Hvad kalder du dig selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

2babygirls

Munder skriver:

Kvinde, pige, dame, kone, tøs.....

Kom endelig med forklaring og din alder - synes det kunne være sjovt at se, hvad I mener

Vil mene at jeg er en ung kvinde på 26år  og så er jeg Martins kone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Diana...

Jeg er en kvinde på 28 jeg er min mands kone og jeg er alle børnenes dame  Og så jeg Diana. 

Jeg er sådan set lige glad hvad jeg bliver kaldt men jeg kalder mig selv kvinde men det genere mig ikke når andre siger kan du give damen pengene el noget andet for sådan siger man bare og jeg siger også selv sådan. Og min mand siger jeg skal hjem til konen nu fx 

Knus Diana (kvinden,konen og damen) 

Anmeld

27. marts 2011

Lunae

Munder skriver:

Kvinde, pige, dame, kone, tøs.....

Kom endelig med forklaring og din alder - synes det kunne være sjovt at se, hvad I mener

Jeg skriver oftest pige, men sommetider, hvis det skal være mere formelt, så er jeg en kvinde jeg er 24 år!

Anmeld

27. marts 2011

Munder

Sjovt at læse jeres forklaringer

Jeg synes dog nogle gange, at kvinde lyder så voksent (er 34 år)

Anmeld

27. marts 2011

signe.

jeg kalder mig pige er 23, og kvinde kalder jeg mig nok når jeg er i 30 ´erne eller slutningen af 20 ´´erne... min kæreste kalder jeg fyr eller mand...

Anmeld

27. marts 2011

ZamanogDania

Altså jeg kalder mig selv for en kvinde, men glemmer tit at sige kvinde. Fordi jeg fylder mig så ung. Jeg kommer tit til at sige pige, men så siger jeg ihh nej kvinde

Men de andre kalder mig for kvinde. Om 4 måneder er jeg 24 år, mon ikke jeg er en rigtig kvinde

Anmeld

27. marts 2011

ZamanogDania

Munder skriver:

Sjovt at læse jeres forklaringer

Jeg synes dog nogle gange, at kvinde lyder så voksent (er 34 år)

Præcis

Anmeld

27. marts 2011

metski83

Helt klart pige

Jeg arbejder i butik, og hader når forældrene siger til deres børn: Kom vi skal hen til damen og betale... Arhhhh Jeg er ikke nogen dame. For mig lyder det gammelt. ( Jeg er 27 )

Anmeld

27. marts 2011

sarahb

Jeg er en Kvinde med stort K.
Jeg synes ordet Kvinde oser af selvtillid og er et ord man stolt kan bære.
Jeg er på ingen måder en pige eller en Dame.
Jeg er også Kone og det er også et ord jeg er stolt af!

Anmeld

27. marts 2011

henh01

Jeg omtaler ikke rigtig mig selv sådan. Jeg er bare mig!

Men skriver jeg ansøgninger hvor jeg ikke bare kan skrive "Jeg er 25-årige mig" der skriver jeg kvinde. Kvinde lyder mere sofisticeret end pige. For mig besidder en kvinde mere livserfaring end hvad en pige gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.