Hvor mange....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Benjamins'mor

morethanperfect skriver:

D-R-Ø-M-M-E-B-A-R-N ! 

Nemlig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

morethanperfect

benjamins'mor skriver:

Nemlig. 

Det må være skønt hvis han aldrig græder .. Oscar græder hver dag mindst 2 timer om dagen

Anmeld

29. marts 2011

Benjamins'mor

morethanperfect skriver:

Det må være skønt hvis han aldrig græder .. Oscar græder hver dag mindst 2 timer om dagen

Ej, hvor trælst. 

Anmeld

29. marts 2011

Clisolka

benjamins'mor skriver:

Hehe. 

Ej, Benjamin er SÅ nem som han OVERHOVEDET kan være. Altså jeg havde virkeligt forventet det værste efter hvad folk havde fortalt mig herinde inden jeg fødte, men jeg er godtnok blevet utroligt positivt overrasket. Han er bare så dejlig nem. Han er self. meget vågen om dagen, men han græder stortset aldrig, kun hvis han er sulten eller overtræt. Han er rigtigt god til at underholde sig selv med aktivitets stativet og så sover han bare godt om natten. 

Isabella er lige så nem - første gang vi hørte hende græde, var da hun blev vaccineret da hun var 3 måneder gammel 

Hun har sovet igennem siden vi kom hjem med hende 

Well, JA, jeg vil også have en baby!  Vi skal have en lillebror/søster til Isabella inden for de næste 2 år - inden jeg er for gammel 

Jeg fik aldrig lov til at prøve at have en baby i str. 50 

Anmeld

29. marts 2011

ZamanogDania

I foregårs sagde min mand lige pludselig- hva skat ska vi ike have nummer 2? Jeg tænkte what? Nej det ska vi ihvertfald ikke. Synes det synd for Dania. Hun vil ikke får så meget opmærksomhed og hun er så forkælet nu. Så skal jeg starte til hf til sommer. Når jeg er ved at blive færdig, kan vi tale om en til Der er Dania omkring 3 år

Anmeld

29. marts 2011

Benjamins'mor

bb78 skriver:

Isabella er lige så nem - første gang vi hørte hende græde, var da hun blev vaccineret da hun var 3 måneder gammel 

Hun har sovet igennem siden vi kom hjem med hende 

Well, JA, jeg vil også have en baby!  Vi skal have en lillebror/søster til Isabella inden for de næste 2 år - inden jeg er for gammel 

Jeg fik aldrig lov til at prøve at have en baby i str. 50 

Hehe.  Benjamin brugte 50 og 56 de første 2 uger. 

Anmeld

29. marts 2011

Persille83

benjamins'mor skriver:

Bliver helt ''årh jeg vil have baby nr. 2'' af at sidde her på baby og læse om andres graviditeter osv?

Personligt ville jeg godt blive gravid med nr. 2 nu, men synes også det er ALTALT for tidligt når bettemand kun er 3 mdr. Har sagt til mig selv at vi kan begynde at planlægge nr. 2 når jeg bliver 18, så er Benjamin også 1½ år. 

Men man bliver bare helt ''ej, gid det var mig''.

Kender i det? 

Ja dog er det mest manden der ønsker barn nr. 2 hurtigt.

Anmeld

29. marts 2011

Clisolka

benjamins'mor skriver:

Hehe.  Benjamin brugte 50 og 56 de første 2 uger. 

Ja, det går dælme hurtigt i de små størrelser når det er store børn  

Anmeld

29. marts 2011

miinimeal

tjo altså jeg har det lidt sådan at jeg på nuværende tidspunt ikk kan se mig selv med flere børn(;

men kunne godt  tænke mig at være gravid igen. prøve at føde igen og følesen af at have en nyfødt(; savner det meget det var fantastisk,

men regner da med jeg skal have ca 2 børn mere men det lægger 3-5 år ude i fremtiden(:

Anmeld

29. marts 2011

Corn

benjamins'mor skriver:

Bliver helt ''årh jeg vil have baby nr. 2'' af at sidde her på baby og læse om andres graviditeter osv?

Personligt ville jeg godt blive gravid med nr. 2 nu, men synes også det er ALTALT for tidligt når bettemand kun er 3 mdr. Har sagt til mig selv at vi kan begynde at planlægge nr. 2 når jeg bliver 18, så er Benjamin også 1½ år. 

Men man bliver bare helt ''ej, gid det var mig''.

Kender i det? 

Kender det godt, meeeennnnn har allerede tre...

Ville dog gerne have en mere engang, indenfor de næste 4 år...

Er kun 30, så synes det er alt for tidligt at sige, at det er slut med babyer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.