MHK skriver:
Åhhh ja, der er kogt meget suppe på det efterhånden og efter at have set nyhederne med en træt lille dreng der ikke orker mere og knuger sig ind til sin mor, synes jeg godt nok også snart de skal lade ham og familien være 
Men hvor om alting er, så synes jeg det er helt vildt at der er op til flere øjenvidner der har set ham gå rundt alene, uden at reagere!
Jeg forstår det simpelthen ikke! Hvis jeg så en lille dreng gå rundt alene, ville jeg som minimum lige se om der kom en mor/far gående efter ham!
Dejligt at han er fundet i god behold men det kunne jo være endt galt!
Er det bare den generelle danske holdning at vi helst ikke taler med folk/børn vi ikke kender? 
Jeg kan, efter at have oplevet at mit barn var forsvundet i et sommerland, med ro i stemmen sige at jeg havde reageret hvis jeg havde set ham kommet gående i skoven helt alene 
Må sige at jeg kun kan give dig ret.
Det er bare så skønt at Holger er fundet i god behold - Og ved godt der har været massiv støtte fra offenligheden.
Men må også sige at jeg syntes den lille purk skal have fred nu - han skal have fred & ro hjemme hos sin familie.
Forstår ikke de bliver ved med at stille op i medierne .
Og jeg kan med sikkerhed sige , jeg ville reagere hvis jeg så en lille dreng gå alene rundt i skoven - forstå ikke dem der ikke har reageret.
Anmeld