det med det skat der....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

slettet_7530

Dinna88 skriver:

Ehm, pas? Men hvad har det betydning for, når jeg ikke havde en indtægt, dengang? 

jeg vil også tro det er den med afgifter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

slettet_7530

Dinna88 skriver:

Ehm, pas? Men hvad har det betydning for, når jeg ikke havde en indtægt, dengang? 

Jeg spurgte ikek for at gener dig, men for at få afklaret hvorfor du fik penge retur, men held og lykke med at finde ud af det.

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

Babyklar skriver:

står der ikke et eller andet sted overskydende skat? eller noget ligende ?

Nej, slet ikke, jeg får kunbeløbet at vide!

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

Albertesmor skriver:

jeg vil også tro det er den med afgifter

Okay, super, tusinde tak!

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

Albertesmor skriver:

Jeg spurgte ikek for at gener dig, men for at få afklaret hvorfor du fik penge retur, men held og lykke med at finde ud af det.

Åh, du må ikke misforstå mig! Det var som "Jeg er snotforvirret" ikke som "hvorfor spørger du om det, det er da noget mærkeligt noget"  Jeg er meget glad for at I herinde vil hjælpe mig.

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

Nenus skriver:

Det er nok det der kompensation for forhøjede afgifter - fik jeg nemlig også

- Jeg er også på SU

Okay, super! Tusinde tak

Anmeld

28. marts 2011

slettet_7530

Dinna88 skriver:

Åh, du må ikke misforstå mig! Det var som "Jeg er snotforvirret" ikke som "hvorfor spørger du om det, det er da noget mærkeligt noget"  Jeg er meget glad for at I herinde vil hjælpe mig.

Anmeld

28. marts 2011

Laulund87

Sweet!! Shopping med mig i Aalborg!

Anmeld

28. marts 2011

Pige2009

Dinna88 skriver:

Ja, det er min første "omgang" efter jeg er blevet 18, så aner ikke en dyt om det - jeg har ikke gjort noget ved det, og regnede ikke med at der ville ske noget, da jeg kun er på SU.

Meeen, i morges går der 1300 ind på min konto! Jeg tænker at det nok er SU, men nej, det er altså 2700 jeg får der. Så nu tænker jeg.... Er det skat jeg skal have tilbage? Det nævnte en fra min klasse, at det kan være. Jeg har ikke mulighed for at tjekke i banken i dag, så tyr lige til jer babyfolk! 

Ja det er det højst sandsynligt. Der plejer at stå overskydende skat i notefeltet

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Sweet!! Shopping med mig i Aalborg!

Haha, rooooolig nu. Jeg kunne også købe en ny optik til mit kamera  Om ikke andet, så skal du nok få shoppet, så kan jeg børe poser!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.