Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.411 visninger
55 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Slowli

Hej allesammen..

Jeg står i den mega uheldige situation at jeg skulle have haft min mens for 11 dage siden men den er endnu ikke kommet og der er slet ingen tegn på at den er på vej.. Havde en meget lille blødning for 5 dage inden jeg skulle have min mens men mindede på ingen måde om mens og varede kun i meget få timer..

Jeg testede 2 gange for 5 dage siden.. Den første var meget svagt positiv og den anden var negativ..

Jeg er ekstremt træt for tiden, skal hele tiden tisse, har humørsvingninger, en underlig fornemmelse i underlivet og en smule stikkende smerter i højre side af underlivet.. Har 2 tests liggende men tør ikke tage dem af frygt for svaret..

Ved godt at jeg burde teste men håber hver dag på at min mens kommer så det ikke er nødvendigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Swerg

Ja det kunne godt lyde sådan ...

Se at få testet, og få det endelige svar

Held og lykke

Anmeld

29. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

synes du skulle teste igen

Anmeld

30. marts 2011

LilleLene

jeg ved hvordan du har det, har de samme symptomer og har testen 3 gange negativt
og da jeg er i USA kan jeg ikke bare tage til læge og få en blodprøve

blødprøven er sikrest, for måske er dit gravid-hormon tal ikke højt nok til at testen kan registrere det

Anmeld

30. marts 2011

skøjte-prinsessen

kender følelsen af at man ikke tør teste, men det bedste for dig selv er at bare at gøre det, du får det meget bedre når du er sikker på det og er der stadig tvivl så tage til din læge...

Inden jeg blev gravid troede jeg også man ville skulle tisse mere, men det skal man faktisk ikke, fandt jeg ud af, alle havde sagt til mig at det ikke passede det med at man skal tisse hele tiden i starten, men jeg troede ikke på dem før jeg blev gravid. det først i slutningen, jeg er først begyndt at gå meget på toilettet nu fordi der er så kort tid tilbage til hun kommer at hun presser på min blærer hehe, fik også af vide at hvis man tisser meget i starten er det mange gange indbildning til man skal tisse, men igen det er forskelligt fra kvinde til kvinde... men held og lykke... håber du får det svar du ønsker

Anmeld

1. april 2011

Slowli

Tusind tak for jeres svar og undskyld jeg ikke har fået svaret før..

Jeg har testet men den var negativ..  Er nu ca. 14 dage over tid og stadig ingen tegn på at mens er på vej.. Så lige nu ved jeg ikke hvad jeg skal tro

Anmeld

3. april 2011

Slowli

16 dage over tid nu.. Stadig ingen tegn på mens og har først mulighed for at tage til lægen tirsdag.. Håber virkelig min mens når at komme inden..

Anmeld

3. april 2011

PsychedeliC

Er der mulighed for at vi kan se dine tets?

Anmeld

3. april 2011

PsychedeliC

PsychedeliC skriver:

Er der mulighed for at vi kan se dine tets?

test

Anmeld

3. april 2011

Maise

Slowli skriver:

16 dage over tid nu.. Stadig ingen tegn på mens og har først mulighed for at tage til lægen tirsdag.. Håber virkelig min mens når at komme inden..

vil du da ikke være gravid siden du håber på mens eller er du bange for endnu et svar om at du ikke er det ??

det sker jo for flere at de ikke kan måle HCG før længere henne i graviditeten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.