emmaljunga klapvogn -hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Tullemor82

nvm skriver:

hehe jeg har haft en lille paraply klapvogn der også sving hjul og synes den var enorm svær at styrer

men selve vogen's udsende er jo det samme, det kun de hjul der er forskellen, mener jeg

Du kan på ingen måde sammenligne sådan nogen små hjul på en paraplyklapvogn med dem der sidder på de "rigtige" klapvogne

Jeg havde den fra emmaljunga med svingbær hjul, dengang hed den cerox360 og kostede ca 3500 og det var den i hvert fald værd

Den store fordel for mig var at den er SÅ nem at dreje med, du kan styre den med en hånd og behøver næsten aldrig trykke ned på styret og det letter altså ryggen rigtig meget

Varekurven er lidt lille, men det er den under mange vogne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

signe.

CamillaRH skriver:

hej søde

ja, det har vi tænkt over men, - vi blev enige om at den skulle være ny

Okay.. det er selvfølgelig også lækkert med nye ting, ingen tvivl

Anmeld

27. marts 2011

Palaja

sbs78 skriver:

Vi har en  Emaljunga classic sport. Jeg elsker emaljunga klapvogne. jeg havde to ting som jeg ønskede. En stor varekurv og ingen svinghjul. Jeg ville kunne tage min klapvogn med over alt, til stranden, i skov og kunne køre i sne. og det synes jeg ikke at en klapvogn med svinghjul kunne klare. Jeg er super glad for vores klapvoge og har allerede brugt vores meget og Ida er kun 8 mdr. Vi gav 3500kr for den fra ny.

Eiii, den skulle jeg da have vidst eksisterede  Vi har en Cerox og jeg HADER den varekurv som er på den. Jeg bliver simpelthen så arrig når jeg skal handle 

Kan denne her også bruges til middagslur??

Anmeld

27. marts 2011

nvm

Tullemor82 skriver:

Du kan på ingen måde sammenligne sådan nogen små hjul på en paraplyklapvogn med dem der sidder på de "rigtige" klapvogne

Jeg havde den fra emmaljunga med svingbær hjul, dengang hed den cerox360 og kostede ca 3500 og det var den i hvert fald værd

Den store fordel for mig var at den er SÅ nem at dreje med, du kan styre den med en hånd og behøver næsten aldrig trykke ned på styret og det letter altså ryggen rigtig meget

nej nej det er jeg helt klar over jeg ikke kan. men jeg kan da stadig ha min egen mening om svinghjul og alm. hjul.

for mig er det bedre med alm hjul.

men sådan er vi jo så forskellige......

Anmeld

27. marts 2011

MaliksMor

Tullemor82 skriver:

den med svinghjul.. er de gode at køre med når det fx. sner eller på stranden?

Anmeld

27. marts 2011

MaliksMor

Mor-til-Hasse skriver:

Okay.. det er selvfølgelig også lækkert med nye ting, ingen tvivl

nemmelig, han er jo den første så kan nummer to arve barnevogn og klapvogn, smiler..

Anmeld

27. marts 2011

MaliksMor

anne2009 skriver:

Jeg har en Emaljunga cerox city, der er en udgående model af Emaljunga nitro. Det er næsten det samme, nitro har bare fået andre farver og den har fået fodbremse istedet for håndbremse.

Jeg synes det er dejlig at køre med svingbarehjul, den er let, fylder mindre i bilen, stor klapvognsdel og den har også flotte farver

Ulempen er bare, at den er en lille indkøbskurv, lidt irreterende når man skal handle (I sneen synes jeg, at de fasthjulen er bedre at køre med)

Jeg synes du skal prøve at kigge forbi butikken

Danmark barnevogne , hvis du bor i nærheden af København. De plejer at have gode rabat pakker. Jeg har købt mine ting der, synes de er billigere.

det er selvf ikke smart hvis den ikke er så god i sne. men, okay.. så kan man jo tag barnevogenen istedet.. jeg synes nemmelig også da vi var ude i babysam af den med svighjul var så dejlig let at kører med..

- ved du om de kan sove ordenligt i den? altså kan ryggen lægges helt ned? ..

Anmeld

27. marts 2011

MaliksMor

sbs78 skriver:

Vi har en  Emaljunga classic sport. Jeg elsker emaljunga klapvogne. jeg havde to ting som jeg ønskede. En stor varekurv og ingen svinghjul. Jeg ville kunne tage min klapvogn med over alt, til stranden, i skov og kunne køre i sne. og det synes jeg ikke at en klapvogn med svinghjul kunne klare. Jeg er super glad for vores klapvoge og har allerede brugt vores meget og Ida er kun 8 mdr. Vi gav 3500kr for den fra ny.

Det skal den også kun klare for vores vedkommene.

Så kan det godt være jeg ikke skal vælge en med svinghjul - det du mener er at de er sværer at kører med når det ikke er astfald, eller hvad? ( dem med svinghjul)

de kan jo virke super gode når man kører rundt med den inde i babysam smiler

Anmeld

27. marts 2011

Tullemor82

CamillaRH skriver:

den med svinghjul.. er de gode at køre med når det fx. sner eller på stranden?

Jeg har ikke prøvet at køre med den i selve sandet, i sne er der efter min mening ikke nogen vogne der er ret gode

Det er nok rigtigt at hvis man tit tager i skoven og kører udenfor stier eller gerne vil køre i sand fx så er de små hjul måske ikke så gode, men nu er jeg jo bybo og er der fx et lille stykke med sand som de små hjul ikke kan klare så kan man vel bare vippe den lidt så den kører på 2 hjul

For mig blev det opvejet ved at den var SÅ meget nemmere at manøvre rundt inde i byen og i butikker

Anmeld

27. marts 2011

sbs78

Palaja skriver:

Eiii, den skulle jeg da have vidst eksisterede  Vi har en Cerox og jeg HADER den varekurv som er på den. Jeg bliver simpelthen så arrig når jeg skal handle 

Kan denne her også bruges til middagslur??

ja det kan den sagtens bruges til. Ida har i hvert fald sovet i den mange gange. Ja det med varekurven er bare et must for mig, ville blive så træt af, hvis den var for lille.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.