Holger sagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Ranarupta

MHK skriver:

Han var vist angiveligt reddet ud for at lede efter ham 

Ok, det vidste jeg ikke. Fedt, at det lykkedes ham!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

132319

twinboys skriver:

Ja lige mine ord... dog er mine aldrig blevet væk i et sommerland...men ville selv reagere som du

Hjaltes far mistede ham af syne et splitsekund i et propfyldt omklædningsrum og han var derefter væk i 7 minutter. Det lyder ikke af så meget men det føltes som 7 år!

Det var så en 10årig dreng der kom med ham i hånden, ingen voksne havde reageret på at en dreng på 2½ år gik rundt alene 

Anmeld

28. marts 2011

Jesse Pinkman

Sådan skulle Holger eftersigende ha set ud, da de fandt ham http://www.peecee.dk/upload/view/298179

Ingen tvivl om, at han var glad

Anmeld

28. marts 2011

132319

Jesse Pinkman skriver:

Jeg føler også med Holger og hans familie. Og det er utroligt skidt, at der ikke er nogen, der har gjort noget, selvom de har set lille Holger gå alene rundt :/

http://www.peecee.dk/upload/view/298179 - lige til at smile lidt igen!

Ville du også synes det der var sjovt hvis drengen var død eller kidnappet? 

Christ altså! 

Anmeld

28. marts 2011

Lillefe

MHK skriver:

Åhhh ja, der er kogt meget suppe på det efterhånden og efter at have set nyhederne med en træt lille dreng der ikke orker mere og knuger sig ind til sin mor, synes jeg godt nok også snart de skal lade ham og familien være 

Men hvor om alting er, så synes jeg det er helt vildt at der er op til flere øjenvidner der har set ham gå rundt alene, uden at reagere!

Jeg forstår det simpelthen ikke! Hvis jeg så en lille dreng gå rundt alene, ville jeg som minimum lige se om der kom en mor/far gående efter ham!

Dejligt at han er fundet i god behold men det kunne jo være endt galt!

Er det bare den generelle danske holdning at vi helst ikke taler med folk/børn vi ikke kender? 

Jeg kan, efter at have oplevet at mit barn var forsvundet i et sommerland, med ro i stemmen sige at jeg havde reageret hvis jeg havde set ham kommet gående i skoven helt alene 

Nu er det ikke fordi jeg vil forsvare det eller noget men nogen (og jeg kender nogen) lader deres børn gå rundt alene og mener det er helt ok.. Ja jeg forstår det slet ikke for min datter må ikke det i hvert fald sikkert!

Anmeld

28. marts 2011

Jesse Pinkman

MHK skriver:

Ville du også synes det der var sjovt hvis drengen var død eller kidnappet? 

Christ altså! 

Ja, det er meget synd for ham. Men man må da få det bedste ud af situationen? Jeg er sikker på, at Holger ville synes om billedet

Anmeld

28. marts 2011

Bshizzle

Jesse Pinkman skriver:

Sådan skulle Holger eftersigende ha set ud, da de fandt ham http://www.peecee.dk/upload/view/298179

Ingen tvivl om, at han var glad

Hva fanden er det for en kommentar og billede at smide op!!!!!!

Det er på inden måde sjovt det der er sket  

Anmeld

29. marts 2011

qp

Nu har jeg ikke læst tråden... Men det der undrede mig rigtig meget var, at forældrene stillede op til interview her til aften i Tv avisen hvor der blev spurgt om Holger havde fået pizza - faderen svarede nej, at de simpelthen ikke havde haft tid til det endnu da der havde været så meget med medierne og spejderklubben osv.... Han havde vidst kun fået en fransbrødsmad tidligere på dagen!!

Jamen for helvede.... i styrer sgu selv medierne (hvis i vil) og ikke omvendt??? - De lader sig styre af medierne fremfor, at få ro på familielivet og ikke mindst Holger som hang træt på moderens skulder.... !!

Jeg forstår det simpelthen ikke????  Hvis det var mig eller andre som jeg kendte, så ved jeg at de ville gøre alt for, at være sammen/ mærke varme/ kærlighed/ kys/ kram - ja alt det han har manglet de sidste 24 timer og meget mere til!!! Jeg bliver sgu nærmest lidt gal på denne " medieglade"? familie....

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Bshizzle skriver:

Hva fanden er det for en kommentar og billede at smide op!!!!!!

Det er på inden måde sjovt det der er sket  

brugerne er oprettede d. 28 marts (idag/igår) tror bare det er en som ønsker at skabe splid og skænderier.

latterligt billede - forstår slet ikke at folk, kan se sådan på det!

Anmeld

29. marts 2011

Bshizzle

CamillaRH skriver:

brugerne er oprettede d. 28 marts (idag/igår) tror bare det er en som ønsker at skabe splid og skænderier.

latterligt billede - forstår slet ikke at folk, kan se sådan på det!

Ja det er bare utroligt at nogen kan finde på at lave sjov med den slags.

Så har man virkelig for meget fritid og knap så mange brikker at rykke rundt med  

Mååååååååågdyr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.