det med det skat der....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Dinna88

numsefisk skriver:

Du skal logge ind på skat, og finde din års opgørelse. Der kan du se hvad du skulle have tilbage.

Men det er nok det, da folk får pengene udbetalt i dag

Jeg har desværre ikke Nem ID - så det kan jeg ikke

Men det lyder godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Dinna88

Astasmor skriver:

hvad jeg har hørt er det idag man får skat tilbage. så kan da kun forestille mig at det er skat du skulle ha tilbage der er gået ind der.

jeg ved ejg skulle ha omkring 2000 tilbage men de er gået til komunen da jeg skylder for dagpleje der da vi ikke lige har kunnet betale de første regninger der til. men det er ude af verden fra idag af.

har du ikke netbank du kan gå ind og se det på?

ah. Det er da egentlig smart nok at det kan gøres sådan

Det har jeg nemlig ikke. Men godt, at I babyfolk lige kan hjælpe mig indtil jeg kommer i banken i morgen

Anmeld

28. marts 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Dinna88 skriver:

Jeg har desværre ikke Nem ID - så det kan jeg ikke

Men det lyder godt

Har du været loggede ind på skat før,  for hvis du har en tidligere årsopgørelse, er dit log in der på.

Du kan både bruge dette, eller nem id

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

MoarJ skriver:

Det er dine skattepenge du har fået tilbage... 

Yaaaaaaaaaay! Det var en god overraskelse!

Anmeld

28. marts 2011

henh01

Dinna88 skriver:

Nej, det er nemlig det jeg ikke har. Det gik helt i ged, da jeg skulle fikse det - og så er det bare gået i stå. Riiiimlig dumt, men min bank sagde til mig, "at det nok skulle gå uden det".

Ej en mærkelig bank.. Nem ID er fremtiden, så selvf fungerer det ikke uden det. Det er nøglen til alle dine oplysninger såsom skat, lønsedler og meget mere.

Ellers kan du vel ringe til banken og de kan oplyse dig hvem der har sat penge på din konto. Men jo det er nok med stor sandsynlighed dine skattepenge

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

numsefisk skriver:

Har du været loggede ind på skat før,  for hvis du har en tidligere årsopgørelse, er dit log in der på.

Du kan både bruge dette, eller nem id

Aldrig nogensinde Haha. Jeg er rimlig meget på spanden med det der. Men, kan jeg snakke med banken om det Nem ID i morgen, når jeg går derned? Jeg har som sagt ikke super meget styr på lige det med skat, og min mor kan jeg ikke henvende mig til mht. Nem ID, fordi hun ikke selv har det

Men tak!

Anmeld

28. marts 2011

henh01

Dinna88 skriver:

Aldrig nogensinde Haha. Jeg er rimlig meget på spanden med det der. Men, kan jeg snakke med banken om det Nem ID i morgen, når jeg går derned? Jeg har som sagt ikke super meget styr på lige det med skat, og min mor kan jeg ikke henvende mig til mht. Nem ID, fordi hun ikke selv har det

Men tak!

gå ind på www.nemid.nu og her kan du bestille det. Det kræver blot at du har kørekort eller pas

Anmeld

28. marts 2011

Mira0911

Dinna88 skriver:

Yaaaaaaaaaay! Det var en god overraskelse!

Det må være dejligt.... Vi kan ikke nyde noget af det denne gang... 

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

henh01 skriver:

Ej en mærkelig bank.. Nem ID er fremtiden, så selvf fungerer det ikke uden det. Det er nøglen til alle dine oplysninger såsom skat, lønsedler og meget mere.

Ellers kan du vel ringe til banken og de kan oplyse dig hvem der har sat penge på din konto. Men jo det er nok med stor sandsynlighed dine skattepenge

Hm. Jeg har en ung rådgiver, der ikke er uddannet - måske derfor? Jeg har lidt spurgt en anden, men kan jeg få nyt log in osv af min bank, og på den måde få mit Nem ID?  Nu er jeg sgi da helt bekymret!!

Jeg sidder og skal lave eksamensopgave med en anden, så jeg har ikk emulighed for at ringe til banken i dag - men, så længe jeg ikke rører pengene, så sker der jo intet negativt, såfremt det IKKE er mine skattepenge og en-eller-anden fejl/hvad ved jeg

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

Dinna88 skriver:

Men tak!

TUSINDE tak!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.