I mange år, så jeg ældre ud end jeg var (da jeg var teenager og ung), og da jeg var knap 15 år, var jeg på 5 øren for at høre musik. Der var så en pige som var marginalt yngre end mig, der sagde til sin lillebror: Flyt dig lige, så DAMEN kan komme forbi... Jeg havde nær pandet hende én...!!! 
Tilgengæld kan jeg heller ikke fordrage, når sådan nogen 'single piiiiger i sin bedste alder' siger: Jeg er en frisk PIGE på 64 år... Øhhh nej, så er du en ældre dame, hvis du spørger mig. Måske en FRISK ældre dame. mmm... Om ikke andet. Men pige - ja, det løb er sku kørt.
Mht mig selv... Så er jeg først kvinde, kone og moar
Jeg kan godt lide at være kone. Jeg syntes det lyder lidt sødt. Da jeg vågnede op sammen med min MAND, den morgen vi var blevet gift dagen før, lå jeg lidt og fnisede for mig selv, over min nye titel. At være blevet nogens 'Kone'... Det kan ejg meget godt lide... Men når jeg skal beskrive mig selv, er jeg nok kvinde. For DAME bliver jeg sku aldrig. Måske når jeg er 64 år 
(jeg er PT 32 år gaaaaaaaaaaaammel)
Hvis jeg omtaler mig og en bunke af mine veninder, så siger jeg nok tøse-veninder...
Anmeld