Mødre og barnevogne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

TbCp

Det ved jeg ikke, men var inde og tjekke fynbus hjemmeside da jeg kom hjem, for jeg var så vred over det... men desværre er han ikke forpligtet til det... havde han været det så havde jeg skisme klaget.

DLM skriver:

nå okay, er der godt nok forskel på det alt efter hvor man bor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Vingummien

DLM skriver:

omg  nogen folk altså. synes generelt at folk er blevet SÅ uhøflige i dagens samfund. Der er ingen der hjælper hinanden og folk er pisse hamrende sure og skælder og smælder til højre og venstre

JA og sådan en som hende her, hun gær det jo med vilje, hun har jo set klapvognen og så ville hun lige skabe sig lidt.

Anmeld

26. marts 2011

DLM

TbCp skriver:

Det ved jeg ikke, men var inde og tjekke fynbus hjemmeside da jeg kom hjem, for jeg var så vred over det... men desværre er han ikke forpligtet til det... havde han været det så havde jeg skisme klaget.

okay, det er bare for ringe at de ikke skal det synes jeg.

Anmeld

26. marts 2011

TbCp

DLM skriver:

okay, det er bare for ringe at de ikke skal det synes jeg.

Ja både og synes jeg.... der kan jo være mange barnevogne hver dag der skal løftes op og ned så for chaufførens skyld forstår jeg det egentlig godt.... Men det er nu rarest og lettest når de gider hjælpe, hvis man er alene afsted.

Anmeld

26. marts 2011

DLM

TbCp skriver:

Ja både og synes jeg.... der kan jo være mange barnevogne hver dag der skal løftes op og ned så for chaufførens skyld forstår jeg det egentlig godt.... Men det er nu rarest og lettest når de gider hjælpe, hvis man er alene afsted.

jo jo det er da rigtigt nok, men når det er ude på bøh-landet som du skriver synes jeg det er rigtig ringe, det er jo begrænset hvor mange barnevogne der skal der ud

Anmeld

26. marts 2011

JonTri

TbCp skriver:

Herude på bøhlandet skal de heller ikke hjælpe og gør det heller ikke. Det er ok med mig, da det handler om arbejdsstillinger mm... 

Anmeld

26. marts 2011

twinny

synes både barnevogne og indkøbsvogne kan være irriterende, selvfølgelig ikk alle. og især på tidspunktet hvor alle folk kommer hjem fra arbejde og skal handle.... Men folk med indkøbsvogne er tit egoer synes jeg.... mere end barnevogne....

Anmeld

27. marts 2011

mn

Anonym skriver:

Hm... de buschaufførere har også bare så travlt.. det er synd for de mennesker som må finde sig i den chikane og ikke kan gøre for at de ikke er hurtigere på benene..

helt enige og må ærligt indrømme jeg blev lige forarget hver gang det sker.

Anmeld

27. marts 2011

anonym06

Skal man have barnevognen med et sted hen, og behandler man andre som man ønsker at de skal behndle os, sætter man den naturligvis sådan at andre, også med barnevogne, altid kan komme forbi - ikke?

Anmeld

27. marts 2011

UngMor83

Anonym skriver:

Hvor er det dejligt at andre så kan gribe ind og hjælpe... men at buschauføren ikke vil hjælpe med at få barnevognen ind, er da for lavt og trist!

Ja meget. Har desværre selv oplevet at jeg ik kom med en bus fordi jeg ingen hjælp fik til at komme op i den med barnevogn. Så bare ærgeligt sonnyboy ;(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.