Tullen85 skriver:
Jeg har nu aldrig oplevet det... Med hensyn til supermarkeder fylder en barnevogn jo ikke mere end en indkøbsvogn, så der kan jeg ikke se barnevognene skulle irritere mere..
Det eneste sted jeg mener jeg har mere ret til være er i bussen hvor barnevognspladsen er, der beder jeg folk flytte sig så jeg kan komme ind, heldigvis sjældent det er nødvendigt, men har ofte oplevet folk ikke mener de skal flytte sig selv om der er masser andre pladser i bussen og kun én til barnevognen... Ellers synes jeg nu folk generalt er finke og tager hensyn, oplever i hvert fald ikke tilråb.
Nej, det gør den ikke... det skal så måske også lige siges at alm. handlende også kan være lige så slemme til det med deres indkøbsvogne... men det er det når de bare stiller vognen midt på gangen og går fra den.. men de tænker nok bare ikke over det?
Jeg synes dog at det er så synd for mødre med barnevogne, at de må høre på så meget crap fra andre handlende eller bare generelt fra folk, som er sure og irriteret over at de fylder så meget i hverdagen.. Som en også skriver inde på dette link, så synes vedkommende at mødre skal handle ind andre tider på dagen end lige om eftermiddagen, hvor folk får fri for arbejde... For søren da.. selvfølgelig skal mødre kunne handle ind når de vil, med eller uden barnevogn.. og gør man det om formiddagen, er der også nogen som nok skal blive irriteret over dette..
Det er åbentbart bare ikke nemt at gøre folk tilfredse... 
Anmeld