Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er en pige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I min mands fodboldklub er jeg: Danny's (min mand hedder Daniel) dame.. Vi kærester bliver kaldt vores mænds navne og så dame bagefter - jeg syntes det er super hyggeligt at være Danny's dame
Jeg er Konen når manden taler om mig med gutterne
Tror jeg selv betegner mig som Kvinde er 27 år
Til tider Rødstrømpen
Munder skriver: Kvinde, pige, dame, kone, tøs..... Kom endelig med forklaring og din alder - synes det kunne være sjovt at se, hvad I mener
Kvinde, pige, dame, kone, tøs.....
Kom endelig med forklaring og din alder - synes det kunne være sjovt at se, hvad I mener
Jeg er en kvinde og hustru..og somme tider en pige
Og jeg er 52, men det ved de fleste vist LOLKærligstSussie
StephanieJ skriver: Jeg kalder mig for pige/kvinde. Har sådan en idé med at: Pige - 2-20/25 år. (alt efter modenhed) Tøs - belastende pige Kvinde - 20/25 (alt efter modenhed)-45 år Dame - 45-100 Kone - Tjaa gift, eller bare udtryk som "din gamle kone" osv. Total åndsvagt "system" jeg har.Det samme med Dreng (pige), fyr (kvinde), mand (dame)
Jeg kalder mig for pige/kvinde.
Har sådan en idé med at:
Pige - 2-20/25 år. (alt efter modenhed)
Tøs - belastende pige
Kvinde - 20/25 (alt efter modenhed)-45 år
Dame - 45-100
Kone - Tjaa gift, eller bare udtryk som "din gamle kone" osv.
Total åndsvagt "system" jeg har.Det samme med Dreng (pige), fyr (kvinde), mand (dame)
bondepigen skriver: Haha, jeg har det på samme måde, men vil hellere kaldes Tina..Jeg er 35 år.
Haha, jeg har det på samme måde, men vil hellere kaldes Tina..Jeg er 35 år.
Jeg er en kvinde på 36 år En dame lyder bare så gammelt i mine ører, og jeg er ud over pige-stadiet.
Så jeg kalder mig for: Majbritt, kvinde & mor
Kvinde selv om jeg ikke føler mig som en kvinde er 24
Jeg siger ung kvinde og jeg er 26
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128