Anmeld

29. marts 2011

Tvillingemor80

Ej skid dog højt og flot på dem .. Du kender dem ikke engang deres mening er da INTET værd ..

Som om de er fejl frie  De skal sku passe på de ikke bliver kvalt i deres egen glorie

til dig

Anmeld

29. marts 2011

Kildebakken

Eva. skriver:

Det fortæller mere om dem... hvis man har brug for at hæve sig over andre er det nok fordi man sidder helt nede i skidtet og ikke føle sig gode nok...jeg vender den altid om og tænker på hvad det dog er der gør at andre har så meget brug for at pege fingre af andre..måske det er nemmere end at se sig selv i øjnene.

Lad ikke andre gøre din dag dårlig, men tænk over hvilke mennesker de er når de har behov for at gøre og sige som de gør.

Knus til dig og op med hovedet...

Knus..

Kære Du,

Jeg forstår godt du er blevet ked af det, debatten på websider som denne er altid lidt hård. Dog vil jeg sige at luksusfælden ikke er et program der er skruet sammen for at hjælpe folk i økonomisk nød. Det er et underholdningsprogram, der udstiller folks fejltagelser og spiller på forargelsen. De fordrejer helt sikkert sandheden om dig og det er også resultatet af det du ser på tv, som debatten afspejler. Jeg ville ikke have haft en god smag i munden, hvis jeg var producent af den serie!

Du skal bare lukke ørene og rette ryggen, du ved hvad du står for og at du er en god mor!

KH

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

Kildebakken skriver:

Kære Du,

Jeg forstår godt du er blevet ked af det, debatten på websider som denne er altid lidt hård. Dog vil jeg sige at luksusfælden ikke er et program der er skruet sammen for at hjælpe folk i økonomisk nød. Det er et underholdningsprogram, der udstiller folks fejltagelser og spiller på forargelsen. De fordrejer helt sikkert sandheden om dig og det er også resultatet af det du ser på tv, som debatten afspejler. Jeg ville ikke have haft en god smag i munden, hvis jeg var producent af den serie!

Du skal bare lukke ørene og rette ryggen, du ved hvad du står for og at du er en god mor!

KH

Hov..forkert citering...

Anmeld

29. marts 2011

Mussi30

Eva. skriver:

Jeg forstod det heller ikke...slet ikke...netop fordi det jo var til ham, pga hans sygdom...men ja, der er altid nogen der skal banke andre i hovedet,....

Nej, jeg har ikke fået købt nogen endnu..

Ved godt det er lidt offtopic Men Eva, er det sådan en helt almindelig bagemaskine du gerne vil have?

Nu ved jeg ikke lige helt hvor du bor, men så har jeg altså en der bare står til pynt, som du gerne må få.

Jeg har nemlig fundet ud af at jeg alligevel elsker at bage "the old-fashioned way"

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

Mussi30 skriver:

Ved godt det er lidt offtopic Men Eva, er det sådan en helt almindelig bagemaskine du gerne vil have?

Nu ved jeg ikke lige helt hvor du bor, men så har jeg altså en der bare står til pynt, som du gerne må få.

Jeg har nemlig fundet ud af at jeg alligevel elsker at bage "the old-fashioned way"

Åhh...ej, hvor er du bare sød..jamen, jo, det er bare sådan en almindelig en, det er fordi brødet skal røres i en halv time og det er lidt hårt i hånden eller faktisk umuligt...

Men jeg bor på sydsjælland, så det er lidt langt og jeg ville da købe den hvis det var..

Anmeld

29. marts 2011

Mussi30

Eva. skriver:

Åhh...ej, hvor er du bare sød..jamen, jo, det er bare sådan en almindelig en, det er fordi brødet skal røres i en halv time og det er lidt hårt i hånden eller faktisk umuligt...

Men jeg bor på sydsjælland, så det er lidt langt og jeg ville da købe den hvis det var..

Hihi, ja så kunne vi næsten heller ikke bo længere fra hinanden

Men lad mig så give dig et lille fif. Min søster har haft en bagemaskine i den tid jeg kan huske og er storforbruger af bagemaskiner... Forstået på den måde at hun bruger sin så tit, at den simpelthen bliver slidt op.

Og af hendes erfaring, kan jeg sige at den billige fra Lidl har vist sig mere effektiv og holdbar end de to andre dyre hun har haft

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

Mussi30 skriver:

Hihi, ja så kunne vi næsten heller ikke bo længere fra hinanden

Men lad mig så give dig et lille fif. Min søster har haft en bagemaskine i den tid jeg kan huske og er storforbruger af bagemaskiner... Forstået på den måde at hun bruger sin så tit, at den simpelthen bliver slidt op.

Og af hendes erfaring, kan jeg sige at den billige fra Lidl har vist sig mere effektiv og holdbar end de to andre dyre hun har haft

Ok..ej, det var et super fif....tak for det...er det sådanne tilbud der kommer ind imellem...det skal jeg altså lige holde øje med...tusind tak..

Anmeld

29. marts 2011

Mussi30

Eva. skriver:

Ok..ej, det var et super fif....tak for det...er det sådanne tilbud der kommer ind imellem...det skal jeg altså lige holde øje med...tusind tak..

Ja, de har det faktisk ret ofte. Jeg mener hun har givet ca 300,- for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.