Hvad kalder du dig selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Sof

Jeg er en 24 årig kvinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Polkaprik

StephanieJ skriver:

Jeg kalder mig for pige/kvinde.

Har sådan en idé med at:

Pige - 2-20/25 år. (alt efter modenhed)

Tøs - belastende pige

Kvinde - 20/25 (alt efter modenhed)-45 år

Dame - 45-100

Kone - Tjaa gift, eller bare udtryk som "din gamle kone" osv.

Total åndsvagt "system" jeg har.
Det samme med Dreng (pige), fyr (kvinde), mand (dame)

Den hopper jeg med på, men er ikke sikker på om jeg vil være dame når jeg en dag rammer de 45 Jeg er lige nu 34 år

Anmeld

27. marts 2011

malenecl

CamillaRH skriver:

Jeg er 18.. og synes det er svært..

synes pige passer bedst til mig da kvinde bliver alt for "kvinde" agtig. GUD! det er svært at forklare

men, på den anden side kan pige også lyde barnligt.. hvis du kan følge mig? haha..

men, pige eller kvinde..

Den hopper jeg med på!

Anmeld

27. marts 2011

Vial

Helt klart KVINDE og nu også mor

Jeg har haft et job, hvor jeg gennemgik mange ansøgninger, og skulle altså tit lige kvæle et fnis, når kvinder beskrev sig som "jeg er en pige på 37 år".

Anmeld

27. marts 2011

MaybeBaby

Happiness skriver:

Jeg kalder mig selv kvinde Synes jeg er blevet for gammel til at være pige. Og slet ikke gammel nok til dame Og kone, tror jeg aldrig jeg bliver

Jeg er 27 år.

Fuldsændig enig. Kæresten kalder mig dog damen, når han snakker om mig og forældrene siger til deres børn, at de lige skal give parfumen/cremen til damen (arbejder i butik), men dame er også okay når jeg efterhånden er tættere på 30 end 20

/Mette - 27

Anmeld

27. marts 2011

Aves.

Munder skriver:

Kvinde, pige, dame, kone, tøs.....

Kom endelig med forklaring og din alder - synes det kunne være sjovt at se, hvad I mener

Jeg er en kvinde, men kan opføre mig som en kælling, fnise som en tøs, finde pigen frem i mig, se at jeg er ved at være en gammel kone og føle mig meget som en dame når jeg ser mine store unger og deres venner..

Men altså, jeg er en kvinde, det har jeg været i mange år og det vil jeg være til jeg ikke er mere...

For mig er der piger, unge piger og kvinder...de andre ord fortæller mere om hvordan kvinden/pigen, altså adfærdsmæssigt.

Anmeld

27. marts 2011

Corn

Jeg er kvinde og 30 år...

Og det lærer jeg også mine drenge, at piger er dem i bhv og skole. kvinder er voksne. Dame bruger jeg ikke, for hader selv at blive kalft damen (eller konen)

Anmeld

27. marts 2011

Aprilmor11

Munder skriver:

Kvinde, pige, dame, kone, tøs.....

Kom endelig med forklaring og din alder - synes det kunne være sjovt at se, hvad I mener

Pige, passer bedst til mig .. Jeg er 21 ..

Syns at kvinde, kone og dame lyder for " gammelt " og passer SLET ikke til mig, hverken personligheds mæssigt eller udseendes mæssig

Og tøs lyder som teenager, og hun-kønnet i alderen 13-16 ..

Anmeld

27. marts 2011

L.J.L

Jeg er en kvinde men vil helst kalde mig en pige og så er jeg min mands kone. Men er absolut ingen tøs, hvilket jeg synes er så grimt et ord!!!

Anmeld

27. marts 2011

mulle7430

Happiness skriver:

Jeg kalder mig selv kvinde Synes jeg er blevet for gammel til at være pige. Og slet ikke gammel nok til dame Og kone, tror jeg aldrig jeg bliver

Jeg er 27 år.

det samme her  er dog 36 år  også hedder jeg mormor synes bedstemor lyder lidt gammel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.