det med det skat der....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Alt begyndelse er svær.. Og tro mig, jeg var os monster klovn til det i starten..

Men er som om jeg begynder at forstå det nu

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Dinna88

MoarJ skriver:

Det må være dejligt.... Vi kan ikke nyde noget af det denne gang... 

Øv øv - men det er da bedre end at skulle betale!

Anmeld

28. marts 2011

henh01

Dinna88 skriver:

Hm. Jeg har en ung rådgiver, der ikke er uddannet - måske derfor? Jeg har lidt spurgt en anden, men kan jeg få nyt log in osv af min bank, og på den måde få mit Nem ID?  Nu er jeg sgi da helt bekymret!!

Jeg sidder og skal lave eksamensopgave med en anden, så jeg har ikk emulighed for at ringe til banken i dag - men, så længe jeg ikke rører pengene, så sker der jo intet negativt, såfremt det IKKE er mine skattepenge og en-eller-anden fejl/hvad ved jeg

nej jeg tror ikke banken kan give dig nem id

Anmeld

28. marts 2011

Mira0911

Dinna88 skriver:

Øv øv - men det er da bedre end at skulle betale!

Vi skal betale tilbage... 

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

numsefisk skriver:

Alt begyndelse er svær.. Og tro mig, jeg var os monster klovn til det i starten..

Men er som om jeg begynder at forstå det nu

Godt, at jeg ikke er alene! Jeg har godt styr på det grundlæggende - har mit budget osv. Og så kører det ellers derover. Men så kom der her lige - bang! Så skal jeg til at sætte mig ind i en masse

Anmeld

28. marts 2011

slettet_7530

Dinna88 skriver:

Aldrig nogensinde Haha. Jeg er rimlig meget på spanden med det der. Men, kan jeg snakke med banken om det Nem ID i morgen, når jeg går derned? Jeg har som sagt ikke super meget styr på lige det med skat, og min mor kan jeg ikke henvende mig til mht. Nem ID, fordi hun ikke selv har det

Men tak!

Hvis du i år 2009 har haft højere indtægt er du blevet beskattet efter det i 2010, er du så gået væsentligt ned i indtægt i 2010 i forhold til 2009 er det dine penge som du har betalt for meget i skat i 2010 du får udbetalt idag, det kan også være arbejdsmarkedsbidrag jeg ved ikke om man betaler det når man er på SU i så fald kan det også være det

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

henh01 skriver:

nej jeg tror ikke banken kan give dig nem id

Jeg flyver fluks ind og bestiller på nettet!

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

MoarJ skriver:

Vi skal betale tilbage... 

Øv øv!!

Anmeld

28. marts 2011

NinaNymannMadsen

Dinna88 skriver:

ah. Det er da egentlig smart nok at det kan gøres sådan

Det har jeg nemlig ikke. Men godt, at I babyfolk lige kan hjælpe mig indtil jeg kommer i banken i morgen

ja syntes jeg også. de tog ellers det halve af vores børne penge til afbetaling også. men vi ahr ikk manglet. er abre glad for det bliver betalt. nu har vi så fået delvis friplads og betaler kun 600 til dagpleje.

ja det godt baby-folkne kan hjælpe

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

Albertesmor skriver:

Hvis du i år 2009 har haft højere indtægt er du blevet beskattet efter det i 2010, er du så gået væsentligt ned i indtægt i 2010 i forhold til 2009 er det dine penge som du har betalt for meget i skat i 2010 du får udbetalt idag, det kan også være arbejdsmarkedsbidrag jeg ved ikke om man betaler det når man er på SU i så fald kan det også være det

Ohhh. Forvirrende! jeg betaler da ikke arbejdsmarkedsbidrag når jeg er under uddannelse og det er SU der er min eneste indtægt   Men, vi sidder lige og snakker med to fra min skole om det. Vi tænker at jeg måske har betalt skat, men ikke skal det! Min SU er jo kun på 2700.

Men! Jeg ved jo slet ikke om det er skat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.