Hvad "burde" en 3-årig kunne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Dansker i England

Carina1977 skriver:

Åhh hvor er det bare trist, når man ikke kan snakke sammen. Øv og i prøver jo at gøre det bedste for drengen. Hvis moderen ikke taler ret meget med drengen, så er det jo klart at han er bagefter sprogligt. Han ville have godt af at være i børnehave hver dag, så han kan blive stimuleret rent sprogligt.

Men som andre var inde på, så er det jo en god ide at få tjekket ørene, da problemet jo kan bunde i det. Og går ud fra at det også er derfor i vil have ham til lægen.

J, det er rigtig trist, når børn kommer i klemme i en skilsmisse. Desværre er børnehaver så dyre, at 2-3 gange om ugen er alt, de har råd til. Ørene skal tjekkes næste gang, min mand har sønnen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Dansker i England

BinaMor skriver:

kan han række tungen helt ud?

Min mand mener, at han kan række tungen helt ud, ja.

Anmeld

27. marts 2011

Carina1977

Dansker i England skriver:

J, det er rigtig trist, når børn kommer i klemme i en skilsmisse. Desværre er børnehaver så dyre, at 2-3 gange om ugen er alt, de har råd til. Ørene skal tjekkes næste gang, min mand har sønnen.

Ja og der er vel ikke noget, der hedder økonomisk friplads i England, kunne jeg forestille mig.

Pøj pøj med lægen. Håber du melder tilbage omkring, om lægen nåede frem til noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.