Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Lotus86

Jeg synes desværre også jeg kan ane en svag streg, hvis jeg var dig ville jeg tage til lægen og få taget en blodprøve, så du kam få et klart svar.

Jeg håber det bedste for dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Slowli

Tusind tak for jeres svar.. Kan desværre også godt selv ane en svag streg når jeg kigger rigtig godt efter så den står på lægebesøg på tirsdag..

Anmeld

3. april 2011

Maalene

Slowli skriver:

Puha, jeg ved det ikke.. Kan godt være at jeg selv bare gerne vil overse den og derfor har set den som negativ..

Håber på det bedste for dig  

Anmeld

3. april 2011

Slowli

Maalene skriver:

Håber på det bedste for dig  

Tusind tak 

Og tillykke med at det er en lille prinsesse du venter 

Anmeld

3. april 2011

Maalene

Slowli skriver:

Tusind tak 

Og tillykke med at det er en lille prinsesse du venter 

Tusind mange tak

Håber på en glædelig update fra dig, når du ved mere  

Anmeld

4. april 2011

Slowli

Tusind tak Håber godt nok også der kommer det svar jeg håber på..

Anmeld

4. april 2011

Slowli

Godmorgen skønne kvinder på baby.dkJeg har her til morgen haft pletblødning og har hele natten haft en smule, ikke ondt, men en underlig fornemmelse i underlivet.. Men det er ikke som når mens er på vej.. Har desværre ikke mulighed for at tage til lægen i dag da jeg har forsømt min skole alt for meget de sidste 14 dage pga. ekstrem træthed..

Anmeld

4. april 2011

Slowli

Tog ny test her til morgen og den bestod desværre strakt-arm testen.. Selvom den var meget svag så kunne man desværre se en streg..

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

Slowli skriver:

Godmorgen skønne kvinder på baby.dkJeg har her til morgen haft pletblødning og har hele natten haft en smule, ikke ondt, men en underlig fornemmelse i underlivet.. Men det er ikke som når mens er på vej.. Har desværre ikke mulighed for at tage til lægen i dag da jeg har forsømt min skole alt for meget de sidste 14 dage pga. ekstrem træthed..

Det er vigtigere at tage til lægen end det er at komme i skole, det er min indstilling.

Anmeld

4. april 2011

Slowli

PsychedeliC skriver:

Det er vigtigere at tage til lægen end det er at komme i skole, det er min indstilling.

Det er også min men der starter prøve på torsdag der afgør om jeg består modul 1 så er nødt til at være der de sidste dage :-s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.