pyha kan godt forstå i alle sammen gerne vil ha nummer to men jeg vil sige at det er RIGTIG RIGTIG godt og vente... jeg har 14½ månede mellem mine piger og jeg ville lyve hvis jeg sage det er perfekt... jeg elsker mine piger over ALT på jorden og vil ik bytte dem for noget i verden. men hvis jeg kunne lave det om så ville jeg gerne ha haft der var lidt længer mellem dem... vil ha de samme børn men længer imellem dem...
de er lige nu 3½ og 4½ ca og de elsker hinanden, men det har taget MEGET lang tid for den store at accepter sin lille søster... hun har ik kunnet forstå f.eks. at hun skulle af med sutten og bleen men lille søster skulle ik... at hun skulle sove på sit eget værelse og lille søster sov ved mor...
den da gi dag kan hun godt forstå det og er MEGET stolt over og være den store... men jeg går også meget op i at hun må ting som lille søster IK må... nu kommer det næste problem så bare... lillesøster forstår ik hvorfor hun ik må det samme som store søster som hun siger: MOR DET ER ALTSÅ SNYD.
kram
ps... vi prøver og få nummer 3 nu... inden der kommer ALT for langt imellem dem 
Anmeld