det med det skat der....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.036 visninger
56 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Dinna88

Ja, det er min første "omgang" efter jeg er blevet 18, så aner ikke en dyt om det - jeg har ikke gjort noget ved det, og regnede ikke med at der ville ske noget, da jeg kun er på SU.

Meeen, i morges går der 1300 ind på min konto! Jeg tænker at det nok er SU, men nej, det er altså 2700 jeg får der. Så nu tænker jeg.... Er det skat jeg skal have tilbage? Det nævnte en fra min klasse, at det kan være. Jeg har ikke mulighed for at tjekke i banken i dag, så tyr lige til jer babyfolk! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Becks

Dinna88 skriver:

Ja, det er min første "omgang" efter jeg er blevet 18, så aner ikke en dyt om det - jeg har ikke gjort noget ved det, og regnede ikke med at der ville ske noget, da jeg kun er på SU.

Meeen, i morges går der 1300 ind på min konto! Jeg tænker at det nok er SU, men nej, det er altså 2700 jeg får der. Så nu tænker jeg.... Er det skat jeg skal have tilbage? Det nævnte en fra min klasse, at det kan være. Jeg har ikke mulighed for at tjekke i banken i dag, så tyr lige til jer babyfolk! 

Det er med garanti dine skattepenge.. De går nemlig ind på kontoerne idag

Anmeld

28. marts 2011

Sesse89

Jeps

Men du kan se det på din årsopgørelse under skat.dk hvis du er i tvivl

Anmeld

28. marts 2011

henh01

Har du Nem ID?

Anmeld

28. marts 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Dinna88 skriver:

Du skal logge ind på skat, og finde din års opgørelse. Der kan du se hvad du skulle have tilbage.

Men det er nok det, da folk får pengene udbetalt i dag

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

Tutter skriver:

Det er med garanti dine skattepenge.. De går nemlig ind på kontoerne idag

Sweeeeeeeeeeeet!

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

Sesse89 skriver:

Jeps

Men du kan se det på din årsopgørelse under skat.dk hvis du er i tvivl

Uh uh, sweet! Men jeg har ikke Nem ID

Anmeld

28. marts 2011

NinaNymannMadsen

hvad jeg har hørt er det idag man får skat tilbage. så kan da kun forestille mig at det er skat du skulle ha tilbage der er gået ind der.

jeg ved ejg skulle ha omkring 2000 tilbage men de er gået til komunen da jeg skylder for dagpleje der da vi ikke lige har kunnet betale de første regninger der til. men det er ude af verden fra idag af.

har du ikke netbank du kan gå ind og se det på?

Anmeld

28. marts 2011

Mira0911

Det er dine skattepenge du har fået tilbage... 

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

henh01 skriver:

Har du Nem ID?

Nej, det er nemlig det jeg ikke har. Det gik helt i ged, da jeg skulle fikse det - og så er det bare gået i stå. Riiiimlig dumt, men min bank sagde til mig, "at det nok skulle gå uden det".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.