Hvor mange....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.634 visninger
35 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Benjamins'mor

Bliver helt ''årh jeg vil have baby nr. 2'' af at sidde her på baby og læse om andres graviditeter osv?

Personligt ville jeg godt blive gravid med nr. 2 nu, men synes også det er ALTALT for tidligt når bettemand kun er 3 mdr. Har sagt til mig selv at vi kan begynde at planlægge nr. 2 når jeg bliver 18, så er Benjamin også 1½ år. 

Men man bliver bare helt ''ej, gid det var mig''.

Kender i det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Hvem?

benjamins'mor skriver:

Bliver helt ''årh jeg vil have baby nr. 2'' af at sidde her på baby og læse om andres graviditeter osv?

Personligt ville jeg godt blive gravid med nr. 2 nu, men synes også det er ALTALT for tidligt når bettemand kun er 3 mdr. Har sagt til mig selv at vi kan begynde at planlægge nr. 2 når jeg bliver 18, så er Benjamin også 1½ år. 

Kender i det? 

JA, kender det og derfor har jeg også to indenfor samme år

Anmeld

29. marts 2011

Mor Christa

benjamins'mor skriver:

Kender i det? 

Åååh, ja! Jeg kender det ALT for godt. Sådna har jeg haft det siden min var 1 måned.. Han er 3½ måned nu.... SUK Jeg ville også SÅ gerne være gravid igen, og gå og nusse maven, og mærke bebse sparke osv osv.. Det er faktisk også noget jeg tænker på ... DAGLIGT!
Tror nu alligevel at min kæreste synes det er LIDT for tidligt og det synes jeg jo også et eller andet sted selv.. tror liiiige jeg vil ha' overstået den værste bletid med bettemanden før jeg skal ha' nummer to ;D Men én ting er HELT sikker... Der går IKKE 4 år eller sådan noget ;P hehe.

Men ja! Det er forfærdeligt at være så skruk, når man bare ved at det ikke kan lade sig gøre lige nu ;P ...
Hvad siger din kæreste til det ? Er han også skruk, eller er han mere ligesom min kæreste, som mener at vi absolut ikke skal ha' en lige nu

Anmeld

29. marts 2011

Benjamins'mor

MissChrista skriver:

Åååh, ja! Jeg kender det ALT for godt. Sådna har jeg haft det siden min var 1 måned.. Han er 3½ måned nu.... SUK Jeg ville også SÅ gerne være gravid igen, og gå og nusse maven, og mærke bebse sparke osv osv.. Det er faktisk også noget jeg tænker på ... DAGLIGT!
Tror nu alligevel at min kæreste synes det er LIDT for tidligt og det synes jeg jo også et eller andet sted selv.. tror liiiige jeg vil ha' overstået den værste bletid med bettemanden før jeg skal ha' nummer to ;D Men én ting er HELT sikker... Der går IKKE 4 år eller sådan noget ;P hehe.

Men ja! Det er forfærdeligt at være så skruk, når man bare ved at det ikke kan lade sig gøre lige nu ;P ...
Hvad siger din kæreste til det ? Er han også skruk, eller er han mere ligesom min kæreste, som mener at vi absolut ikke skal ha' en lige nu

Hehe.  Han er sådan lidt midt imellem. Altså han synes det er FOR tidligt nu. Men der skal heller ikke være FOR langtid imellem dem. 

Jeg bliver 17 om 3½-4 mdr. Vi har aftalt at jeg til Januar 2012, tager det sidste halve år af 9 klasse én gang til. Og så får jeg eksamen, når jeg så har fået eksamen, bliver jeg faktisk 18 lige om hjørnet. Så har vi aftalt af vi kunne begynde at planlægge nr. 2 der. 

Men ville også bare elske at have den mave der man kan gå og nusse, bebsen der sparker osv. 

Anmeld

29. marts 2011

morethanperfect

benjamins'mor skriver:

Kender i det? 

Arr JA !!! Så sent som i dag har jeg tænkt eeej hvor vil jeg gerne ha en mere .. Oscar er sleet ikke nem , men gud hvor ville jeg bare gerne ha en mere alligevel . Men kæresten vil desværre ikke , så vi venter et par år

Anmeld

29. marts 2011

Benjamins'mor

SanneBoe skriver:

JA, kender det og derfor har jeg også to indenfor samme år

Hehe, det ville jeg også gerne.  Og synes også det er iorden at folk gør det. Men ville personligt ikke få 2 SÅ tæt på hinanden.  Synes ikke man når at nyde dem, men det er jo helt op til det enkelte par.

Synes du at du har fået chancen for at nyde den ældste inden du fik nr. 2?

Anmeld

29. marts 2011

Benjamins'mor

morethanperfect skriver:

Arr JA !!! Så sent som i dag har jeg tænkt eeej hvor vil jeg gerne ha en mere .. Oscar er sleet ikke nem , men gud hvor ville jeg bare gerne ha en mere alligevel . Men kæresten vil desværre ikke , så vi venter et par år

Hehe. 

Ej, Benjamin er SÅ nem som han OVERHOVEDET kan være. Altså jeg havde virkeligt forventet det værste efter hvad folk havde fortalt mig herinde inden jeg fødte, men jeg er godtnok blevet utroligt positivt overrasket. Han er bare så dejlig nem. Han er self. meget vågen om dagen, men han græder stortset aldrig, kun hvis han er sulten eller overtræt. Han er rigtigt god til at underholde sig selv med aktivitets stativet og så sover han bare godt om natten. 

Anmeld

29. marts 2011

Benjamins'mor

MissChrista skriver:

Benjamin var et uheld, men jeg ville aldrig for noget i verden undvære ham. Han blev et ønskebarn med det samme jeg havde været til scanning. 

Og det kan godt være det er tidligt jeg vil have nr. 2, men min kæreste bliver 24 det år jeg bliver 18. Og han vil helst heller ikke være for gammel når vi får nr. 2. 

Anmeld

29. marts 2011

Mor Christa

benjamins'mor skriver:

Benjamin var et uheld, men jeg ville aldrig for noget i verden undvære ham. Han blev et ønskebarn med det samme jeg havde været til scanning. 

Og det kan godt være det er tidligt jeg vil have nr. 2, men min kæreste bliver 24 det år jeg bliver 18. Og han vil helst heller ikke være for gammel når vi får nr. 2. 

kan sagtens følge jer. jeg var ogs kun 19 da jeg blev gravid, og fyldte 20 en måned efter jeg havde født. her er vi super glade for at være unge forældre eller.. kæresten er så 24, så han er ikk heeelt så ung som mig ;P men jeg gider heller ik at være særlig meget ældre før jeg vil ha' nummer 2! børnene må også gerne har kort tid imellem dem, så de rigtig kan få noget ud af hinanden

Victor var også en "upser" her, men blev ønskebarn næsten med det samme

Anmeld

29. marts 2011

morethanperfect

benjamins'mor skriver:

Hehe. 

Ej, Benjamin er SÅ nem som han OVERHOVEDET kan være. Altså jeg havde virkeligt forventet det værste efter hvad folk havde fortalt mig herinde inden jeg fødte, men jeg er godtnok blevet utroligt positivt overrasket. Han er bare så dejlig nem. Han er self. meget vågen om dagen, men han græder stortset aldrig, kun hvis han er sulten eller overtræt. Han er rigtigt god til at underholde sig selv med aktivitets stativet og så sover han bare godt om natten. 

D-R-Ø-M-M-E-B-A-R-N ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.