Hvordan havde i det de sidste mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Sabina

Nadia Foged skriver:

Så kan vi være mærkelige sammen

Ej men ja man føler siig som en doven skid, selvom man virkelig gerne vil en hel masse og tillykke forresten

Ja det gør man virkelig. Der er nogle dage når jeg vågner hvor jeg simpelthen er så frisk, og begynder at planlægge min dag osv. Og ligeså snart jeg sidder i toget til f.eks strøget, så falder jeg bare helt sammen igen. Det er irriterende synes jeg ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Nadia Foged

Sabina skriver:

Ja det gør man virkelig. Der er nogle dage når jeg vågner hvor jeg simpelthen er så frisk, og begynder at planlægge min dag osv. Og ligeså snart jeg sidder i toget til f.eks strøget, så falder jeg bare helt sammen igen. Det er irriterende synes jeg ..

Det værste er jo hvis man laver aftaler med folk og glæder sig helt vildt så er man måske vågen et par timer og så siger det bare BANG- og hvor blev energien af ?

hehe man lyder bare som et brokkehoved men er sku rart at komme ud med

Anmeld

27. marts 2011

Sabina

Nadia Foged skriver:

Det værste er jo hvis man laver aftaler med folk og glæder sig helt vildt så er man måske vågen et par timer og så siger det bare BANG- og hvor blev energien af ?

hehe man lyder bare som et brokkehoved men er sku rart at komme ud med

Man er jo lidt af et brokkehovedet Min kæreste siger jeg ikke laver andet end at brokke mig . Meeeen, han har heller aldrig været gravid. Og han ved på ingen måde hvor hårdt det er for kroppen. :-)
Selvom han prøver at være forståelig.

Men ja, det er nu trist at føle sig så doven, især når det er begyndt at blive så lækkert vejr.

Anmeld

27. marts 2011

Nadia Foged

Sabina skriver:

Man er jo lidt af et brokkehovedet Min kæreste siger jeg ikke laver andet end at brokke mig . Meeeen, han har heller aldrig været gravid. Og han ved på ingen måde hvor hårdt det er for kroppen. :-)
Selvom han prøver at være forståelig.

Men ja, det er nu trist at føle sig så doven, især når det er begyndt at blive så lækkert vejr.

Ja vi brokker os, men vi kvinder holder sammen Havde du noget bestemt ønske mht køn - inden i fandt ud af i ventede en dreng ?

Anmeld

27. marts 2011

KarinaIda

Nadia Foged skriver:

Ja for man vil virkelig gerne en hel masse, men må bukke under for kroppens ugidelighed MIt hoved vil en hel masse men har absolut ikke energi til bare halvdelen af det..

Håber da dit går væk også

Ja, det er bare så træls, at man ikke har energi til alt det man gerne vil... Og så især når man også har en på 2½ år, som man også gerne vil lave noget sammen med!!

Anmeld

27. marts 2011

Sabina

Nadia Foged skriver:

Ja vi brokker os, men vi kvinder holder sammen Havde du noget bestemt ønske mht køn - inden i fandt ud af i ventede en dreng ?

Det er jo nemlig det vi gør

Det ved jeg ikke rigtig om jeg havde. Synes selvfølgelig det kunne være skønt med en lille prinsesse, som man kan sætte hår på , købe hello kitty til osv.

Men synes nu også at en dreng ville være rigtig skønt, du ved mors lille mand Og har altid sagt hvis jeg nu fik to børn, ville en dreng i starten helt klart være det bedste .

Og er jo lykkelig for at det bliver en dreng. hvad med dig ?

Anmeld

27. marts 2011

Nadia Foged

KarinaIda skriver:

Ja, det er bare så træls, at man ikke har energi til alt det man gerne vil... Og så især når man også har en på 2½ år, som man også gerne vil lave noget sammen med!!

Ja det er da ikke ret fedt ...

Anmeld

27. marts 2011

Nadia Foged

Sabina skriver:

Det er jo nemlig det vi gør

Det ved jeg ikke rigtig om jeg havde. Synes selvfølgelig det kunne være skønt med en lille prinsesse, som man kan sætte hår på , købe hello kitty til osv.

Men synes nu også at en dreng ville være rigtig skønt, du ved mors lille mand Og har altid sagt hvis jeg nu fik to børn, ville en dreng i starten helt klart være det bedste .

Og er jo lykkelig for at det bliver en dreng. hvad med dig ?

Tror stadig på en pige, men er faktisk blevet meget ligeglad, vil bare gerne vide det nu!!! :0)

Bare barnet har det godt men tror stadig pige

Anmeld

27. marts 2011

Sabina

Nadia Foged skriver:

Tror stadig på en pige, men er faktisk blevet meget ligeglad, vil bare gerne vide det nu!!! :0)

Bare barnet har det godt men tror stadig pige

Uhh så du vil ikke vide kønnet. Hvor spændene, det ville jeg ikke kunne holde til Er simpelthen for nys' :p
Så har du bare købt en masse ting i unisex ??

Anmeld

27. marts 2011

DLM

Nadia Foged skriver:

Vil bare lige høre lidt om hvordan i havde det de sidste måneder af graviditeten (jeg har termin 23 juni)?

Jeg oplever nemlig at jeg næsten hver dag føler jeg er ved at blive syg, er svimmel, har kvalme, er umenneskelig træt og magter ingenting??
jeg spiser vitamin og jernpiller så skulle ikke så gerne være derfor..

Kan oftest ikke sove ret meget om natten, føler mig på sin vis lysvågen når jeg står op, men så gør det ikke længe før luften ryger af ballonen? Ikke ret fedt når det begynder at blive så godt vejr, og man ikke har overskud til en skid? Og andre dage kan jeg sove hele tiden?

Håber der er nogle der har gode råd, eller måske kender lidt til det, så det ikke bare er mig der er sær

hmm kan jeg faktisk ikke huske jeg havde for meget eksamen på hjernen tror jeg. men jo noget kvalme var der da.

men det lyder godt nok træls at have det sådan der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.