Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

PsychedeliC

Slowli skriver:

Det er også min men der starter prøve på torsdag der afgør om jeg består modul 1 så er nødt til at være der de sidste dage :-s

Ja det er klart. Men du kan jo også vente og se tiden an. Udenbleven mens kan vist også være tegn på stress hvis det er tilfældet så kan jeg ikke forklare at du har set positivt.. men det er jo ikke akut så man kan godt vente. Engang i mine yngre dage der havde jeg ikke fået min mens og tænkte at jeg ville vente en måned med at se om min mens ikke kom dér.. det viste sig at jeg var i uge 9 i en graviditet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Slowli

Jeg er heldigvis ikke stresset.. Det er jeg for træt til.. Hvis jeg ikke laver noget for at holde mig vågen så sover jeg.. Sådan har det været de sidste 2-3 uger.. Og så har jeg haft kvalme i dag.. Har været oppe siden kl 7 men har først kunnet spise noget nu.. Men nu må jeg gå til lægen i morgen og få taget en blodprøve.. Men det er lidt underligt for jeg er begyndt at vænne mig til tanken om at jeg måske er gravid..

Anmeld

4. april 2011

Slowli

Forresten er der nogen der har et godt råd mod ømme bryster?

Anmeld

4. april 2011

celkt

Slowli skriver:

Forresten er der nogen der har et godt råd mod ømme bryster?

hehe... ja undskyld, måske ikke netop morsomt.. Men ømme bryster er nok det eneste vi ikke kan gøre noget ved, andet end at tage en bh på der støtter godt.

Og så et forsigtigt tillykke herfra, hvis du da ellers ønsker at beholde den her mulige graviditet.

Anmeld

4. april 2011

Slowli

celkt skriver:

hehe... ja undskyld, måske ikke netop morsomt.. Men ømme bryster er nok det eneste vi ikke kan gøre noget ved, andet end at tage en bh på der støtter godt.

Og så et forsigtigt tillykke herfra, hvis du da ellers ønsker at beholde den her mulige graviditet.

Hehe nej tænkte nok at der ikke var noget at gøre Men det var jo forsøget værd at spørge..

Hvis jeg er gravid så beholder jeg barnet.. Der er slet ingen tvivl der..

Men fik tid til at gå til lægen i dag og der skulle jeg så aflevere en urinprøve og den var negativ, men fik besked på at hvis min mens ikke var kommet indenfor 14 dage så skulle jeg komme igen.. Så lige nu er jeg på lige så bar bund som jeg var da jeg skrev herinde første gang

Anmeld

4. april 2011

aya-zia

Slowli skriver:

Hehe nej tænkte nok at der ikke var noget at gøre Men det var jo forsøget værd at spørge..

Hvis jeg er gravid så beholder jeg barnet.. Der er slet ingen tvivl der..

Men fik tid til at gå til lægen i dag og der skulle jeg så aflevere en urinprøve og den var negativ, men fik besked på at hvis min mens ikke var kommet indenfor 14 dage så skulle jeg komme igen.. Så lige nu er jeg på lige så bar bund som jeg var da jeg skrev herinde første gang

altså lægen svar er jo positivt indtil nu hvis du ik ønsker et barn... 14 dage går hurtigt så det skal nok gå...

håber da det bedste for dig... er selv ung mor med et kompliceret forhold til den yngstes far så kan HELT sikkert godt sætte mig ind i dit sted...

du får lige et KÆMPE  med på vejen... og du kan altid skrive hvis du vil snakke

Anmeld

4. april 2011

Slowli

aya-zia skriver:

altså lægen svar er jo positivt indtil nu hvis du ik ønsker et barn... 14 dage går hurtigt så det skal nok gå...

håber da det bedste for dig... er selv ung mor med et kompliceret forhold til den yngstes far så kan HELT sikkert godt sætte mig ind i dit sted...

du får lige et KÆMPE  med på vejen... og du kan altid skrive hvis du vil snakke

Ja det er rigtig positivt, men føler bare jeg står samme sted som jeg gjorde for en uge siden..

Vil gerne have børn, ingen tvivl om det, men det skal bare ikke være nu.. Og slet ikke med ham..

Når det er kompliceret ser den yngste så sin far? Forresten så er det nogle super skønne unger du har

Tusind tak, hvor er du sød

Anmeld

4. april 2011

aya-zia

Slowli skriver:

Ja det er rigtig positivt, men føler bare jeg står samme sted som jeg gjorde for en uge siden..

Vil gerne have børn, ingen tvivl om det, men det skal bare ikke være nu.. Og slet ikke med ham..

Når det er kompliceret ser den yngste så sin far? Forresten så er det nogle super skønne unger du har

hun ser sin far men kun fordi hendes farmor tager hende der over også selvom hun godt ved jeg ik vil ha det...

da jeg boede med ham var vi på krisecenter og hun er stadig bange for ham... men hendes farmor siger at hun bare skal vende sig til ham... hendes farmor har fået samvær med min datter istedes for hendes far fra statsamtet af... MEGET træls... og ja så er der så også det at hendes far ik vil se hende men hans mor tvinger ham... jeg kan desværrer ik gøre noget... har prøvet ALT...

elsker min datter over alt på jorden men ville gerne ha haft hun havde en anden far...

Anmeld

4. april 2011

aya-zia

Slowli skriver:

kan godt forstå du føler du står samme sted som før..... og det er sku synd for dig... er ik i tvivl om du gerne vil ha børn, men forstå 100% godt hvorfor du nok helst ik vil ha en nu....

Anmeld

4. april 2011

aya-zia

Slowli skriver:

hehe og tak er også MEGET stolte af mine piger....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.