emmaljunga klapvogn -hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

MaliksMor

Tullemor82 skriver:

Jeg har ikke prøvet at køre med den i selve sandet, i sne er der efter min mening ikke nogen vogne der er ret gode

Det er nok rigtigt at hvis man tit tager i skoven og kører udenfor stier eller gerne vil køre i sand fx så er de små hjul måske ikke så gode, men nu er jeg jo bybo og er der fx et lille stykke med sand som de små hjul ikke kan klare så kan man vel bare vippe den lidt så den kører på 2 hjul

For mig blev det opvejet ved at den var SÅ meget nemmere at manøvre rundt inde i byen og i butikker

Ja okay.. hmm.. det er altså svært.. så tit tager man jo heller ikke på stranden, skoven eller render rundt i sne vejr

Kan de sove ordenligt i den? Altså, kan ryggen på klapvognene lægges --- lige ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Tullemor82

Ryggen kan ligges ligeså meget ned som i andre klapvogne

Anmeld

27. marts 2011

sbs78

CamillaRH skriver:

Det skal den også kun klare for vores vedkommene.

Så kan det godt være jeg ikke skal vælge en med svinghjul - det du mener er at de er sværer at kører med når det ikke er astfald, eller hvad? ( dem med svinghjul)

de kan jo virke super gode når man kører rundt med den inde i babysam smiler

Altså har en veninde og de var ude og køre i grus, og hun brokkede sig meget over den, men i butikker og centre er svinghjul bare super. Vi havde en anden emmaljunga til de to store tøser og den var heller ikke med svinghjul. den kom med på stranden, skoven mm. og vi havde aldrig nogen problemer, med at komme rundt.

Anmeld

27. marts 2011

misslea

CamillaRH skriver:

Hej tøser.

Nu er det på tide at vi for købt en klapvogn.

Var ude i babysam forleden og fik øje på en som, jeg bare var helt vild med. Den kostede 5000-5400kr.

Er en klapvogn virkelig det værd? Ví ga' 6000kr for vores barnevogn, så synes da det er en sindsyg pris for en klapvogn. Kan i ikke fortælle fordele og ulemper ved den?

Jeg mener den havde svingbarehjul bag på ( staves )

Kan ikke finde den på nettede, men prøver lige at finde ud af hvad den hedder

Derfor må i stadig gerne komme med fordele, ulemper ved deres klapvognen.

TAAAAAAAAAAK

Vi har også kigget på begge de to klapvogne....

Fordele ved svinghjul:

Det er nemt at komme rundt i supermarkeder, menneskemylder osv.

Ulemper:

Den står ret meget fast i sne, grus, skov osv.  Min veninde havde netop den klapvogn, oig hun kunne slet ikke komme rund i vinters, da det sneede!!! Hun var ved at blive bims.... og endte med at købe en Cerox brugt og sølge den anden....

Jeg tror vi køber Emmaljunga Cerox... den virker smadder rubust, og det er ret vigtigt for mig, at den kan komme rundt i sne osv!!

Men der er mange forskellige meninger, så du skal bare gøre op med dig selv, hvad du hælder mest til søde...

Anmeld

27. marts 2011

An&Jo

CamillaRH skriver:

så var det ikke den jeg så smukke ?

er den bedre end den anden? - eller.. siden du synes jeg skal købe den..

vil bare ikke lave en fejl køb - da det jo er mange penge..

Btw så er svinghjul ikke gode til at køre på ujævnt terræn men de er gode til bykørsel.. Så hvis du vil bruge den til stranden eller skoven så vælg en uden svinghjul

Anmeld

27. marts 2011

Tullemor82

Aj grus og småsten stopper den altså ikke, det var ikke noget jeg mærkede til i hvert fald

Anmeld

27. marts 2011

MaliksMor

misslea skriver:

Vi har også kigget på begge de to klapvogne....

Fordele ved svinghjul:

Det er nemt at komme rundt i supermarkeder, menneskemylder osv.

Ulemper:

Den står ret meget fast i sne, grus, skov osv.  Min veninde havde netop den klapvogn, oig hun kunne slet ikke komme rund i vinters, da det sneede!!! Hun var ved at blive bims.... og endte med at købe en Cerox brugt og sølge den anden....

Jeg tror vi køber Emmaljunga Cerox... den virker smadder rubust, og det er ret vigtigt for mig, at den kan komme rundt i sne osv!!

Men der er mange forskellige meninger, så du skal bare gøre op med dig selv, hvad du hælder mest til søde...

jeg tror også det bliver den istedet.. det vil være lidt surt hvis man ikke kan bruge den om vinterne, hvis det sneer..

og til så mange penge, skal det sku også bare fungere..

ja. det er ikke helt nemt. den med svinghjul hælder jeg mest til, men hvis den ikke virker i skov.strand.sne osv.. så synes jeg ikke den er 5000kr værd.

Anmeld

14. april 2011

anne2009

CamillaRH skriver:

det er selvf ikke smart hvis den ikke er så god i sne. men, okay.. så kan man jo tag barnevogenen istedet.. jeg synes nemmelig også da vi var ude i babysam af den med svighjul var så dejlig let at kører med..

- ved du om de kan sove ordenligt i den? altså kan ryggen lægges helt ned? ..

Svarer desværre først nu, da jeg ikke har været herinde længe.

Min klapvognsdel er stor, så min datter sover godt i den, den kan ligges helt ned. Ulempen ved min min cerox 360 city er bare at den har en dårlig håndbremser.

Den nye model skulle have fodbremser istedet, men den skulle være lidt smallere, jeg synes den ser god rimmelig ud alligevelet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.