Mødre og barnevogne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

slettet_7530

Jeg oplever tit at mødre maser deres kæmpe vogne ind i små kiosker hvor det slet ikke er beregnet til at have hverken klap-barne eller rullestol med ind, det irritere mig grusomt, det tager dobbelt så lang tid for dem at få knoklet vognen ind som det tager at købe den pakke tyggegummi de nu skal købe.
Når det så er sagt husker jeg tydeligt hvor irriteret jeg blev når folk uden noget i hænderne ikke havde det minimale overskud at flytte sig et skridt enten ud eller ind på det modsatte fortov af hvor jeg kom med min barnevogn, det er altså unægteligt noget hårdere at flytte e barnevogn end at flytte sin egen krop og i min verden er det mangel på overskud og forståelse for andre mennesker og deres situation, nej jeg har aldrig råbt efter nogen men bedt en mor med barnevogn om at spørge om hun måtte komme forbi i stedetfor at smadre mine hæle med hendes barnevogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

jydeinden

jeg oplever tit til min store irretation at nogen mødre mener de kan have deres barnevogne med ALLE vegne.

har flere gange oplevet at der nogen gange kunne være op til TRE barnevogne og klapvogne med i en bus, og det er altså en smuleee træls, når man hverken kan komme til at klippe med sit klippekort, eller tage en billet.

Af samme årsag forstår jeg måske ikke hvorfor man behøver slæbe sit store ( undskyld mit ordvalg) skrummel af en barnevogn med alle vegne, og især ikke hvis ens barn er stort nok til at sidde i en klapvogn

Anmeld

27. marts 2011

tazz

jeg oplever det tit... hvor folk der går foran mig på gaden eks og man går tæt bare stopper op og jeg ikke når at stoppe og jeg så kommer til at køre op i hælen på dem.. og det er ikke med vilje.. 

og så syntes jeg også det er chikane i S toget når folk ikke rejer sig fra barnevognspladserne. der er jeg ikke bleg for at bede folk om at flytte sig, da pladserne er forbeholdt kørestole og barnevogne og anden stor bagage.... 

jeg står ikke i vejen i supermarkedet, stiller altid barnevognen ind til siden, men så brokker folk sig også for så blokere man for hylderne!!!!!

pisse irriterende

Der plejer jeg, at placere barnevognen PÅ deres tæer og så sætte mig ind i den tilstødende kupee, mens jeg hååååber på at Anna vågner og giver sig til at skrige.

Har også oplevet de der mener at de er hellige fordi de har barnevogn. Blev engang kørt ned af en barnevogn, fordi moderen mente at hun havde første ret; problemet var bare, at jeg gik med siden til, så jeg kunne ikke se hende. Så fik jeg bare en sviner af den anden verden, mens hun gik videre. Det fandt jeg mig ikke i, så jeg løb efter hende, stoppede hende og fortalte hende MIT syn på sagen - det kunne man se, at hun alligevel ikke helt havde regnet med.

En anden gang sad jeg i en overfyldt bus. Den var kørt fordi en del stoppesteder fordi der ikke kunne være flere med. Ved eet stoppested var der så nogle der skulle af, og en dame med en barnevogn som skulle ind. Hun gik helt amok og råbte, at hvis nu bare fem mennesker gik ud, så kunne hun være der, og hvor egoistiske vi alle var....  Klaaart. Der var under 1 km. til endestationen om hun gik, eller om 5 mand stod ud og gik... ærlig talt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.