Nadia Foged skriver:
Vil bare lige høre lidt om hvordan i havde det de sidste måneder af graviditeten (jeg har termin 23 juni)?
Jeg oplever nemlig at jeg næsten hver dag føler jeg er ved at blive syg, er svimmel, har kvalme, er umenneskelig træt og magter ingenting??
jeg spiser vitamin og jernpiller så skulle ikke så gerne være derfor..
Kan oftest ikke sove ret meget om natten, føler mig på sin vis lysvågen når jeg står op, men så gør det ikke længe før luften ryger af ballonen? Ikke ret fedt når det begynder at blive så godt vejr, og man ikke har overskud til en skid?
Og andre dage kan jeg sove hele tiden?
Håber der er nogle der har gode råd, eller måske kender lidt til det, så det ikke bare er mig der er sær 
hej.. kan kun sige du er bestem ikke den eneste jeg har termin d 25 juni så vi følges ad... og jeg blev sygemeldt fra job i febuar og er "bare" hjemme nu men har ikke rat tid overskud til en masse er også træt i kroppen rat hurtig.. men igen har svært ved at sove om natten er også bling lys vågen nogle timer vær nat.. det lidt øv..
min kærste har en datter på 3 som bor her vær anden uge. de uger hvor hun er her og han kommer sendt hjem kan det godt være lidt mere hårdt for hun kræver noget enregi som man ikke rigtig har ..
har hende alene denne weenk med skoldkopper hmm... så bliver min energi hurtig væk må jeg sige .. skrig og skrål hvis der ikke er 100% underholning. hmm.. også en 2-4 timer om natten hvor hun ikke vil sove. så gab føler mig bombet..
jeg er blevet tilbud at få akupumtur på sygehuset gemmen min jordmor var til det først gang fredag .. både mod smærer og det med ikke at kunne sove..
nu må vi se om det virker lidt når jeg har været der nogle gange.. for sover vi ikke godt om natten er der minder energi til som dagen det jo klart..
men tror lige så godt vi kan vende os lidt til det hehe med de små på vej bliver søvn og totalt overskud nok ikke det vi lever højt på... hehe
hilsen lounika..
Anmeld