Mødre og barnevogne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

TbCp

Anonym skriver:

Hvor er det dejligt at andre så kan gribe ind og hjælpe... men at buschauføren ikke vil hjælpe med at få barnevognen ind, er da for lavt og trist!

Ja blev sgu også lidt sur... men han har ikke pligt til at hjælpe, har bare aldrig oplevet det før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Cris

Jeg synes ikke, at det er kun mødre med barnevognen. Jeg synes generelt er der meget lidt hensyn til de andre. Folk parkerer deres cykler midt i et eller andet, hvor man ikke kan komme forbi, bare så de ikke skal gå 10 ekstre meter. Folk der bare går forbi først uden at holde døren for de andre osv osv... Barnevognen er bare mere tydligt, men jeg synes generelt burde folk lære lidt mere om at tage hensyn til de andre. Det kommer fra barndomen. Jeg ser sjælend nogle der lærer sådan noget til deres børn...

Anmeld

26. marts 2011

Isabella_mor

jeg oplever det tit... hvor folk der går foran mig på gaden eks og man går tæt bare stopper op og jeg ikke når at stoppe og jeg så kommer til at køre op i hælen på dem.. og det er ikke med vilje.. 

og så syntes jeg også det er chikane i S toget når folk ikke rejer sig fra barnevognspladserne. der er jeg ikke bleg for at bede folk om at flytte sig, da pladserne er forbeholdt kørestole og barnevogne og anden stor bagage.... 

jeg står ikke i vejen i supermarkedet, stiller altid barnevognen ind til siden, men så brokker folk sig også for så blokere man for hylderne!!!!!

pisse irriterende

Anmeld

26. marts 2011

DLM

TbCp skriver:

Nej jeg har godt nok aldrig oplevet noget i den dur!!!

Det der kommer nærmest var engang jeg skulle med en bus laaaaangt ude på bøh-landet.... chaufføren ville ikke hjælpe mig op i bussen.... så jeg stod der og gloede og så var der heldigvis en flink dame der gav mig en hånd.

Men at blive råbt af mv. nej aldrig!

det er så rimelig ringe af ham for det har han faktisk pligt til at gøre. han må ikke nægte dig hjælp.

Anmeld

26. marts 2011

DLM

Anonym skriver:

Nej, det gør den ikke... det skal så måske også lige siges at alm. handlende også kan være lige så slemme til det med deres indkøbsvogne... men det er det når de bare stiller vognen midt på gangen og går fra den.. men de tænker nok bare ikke over det?

Jeg synes dog at det er så synd for mødre med barnevogne, at de må høre på så meget crap fra andre handlende eller bare generelt fra folk, som er sure og irriteret over at de fylder så meget i hverdagen.. Som en også skriver inde på dette link, så synes vedkommende at mødre skal handle ind andre tider på dagen end lige om eftermiddagen, hvor folk får fri for arbejde... For søren da.. selvfølgelig skal mødre kunne handle ind når de vil, med eller uden barnevogn.. og gør man det om formiddagen, er der også nogen som nok skal blive irriteret over dette..

Det er åbentbart bare ikke nemt at gøre folk tilfredse...

haha ja det er der sikkert for det er som regel der alle de ældre handler ind i vores købmand jeg synes bare ikke folk skal gøre sådan en barnevogn til så stort et problem. man skal selvfølgelig handle ind når det passer en, med eller uden barnevogn. og kan faktisk ikke forstå at der er nogen der føler at mødre med barnevogn synes de har fortrinsret. det gør jeg i hvertfald ikke selv. det eneste sted jeg har fortrinsret er (som en anden også skrev) i bussen og det står sort på hvidt der.

Anmeld

26. marts 2011

Vingummien

Har prøvet engang jeg var i kvickly, hvor jeg havde klapvognen med. Min veninde var inde og prøve noget tøj, og havde stilt mig ind til siden lige uden for. Stod i mine egne tanker med ryggen til alt, for havde tjekket der var plads til andre.

Pludselig er der bare en der vader ind i mig Og så får jeg ellers en sviner med at jeg kunne tage og flytte mig og bla bla bla.

Blev bare så gal, så svarde igen. Kællingen havde sku ikke spurgt om hun måtte komme forbi først, og var sku plads til hende

Anmeld

26. marts 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har hørt mange sige:"Folk med barnevogne tror de ejer det hele!".

Jeg har endda også selv sagt sætningen.....

Jeg har oplevet mange folk med barnevogne tro, at de ejer det hele, og ikke rigtig tager hensyn. Tror endda min søster har oplevet at en kvinde konstant kørte op i hendes fødder...

Men folk med indkøbsvogne kan jo være lige så irriterende! Der er sikkert få mennesker, der er sådan med en barnevogn, men ødelægger det for andre, fordi man får den der generelle holdning om folk med barnevogne....

Har aldrig hørt nogle blive råbt af eller noget. Kun at folk har surmulede eller brokkede sig.. Synes virkelig det lyder lidt vildt..

Stakkels de folk...

Anmeld

26. marts 2011

DLM

Vingummien skriver:

Har prøvet engang jeg var i kvickly, hvor jeg havde klapvognen med. Min veninde var inde og prøve noget tøj, og havde stilt mig ind til siden lige uden for. Stod i mine egne tanker med ryggen til alt, for havde tjekket der var plads til andre.

Pludselig er der bare en der vader ind i mig Og så får jeg ellers en sviner med at jeg kunne tage og flytte mig og bla bla bla.

Blev bare så gal, så svarde igen. Kællingen havde sku ikke spurgt om hun måtte komme forbi først, og var sku plads til hende

omg  nogen folk altså. synes generelt at folk er blevet SÅ uhøflige i dagens samfund. Der er ingen der hjælper hinanden og folk er pisse hamrende sure og skælder og smælder til højre og venstre

Anmeld

26. marts 2011

TbCp

DLM skriver:

det er så rimelig ringe af ham for det har han faktisk pligt til at gøre. han må ikke nægte dig hjælp.

Nej det har han desværre ikke, ihvertfald ikke her på Fyn

Anmeld

26. marts 2011

DLM

TbCp skriver:

Nej det har han desværre ikke, ihvertfald ikke her på Fyn

nå okay, er der godt nok forskel på det alt efter hvor man bor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.