Jeg er rasende, sådanne møg IDIOTER!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

sne190810

Muffi<3 skriver:

Brug ikke din tid på sådanne fjolser

Sådan nogle stakler , de har vel ikke andet at lave ..

Tænk at du måske blev årets sensation for dem  

Op med humøret, jeg syntes det er sejt gjort at i har bedt om hjælp på den måde som i har gjort!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Sabsy

Eva. skriver:

Lad være med at tage det personligt, selvom det er svært...det fortæller alt om dem og godt du rasede ud her i stedet for...mange af dem der sviner har helt sikkert en lorte økonomi, får for lidt sex eller er kede af deres hængebabser.. og så hjælper det lige at give andre kniven, selvom man måske skulle tage fat i sig selv først...

Der må jeg indrømme smilet kom igen efter de sidste sætninger Jamen jeg ved jeg ikke er den eneste i Danmark med trist økonomi, men jeg stod bare frem - hvor der måske sidder endnu mere surt end os

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

Bubbes skriver:

Spørg løs - efter den læsning kan jeg klare alt

Jeg har HØRT, at det koster penge at være med i deres program, kan ikke huske den helt præcise pris, men mellem 18-25.000 kr.. Er det rigtigt??

Anmeld

29. marts 2011

ESV

Det kræver et stærkt menneske og erkende en fejl/nederlag og bede om hjælp til at rette op på det.

Jeg syntes i skal være stolte af i turde bede om hjælp og endnu mere stolte af at være kommet klogere ud på den anden side!!

Anmeld

29. marts 2011

Mette 28

Eva. skriver:

Lad være med at tage det personligt, selvom det er svært...det fortæller alt om dem og godt du rasede ud her i stedet for...mange af dem der sviner har helt sikkert en lorte økonomi, får for lidt sex eller er kede af deres hængebabser.. og så hjælper det lige at give andre kniven, selvom man måske skulle tage fat i sig selv først...

Åhh hvor skriver du dog bare lige alt det jeg tænker hver eneste gang der kommer en sviner tråd herinde  Hvor er jeg bare glad for jeg ikke er den eneste der tænker hvor lavt folk kan synke... 

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

Bubbes skriver:

Der må jeg indrømme smilet kom igen efter de sidste sætninger Jamen jeg ved jeg ikke er den eneste i Danmark med trist økonomi, men jeg stod bare frem - hvor der måske sidder endnu mere surt end os

Mange ting må man åbenbart ikke stå frem med for de småborgerlige sørgelige mennesker som kun sidder og venter på noget at forarges over..jeg synes egentlig det er super sjovt...hvad jeg ikke har set af hidsige kvinder der kunen forarges over jeg har købt nye bryster, søgt om bagemaskine osv osv...men det er altså dem der har et problem, ikke dog eller mig...det er dem der virkelig udstiller sig selv, kan du ikke se det..

Anmeld

29. marts 2011

Sabsy

Honnie's Wife:) skriver:

Jeg har HØRT, at det koster penge at være med i deres program, kan ikke huske den helt præcise pris, men mellem 18-25.000 kr.. Er det rigtigt??

Det er gratis Men vil sige det i sidste ende har kostet os 50.000 da de tog vores lån fra en rente på 7.5 til 15.7.. Så vi har givet 50.000 i renter

Anmeld

29. marts 2011

Kindfed

Bubbes skriver:

Det er gratis Men vil sige det i sidste ende har kostet os 50.000 da de tog vores lån fra en rente på 7.5 til 15.7.. Så vi har givet 50.000 i renter

Vil du prøve at uddybe det? Hvem tog? Banken?

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

Mette 27 skriver:

Åhh hvor skriver du dog bare lige alt det jeg tænker hver eneste gang der kommer en sviner tråd herinde  Hvor er jeg bare glad for jeg ikke er den eneste der tænker hvor lavt folk kan synke... 

Dejligt jeg ikke er den eneste der ser det.. så er vi måske mange der faktisk godt kan se bag det skrevne og tænke vores, hver især...

Dengang der var det der anonyme "Eva....bla blabla" noget...der var alle oppe at køre over det, jeg skrev med vedkommende og var ikke på noget tidspunkt oppe at ringe over det, jeg ville hellere vide hvorfor hun hanvde brug for at ramme mig og det var der sørme en grund til, som ikke havde noget med mig at gøre...

Anmeld

29. marts 2011

Sabsy

Eva. skriver:

Mange ting må man åbenbart ikke stå frem med for de småborgerlige sørgelige mennesker som kun sidder og venter på noget at forarges over..jeg synes egentlig det er super sjovt...hvad jeg ikke har set af hidsige kvinder der kunen forarges over jeg har købt nye bryster, søgt om bagemaskine osv osv...men det er altså dem der har et problem, ikke dog eller mig...det er dem der virkelig udstiller sig selv, kan du ikke se det..

Så meget rigtigt!.. Næste gang skriver jeg sgu bare privat til dig du kan få folk op efter de er faldet Tuuuusind tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.