emmaljunga klapvogn -hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

Darling<3

CamillaRH skriver:

Hej tøser.

Nu er det på tide at vi for købt en klapvogn.

Var ude i babysam forleden og fik øje på en som, jeg bare var helt vild med. Den kostede 5000-5400kr.

Er en klapvogn virkelig det værd? Ví ga' 6000kr for vores barnevogn, så synes da det er en sindsyg pris for en klapvogn. Kan i ikke fortælle fordele og ulemper ved den?

Jeg mener den havde svingbarehjul bag på ( staves )

Kan ikke finde den på nettede, men prøver lige at finde ud af hvad den hedder

Derfor må i stadig gerne komme med fordele, ulemper ved deres klapvognen.

TAAAAAAAAAAK

Fordel - Den kan transportere Malik rundt

Ulempe - Den koster 5000-54000 kr

Sort på hvidt smuksak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

MaliksMor

nvm skriver:

nej der ikke svinghjul på

den ser sådan her ud cerox

så var det ikke den jeg så smukke ?

er den bedre end den anden? - eller.. siden du synes jeg skal købe den..

vil bare ikke lave en fejl køb - da det jo er mange penge..

Anmeld

26. marts 2011

MaliksMor

Honnie's Wife:) skriver:

Fordel - Den kan transportere Malik rundt

Ulempe - Den koster 5000-54000 kr

Sort på hvidt smuksak

ha ha ha ha.

du så dejlig snuske..

Anmeld

26. marts 2011

nvm

CamillaRH skriver:

så var det ikke den jeg så smukke ?

er den bedre end den anden? - eller.. siden du synes jeg skal købe den..

vil bare ikke lave en fejl køb - da det jo er mange penge..

altså jeg bryder mig bare ikke om de svinghjul, synes den er svær at køre med osv, nu har jeg ikke haft en med sving hjul men har da prøvet den.

men det jo smag og behag

Anmeld

26. marts 2011

MaliksMor

nvm skriver:

altså jeg bryder mig bare ikke om de svinghjul, synes den er svær at køre med osv, nu har jeg ikke haft en med sving hjul men har da prøvet den.

men det jo smag og behag

ahhh. mærkeligt, det var netop det jeg elskede ved den da vi prøvede den ude i butikken, synes den var så dejlig nem at dreje med osv.. :s m´mmh.. det er svært..

Anmeld

26. marts 2011

nvm

CamillaRH skriver:

ahhh. mærkeligt, det var netop det jeg elskede ved den da vi prøvede den ude i butikken, synes den var så dejlig nem at dreje med osv.. :s m´mmh.. det er svært..

hehe jeg har haft en lille paraply klapvogn der også sving hjul og synes den var enorm svær at styrer

men selve vogen's udsende er jo det samme, det kun de hjul der er forskellen, mener jeg

Anmeld

26. marts 2011

Kamulla

MHK skriver:

Det kommer jo an på hvor meget I skal bruge den.

Hvis man stort set aldrig bruger klapvogn, kan jeg godt se det er fjollet at købe en der er så dyr.

Jeg havde/har ikke bil så for mig var det helt naturligt at jeg skulle have en god, dyr klapvogn der kunne holde til noget og matche mine behov.

Jeg har en Emmaljunga Nitro City og det kunne da have været lidt sjovt hvis der havde siddet en kilometertæller på den fra start for den har godt nok trillet mange! Vi brugte den hver evig eneste dag indtil Hjalte blev for stor til den!

Den fejler intet og skal derfor også bruges til Kamille når hun bliver stor nok til at sidde i den 

Jeg gav 4300 for klapvognen og 350 kr for overlærredet og har ikke et sekund fortrudt, det er en fantastisk klapvogn 

hapsen snapsen.. undtagen det med Kamille delen self

Noah bruger stadig sin nogle gange.. købte den da han var 1år så den er blevet trillet en del med.. 

Anmeld

27. marts 2011

anne2009

Jeg har en Emaljunga cerox city, der er en udgående model af Emaljunga nitro. Det er næsten det samme, nitro har bare fået andre farver og den har fået fodbremse istedet for håndbremse.

Jeg synes det er dejlig at køre med svingbarehjul, den er let, fylder mindre i bilen, stor klapvognsdel og den har også flotte farver

Ulempen er bare, at den er en lille indkøbskurv, lidt irreterende når man skal handle (I sneen synes jeg, at de fasthjulen er bedre at køre med)

Jeg synes du skal prøve at kigge forbi butikken

Danmark barnevogne , hvis du bor i nærheden af København. De plejer at have gode rabat pakker. Jeg har købt mine ting der, synes de er billigere.

Anmeld

27. marts 2011

sbs78

Vi har en  Emaljunga classic sport. Jeg elsker emaljunga klapvogne. jeg havde to ting som jeg ønskede. En stor varekurv og ingen svinghjul. Jeg ville kunne tage min klapvogn med over alt, til stranden, i skov og kunne køre i sne. og det synes jeg ikke at en klapvogn med svinghjul kunne klare. Jeg er super glad for vores klapvoge og har allerede brugt vores meget og Ida er kun 8 mdr. Vi gav 3500kr for den fra ny.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. marts 2011

SHERO

CamillaRH skriver:

jeg tror vi kommer til at bruge den en hel del.. da den er nemmere at komme rundt med..

og den koster ikke 3999kr den jeg så kostede 5000-5400kr.. tror den er helt ny, den var sort med noget mønster i stoffet.. ( det ret mange penge for en klapvogn)

men.. jeg er også ret sikker på vi vælger den, ville bare gerne hører nogle fordele og ulemper ved den..

Okay, var nu også ceroxen jeg mener koster 3999... Den jeg selv gerne ville ha koster 4499 + 500 kr for forlæder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.