Mor truer med selvmord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.622 visninger
39 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Anonym trådstarter

Hjælp! Min mor truer med selvmord! Hun er psykisk og har været det i omkring 15 år! Hun har aldrig været så langt ude! Jeg er bange for, at hun gør det! Har både ringet og skrevet til hende, men hun vil ikke tale!

Hvad gør jeg? Kan jeg ringe til lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

Hjælp! Min mor truer med selvmord! Hun er psykisk og har været det i omkring 15 år! Hun har aldrig været så langt ude! Jeg er bange for, at hun gør det! Har både ringet og skrevet til hende, men hun vil ikke tale!

Ja kontakt lægen... er hun gift lever hun med en... Kan du ikke tage over til hende...

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

det er et råb om hjælp

Anmeld

28. marts 2011

sbs78

Anonym skriver:

du skal ringe til lægen. Sender dit lige et stor kram 

Anmeld

28. marts 2011

henh01

Puha den er svær. Men ja jeg ville ringe til hendes læge og få hende tvangsindlagt på psykiatrisk. Der ligger altid så meget psykisk bag selvmordstanker og dette er ikke noget du alene skal begynde at grave i, det kræver proff ekspertise.

du får lige et knus.

Pøj pøj med det, det må være meget svært at være vidne til en så ustabil mor.

Anmeld

28. marts 2011

Giraffen

Anonym skriver:

hvis det er meget akut kan du også ringe til politiet om ikke andet så for at få checket op på det asap

for at hun er okay og sikke en trist situation

til dig

Anmeld

28. marts 2011

Sabina

Anonym skriver:

ENIG . Ring til lægen. !!

Det er nemlig et råb om hjælp.

Kæmpe krammer herfra

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

Hun har ingen samlevende, men masser af venner! Det er hendes ven som kontaktede mig og sagde at hun ville tage 86 ketoganer! Jeg ved hun har de piller i huset! Hun skrev også en farvel SMS til hendes venner igår

Jeg har fået min mormor til at gå derop (de bor tæt på hinanden) hun ringer, når hun ved noget mere!

Anmeld

28. marts 2011

ekzunz

Du skal ringe til politiet og fortælle det. Så kan de sende en vogn ud og tjekke hvordan hun har det. Hvis de vurderer at det er alvorligt, så sørger de for at hun kommer til psykiatrisk skadestue.

Hendes læge kan ikke gøre noget nu - eller ihvertfald ikke hurtigt nok. Det er et råb om hjælp at hun fortæller det...

Anmeld

28. marts 2011

henh01

Anonym skriver:

Hun har ingen samlevende, men masser af venner! Det er hendes ven som kontaktede mig og sagde at hun ville tage 86 ketoganer! Jeg ved hun har de piller i huset! Hun skrev også en farvel SMS til hendes venner igår

Jeg har fået min mormor til at gå derop (de bor tæt på hinanden) hun ringer, når hun ved noget mere!

Har du ringet til lægen?

For sådan en selvmords truet skal slet ikke have så mange piller i sit hjem.. Det må I måske også finde en løsning på.. Måske låse dem inde eller noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.