benjamins'mor skriver:
Bliver helt ''årh jeg vil have baby nr. 2'' af at sidde her på baby og læse om andres graviditeter osv?
Personligt ville jeg godt blive gravid med nr. 2 nu, men synes også det er ALTALT for tidligt når bettemand kun er 3 mdr. Har sagt til mig selv at vi kan begynde at planlægge nr. 2 når jeg bliver 18, så er Benjamin også 1½ år.
Men man bliver bare helt ''ej, gid det var mig''.
Kender i det? 
Åååh, ja! Jeg kender det ALT for godt. Sådna har jeg haft det siden min var 1 måned.. Han er 3½ måned nu.... SUK
Jeg ville også SÅ gerne være gravid igen, og gå og nusse maven, og mærke bebse sparke osv osv.. Det er faktisk også noget jeg tænker på ... DAGLIGT!
Tror nu alligevel at min kæreste synes det er LIDT for tidligt
og det synes jeg jo også et eller andet sted selv.. tror liiiige jeg vil ha' overstået den værste bletid med bettemanden før jeg skal ha' nummer to ;D Men én ting er HELT sikker... Der går IKKE 4 år eller sådan noget ;P hehe.
Men ja! Det er forfærdeligt at være så skruk, når man bare ved at det ikke kan lade sig gøre lige nu ;P ...
Hvad siger din kæreste til det ? Er han også skruk, eller er han mere ligesom min kæreste, som mener at vi absolut ikke skal ha' en lige nu 

Anmeld