Hvor mange....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Hvem?

benjamins'mor skriver:

Hehe, det ville jeg også gerne.  Og synes også det er iorden at folk gør det. Men ville personligt ikke få 2 SÅ tæt på hinanden.  Synes ikke man når at nyde dem, men det er jo helt op til det enkelte par.

Synes du at du har fået chancen for at nyde den ældste inden du fik nr. 2?

Helt sikkert, og jeg har jo også holdt den ældste hjemme fra DP, så jeg har dem begge hjemme nu og de starter sammen til sommer, det er så skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Lisbeth85

benjamins'mor skriver:

Bliver helt ''årh jeg vil have baby nr. 2'' af at sidde her på baby og læse om andres graviditeter osv?

Personligt ville jeg godt blive gravid med nr. 2 nu, men synes også det er ALTALT for tidligt når bettemand kun er 3 mdr. Har sagt til mig selv at vi kan begynde at planlægge nr. 2 når jeg bliver 18, så er Benjamin også 1½ år. 

Men man bliver bare helt ''ej, gid det var mig''.

Kender i det? 

Den  følelse er du ikke alene med

Anmeld

29. marts 2011

Benjamins'mor

SanneBoe skriver:

Helt sikkert, og jeg har jo også holdt den ældste hjemme fra DP, så jeg har dem begge hjemme nu og de starter sammen til sommer, det er så skønt

Lyder dejligt . 

Det må da bare være mega hårdt at være gravid mens var har en bette en i forvejen, og så have 2 små ble børn på en gang.

Anmeld

29. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

benjamins'mor skriver:

Bliver helt ''årh jeg vil have baby nr. 2'' af at sidde her på baby og læse om andres graviditeter osv?

Personligt ville jeg godt blive gravid med nr. 2 nu, men synes også det er ALTALT for tidligt når bettemand kun er 3 mdr. Har sagt til mig selv at vi kan begynde at planlægge nr. 2 når jeg bliver 18, så er Benjamin også 1½ år. 

Kender i det? 

uuhhh også mig... Men vi skal også snart have en, vil gerne have 2 børn hvor der ikke er stor aldersforskel. Min datter er 4.5 måned nu, og vi skal ikke begynde nu da jeg blev gravid i første forsøg...  Men der går ikke længe :-)
Vil bare gerne lige nyde min datter....

Anmeld

29. marts 2011

Hvem?

benjamins'mor skriver:

Lyder dejligt . 

Det må da bare være mega hårdt at være gravid mens var har en bette en i forvejen, og så have 2 små ble børn på en gang.

Vi har det netop omvendt, vi tror det ville være meget hårdere at have et barn på 2-3 år der næsten er færdig med ble og natteroderi også skulle til at starte forfra

Anmeld

29. marts 2011

Benjamins'mor

SanneBoe skriver:

Vi har det netop omvendt, vi tror det ville være meget hårdere at have et barn på 2-3 år der næsten er færdig med ble og natteroderi også skulle til at starte forfra

Ja, det kan godt være.

Vi har også snakket lidt, at begynde projekt baby til dec 2011/jan 2012. For man bliver jo ikke bare lige gravid med det samme, og hvis det er passer det med at jeg føder lige efter jeg er færdig med det halve år jeg skal i skole. Så er vores nr. 1 også kun 1½-2 år.

Anmeld

29. marts 2011

quar20

morethanperfect skriver:

Arr JA !!! Så sent som i dag har jeg tænkt eeej hvor vil jeg gerne ha en mere .. Oscar er sleet ikke nem , men gud hvor ville jeg bare gerne ha en mere alligevel . Men kæresten vil desværre ikke , så vi venter et par år

Du kan hilse din kæreste fra mig og sige : At få to børn tæt på hinanden er LUKSUS

Selvom det var hårdt de første 3 måneder med en lille og med amningen der slet ikke kørte - så er det blevet SÅ nemt og fantastisk nu.. Tino er 2år og Liam er 4 måneder..

Anmeld

29. marts 2011

morethanperfect

quar20 skriver:

Du kan hilse din kæreste fra mig og sige : At få to børn tæt på hinanden er LUKSUS

Selvom det var hårdt de første 3 måneder med en lille og med amningen der slet ikke kørte - så er det blevet SÅ nemt og fantastisk nu.. Tino er 2år og Liam er 4 måneder..

Hmm ku være man skulle få ham overtalt

Anmeld

29. marts 2011

quar20

morethanperfect skriver:

Hmm ku være man skulle få ham overtalt

haha ja da siger dig min store basse er så vild med lillebror..!! også har vi en regl om at jeg handler ind til weekenden om fredagen med tino også¨ser rasmus efter lillebror - bare så jeg får noget alenetid med tino som før det nyder vi alle

så med lidt planlægning s¨er det fantastisk

Anmeld

29. marts 2011

SussieThyssen

benjamins'mor skriver:

Kender i det? 

OORKJA!!!

Hehe...og ved du hvad...jeg er 52 og har helt vildt lyst til nr 4, 5 og 6 af at være herinde.
Men too late...kroppen er blevet for gammel.
Eller rettere:
"Æggene har overskredet holbarheden, men hønen fejler ikke noget"  
Og det gør lysten heller ikke.
Jeg har været kronisk skruk siden jeg var 16 og jeg er det stadig.
Så jeg har stor forståelse for hvordan du har det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.