Hvordan havde i det de sidste mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

lounika

Nadia Foged skriver:

Hej

Uha ja det må jeg nok sige er da ikke lige det sjoveste Men tror også det er noet andet når den lille først er født, så har man ikke samme belastning på kroppen, og har en ide om man automatisk kan holde til meget mere der, for der kan mn ikke bare slappe af

Jeg har min aktivering hver dag, er så smadret når jeg kommer derop og når jeg får fri kan jeg bare gå hjem og ligge mig ned fordi jeg er så træt! Ikke særlig fedt Vi har dog selv valgt det og fortryder ikke mit valg, men må da erkende det er lidt øv og have det sådan

ja tror også det bliver anderledes når de kommer ud til os... de tager meget enerig inde fra åbembart..

men ja vi må bare holde ud og kempe lidt med vores træt hed og ander dorlig domme hehe.. og vente spendt i  3 mdr i nu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Nadia Foged

lounika skriver:

ja tror også det bliver anderledes når de kommer ud til os... de tager meget enerig inde fra åbembart..

men ja vi må bare holde ud og kempe lidt med vores træt hed og ander dorlig domme hehe.. og vente spendt i  3 mdr i nu....

Bliver da den bedste følelse at have en lille en i armene - uden tvivl hehe men er da glad for det ike bare er mig

Anmeld

27. marts 2011

Aabye

Jeg har det fantastisk.. Og jeg har termin om 2 uger..

Lider godt nok af en smule halsbrænd om aftenen. Men det har jeg haft siden uge 20..  Ja også har jeg bækkenløsning.. Men det er også det.. Ellers har jeg det fantastisk.. 

Anmeld

27. marts 2011

Nadia Foged

LineAabye skriver:

Jeg har det fantastisk.. Og jeg har termin om 2 uger..

Lider godt nok af en smule halsbrænd om aftenen. Men det har jeg haft siden uge 20..  Ja også har jeg bækkenløsning.. Men det er også det.. Ellers har jeg det fantastisk.. 

Keep up the good work Nogle er jo bare heldigere end andre

Men lyder spændende er tålmodigheden ved at forsvinde?

Anmeld

27. marts 2011

Aabye

Nadia Foged skriver:

Keep up the good work Nogle er jo bare heldigere end andre

Men lyder spændende er tålmodigheden ved at forsvinde?

Synes bestemt også at jeg har "ret" til lidt held.. Griner.. Døjede med MEGET slem kvalme og svimmelhed og SAMTLIGE gener ved graviditet de første 5 mdr.. :p

Jeg er SUPER utålmodig, og vil gerne have at lillemanden kommer ud NU.. 

Men det er så spørgsmålet om jeg kommer til at gå helt til termin.. Var lige til vægtscanning her i fredags pga mit BMI, og ham scannings lægen der sagde at den lille (store griner) vejer lige omkring 3800 gram.. Så det er en STOR baby jeg venter mig.. 
Og hvis jeg ikke selv går i fødsel inden termin skal jeg scannes igen den 8/4 for at se om han stadig vokser helt vildt. 

Anmeld

27. marts 2011

Nadia Foged

LineAabye skriver:

Synes bestemt også at jeg har "ret" til lidt held.. Griner.. Døjede med MEGET slem kvalme og svimmelhed og SAMTLIGE gener ved graviditet de første 5 mdr.. :p

Jeg er SUPER utålmodig, og vil gerne have at lillemanden kommer ud NU.. 

Men det er så spørgsmålet om jeg kommer til at gå helt til termin.. Var lige til vægtscanning her i fredags pga mit BMI, og ham scannings lægen der sagde at den lille (store griner) vejer lige omkring 3800 gram.. Så det er en STOR baby jeg venter mig.. 
Og hvis jeg ikke selv går i fødsel inden termin skal jeg scannes igen den 8/4 for at se om han stadig vokser helt vildt. 

Jaa okay, så var det sku da kun godt heldet vendte lidt

Heheh uuuuuha det er sku så spændende har en ide om jeg får en stor baby også, skal til vækstscanning d. 8 de gav mig to ekstra scanninger pga min unge alder, en form for tryghed til mig selv også - og jeg klager bestemt ikke Satser på at kunne se kønnet der nemlig

Anmeld

27. marts 2011

Aabye

Nadia Foged skriver:

Jaa okay, så var det sku da kun godt heldet vendte lidt

Heheh uuuuuha det er sku så spændende har en ide om jeg får en stor baby også, skal til vækstscanning d. 8 de gav mig to ekstra scanninger pga min unge alder, en form for tryghed til mig selv også - og jeg klager bestemt ikke Satser på at kunne se kønnet der nemlig

Nej jeg klager bestemt heller ikke over de ekstra scanninger.. Synes det er super hyggeligt at blive scannet.. 

Bliver da spændende om du også venter en stor baby.. Også krydser vi da lige fingre for at de kan se der hvad du venter dig.. 

Anmeld

27. marts 2011

Nadia Foged

LineAabye skriver:

Nej jeg klager bestemt heller ikke over de ekstra scanninger.. Synes det er super hyggeligt at blive scannet.. 

Bliver da spændende om du også venter en stor baby.. Også krydser vi da lige fingre for at de kan se der hvad du venter dig.. 

Jo mange tak da Ja det er da super hyggeligt

Anmeld

27. marts 2011

Sabina

Nadia Foged skriver:

Vil bare lige høre lidt om hvordan i havde det de sidste måneder af graviditeten (jeg har termin 23 juni)?

Jeg oplever nemlig at jeg næsten hver dag føler jeg er ved at blive syg, er svimmel, har kvalme, er umenneskelig træt og magter ingenting??
jeg spiser vitamin og jernpiller så skulle ikke så gerne være derfor..

Kan oftest ikke sove ret meget om natten, føler mig på sin vis lysvågen når jeg står op, men så gør det ikke længe før luften ryger af ballonen? Ikke ret fedt når det begynder at blive så godt vejr, og man ikke har overskud til en skid? Og andre dage kan jeg sove hele tiden?

Håber der er nogle der har gode råd, eller måske kender lidt til det, så det ikke bare er mig der er sær

Puha jeg kender det godt. Jeg haar termin d. 3 juli og jeg har de samme dage som dig. Er ved at blive syg i hovedet, over jeg ikke har overskud til noget. Og føler bare at jeg er en doven gravid.
Men er virkelig glad, for at der er andre end mig der har det sådan.

Så nej søde, du er ikke underlig eller mærkelig. ellers er vi det ihvertfald sammen..

Anmeld

27. marts 2011

Nadia Foged

Sabina skriver:

Puha jeg kender det godt. Jeg haar termin d. 3 juli og jeg har de samme dage som dig. Er ved at blive syg i hovedet, over jeg ikke har overskud til noget. Og føler bare at jeg er en doven gravid.
Men er virkelig glad, for at der er andre end mig der har det sådan.

Så nej søde, du er ikke underlig eller mærkelig. ellers er vi det ihvertfald sammen..

Så kan vi være mærkelige sammen

Ej men ja man føler siig som en doven skid, selvom man virkelig gerne vil en hel masse og tillykke forresten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.