Hvordan havde i det de sidste mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Mamalou

Nadia Foged skriver:

Vil bare lige høre lidt om hvordan i havde det de sidste måneder af graviditeten (jeg har termin 23 juni)?

Jeg oplever nemlig at jeg næsten hver dag føler jeg er ved at blive syg, er svimmel, har kvalme, er umenneskelig træt og magter ingenting??
jeg spiser vitamin og jernpiller så skulle ikke så gerne være derfor..

Kan oftest ikke sove ret meget om natten, føler mig på sin vis lysvågen når jeg står op, men så gør det ikke længe før luften ryger af ballonen? Ikke ret fedt når det begynder at blive så godt vejr, og man ikke har overskud til en skid? Og andre dage kan jeg sove hele tiden?

Håber der er nogle der har gode råd, eller måske kender lidt til det, så det ikke bare er mig der er sær

Jeg tror ikke det er dig, der er skør

Jeg er i uge 34 og jeg synes det er blevet noget hårdere at være gravid. Sådan har det faktisk været siden jeg gik fra på job den 25. februar. Føler mig efterhånden som en gammel pensionist og får efterhånden flere og flere skavanker; kan ikke holde til noget inden jeg får ondt i lænden, hoften og vand i fødderne... Så det er måske nok en ringe trøst for dig

Jeg vil sige, at der under vejs i graviditeten har været svingende perioder, hvor jeg i perioder har haft "optur" og god energi, og mindre gode perioder hvor jeg bare har kunne sove dagen væk... Så mon ikke det er det samme du oplever? Altså en periode uden så meget energi.

Kram Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Nadia Foged

Mamalou skriver:

Jeg tror ikke det er dig, der er skør

Jeg er i uge 34 og jeg synes det er blevet noget hårdere at være gravid. Sådan har det faktisk været siden jeg gik fra på job den 25. februar. Føler mig efterhånden som en gammel pensionist og får efterhånden flere og flere skavanker; kan ikke holde til noget inden jeg får ondt i lænden, hoften og vand i fødderne... Så det er måske nok en ringe trøst for dig

Jeg vil sige, at der under vejs i graviditeten har været svingende perioder, hvor jeg i perioder har haft "optur" og god energi, og mindre gode perioder hvor jeg bare har kunne sove dagen væk... Så mon ikke det er det samme du oplever? Altså en periode uden så meget energi.

Kram Louise

Tror jeg du har ret i for indtil for et par dage siden ku jeg tosse rundt fuld af energi - så nok bare en træls fase

Uha så nærmer du dig jo med hastige skridt

Anmeld

27. marts 2011

Mamalou

Nadia Foged skriver:

Tror jeg du har ret i for indtil for et par dage siden ku jeg tosse rundt fuld af energi - så nok bare en træls fase

Uha så nærmer du dig jo med hastige skridt

Det tror jeg også det er, så det er bare med at slappe af og lade op til en ny periode med mere af energi

God søndag!

Anmeld

27. marts 2011

Nadia Foged

Mamalou skriver:

Det tror jeg også det er, så det er bare med at slappe af og lade op til en ny periode med mere af energi

God søndag!

Jaaa :0) mange gange i lige måde

Anmeld

27. marts 2011

KarinaIda

Nadia Foged skriver:

Ja det er da ikke ret fedt ...

Nej, kan vi godt blive enige om

Håber da også dit går over inden længe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.