Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Slowli

aya-zia skriver:

hun ser sin far men kun fordi hendes farmor tager hende der over også selvom hun godt ved jeg ik vil ha det...

da jeg boede med ham var vi på krisecenter og hun er stadig bange for ham... men hendes farmor siger at hun bare skal vende sig til ham... hendes farmor har fået samvær med min datter istedes for hendes far fra statsamtet af... MEGET træls... og ja så er der så også det at hendes far ik vil se hende men hans mor tvinger ham... jeg kan desværrer ik gøre noget... har prøvet ALT...

elsker min datter over alt på jorden men ville gerne ha haft hun havde en anden far...

Det burde hun jo ikke have lov til at gøre.. Hun burde slet ikke have samvær når hun gør sådan noget!!

Stakkels pige, at hun skal tvinges til at se sin far når hun er bange for ham.. Lyder til det har været en forfærdelig situation for både dig og hende..

Kan godt forstå du gerne havde set hun havde haft en anden far.. Håber virkelig på det bedste for jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

aya-zia

Slowli skriver:

Det burde hun jo ikke have lov til at gøre.. Hun burde slet ikke have samvær når hun gør sådan noget!!

Stakkels pige, at hun skal tvinges til at se sin far når hun er bange for ham.. Lyder til det har været en forfærdelig situation for både dig og hende..

Kan godt forstå du gerne havde set hun havde haft en anden far.. Håber virkelig på det bedste for jer..

ja hader at aflevere hende... og hun ved alerede nu at hu skal afsted fredag så hun er vild ked af det hele tiden...

er så træt af at der ik er nogle på statsamtet der vil lytte til mig...

håber ihvertfald snart det bliver bedre

Anmeld

4. april 2011

Slowli

aya-zia skriver:

ja hader at aflevere hende... og hun ved alerede nu at hu skal afsted fredag så hun er vild ked af det hele tiden...

er så træt af at der ik er nogle på statsamtet der vil lytte til mig...

håber ihvertfald snart det bliver bedre

Stakkels lille pus Synd hun skal gå og være så ked af det

Skal jeg tage i statsamtet og banke dem allesammen for dig så de fatter at de skal tage sig sammen? Forstår ikke hvorfor systemet er skruet sammen på den måde.. De tænker jo ikke på hvad der vil være bedst for barnet..

Anmeld

4. april 2011

aya-zia

Slowli skriver:

Stakkels lille pus Synd hun skal gå og være så ked af det

Skal jeg tage i statsamtet og banke dem allesammen for dig så de fatter at de skal tage sig sammen? Forstår ikke hvorfor systemet er skruet sammen på den måde.. De tænker jo ikke på hvad der vil være bedst for barnet..

hehe kan være jeg skal ta imod dit tilbud... kan være et par på hovedet kan få derse hjerner til og vågne...

nej det er mærkeligt når de har papir fra en sosialrådgiver og børnehaven som alle siger at det ik er godt for hende at hun ser sin far... men de mener det er bedst sådan har... KUK KUK KUK KUK er der nogle hjemme i statsamtet

Anmeld

4. april 2011

Slowli

aya-zia skriver:

hehe kan være jeg skal ta imod dit tilbud... kan være et par på hovedet kan få derse hjerner til og vågne...

nej det er mærkeligt når de har papir fra en sosialrådgiver og børnehaven som alle siger at det ik er godt for hende at hun ser sin far... men de mener det er bedst sådan har... KUK KUK KUK KUK er der nogle hjemme i statsamtet

Deres hvad? Tror ikke de har nogen hjerne..

Troede de var der til at gøre det der var bedst før børnene men det virker det da godt nok ikke til.. Men forstår ikke hvorfor de tillader at hun har kontakt med sin far når de har papirer på det ikke er godt for hende..

Anmeld

4. april 2011

Mauser.

Jeg syntes godt at jeg kan ane en streg nummer 2 .. 

Anmeld

4. april 2011

Mauser.

Mulleunge skriver:

min så sådan der ud da jeg testede 3 dage over forventet mens. 

Anmeld

4. april 2011

Slowli

Mulleunge skriver:

Ja det kan jeg også på den.. Men den de tog hos min læge i dag var helt negativ..

Anmeld

4. april 2011

Mauser.

Slowli skriver:

Ja det kan jeg også på den.. Men den de tog hos min læge i dag var helt negativ..

de der valmed test er ret følsomme, så måske lægens ikke er helt så følsom som den? har du taget en mere her til aften ???

Anmeld

4. april 2011

Slowli

Mulleunge skriver:

de der valmed test er ret følsomme, så måske lægens ikke er helt så følsom som den? har du taget en mere her til aften ???

Nej havde ikke nogen hjemme men køber i morgen tidlig og tester så når jeg kommer hjem.. Den de brugte hos min læge var sådan en lille hvid nærmest firkantet en..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.