emmaljunga klapvogn -hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

MaliksMor

Mor-til-Hasse skriver:

Har I overvejet at købe klapvognen brugt? vi har lige købt en virkelig lækker en fra Trille til sølle 600 kr vi havde nemlig også købt barnevogn fra ny, så tænkte at klapvognen godt kunne være brugt..

hej søde

ja, det har vi tænkt over men, - vi blev enige om at den skulle være ny

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

MaliksMor

linselouise skriver:

Vi er også på jagt efter en emmaljunga cerox klapvogn , men vi køber den brugt de fåes brugt for omkring 2000 kr så der er alligevel en del at spare

Bestemt.

Vi er bare blevet enige om at vi gerne vil ha' en ny..

- er den god?

Anmeld

26. marts 2011

nvm

hej smukke.

jeg vil også forslå cerox... den er super god og har kun hørt godt om den, skal også selv købe en til Ilina..tror dog jeg køber den brugt, da man vidst ikke kan få den farve jeg vil ha, i butikkerne mere

Anmeld

26. marts 2011

MaliksMor

Mor-til-Hasse skriver:

jeg ville aldrig selv i hvert fald bruge 5000 på en klapvogn.. også fordi, hvor ofte skal man liiiige bruge den, med mindre man har klapvogn fra start i stedet for barnevogn.. hvis du kan følge mig? vi bruger kun vores klapvogn, hvis vi lige hurtig skal ud og hænge f.eks vasketøj op, eller en hurtig handletur, besøg ved bedsteforældre... det er slet slet ikke hver dag vi bruger vores klapvogn.. men til sommer skal vi nok bruge den meget til når vi skal ud til hasses far med mad(han har egen maskinstation)

præcis - også min tanke.

selvom jeg tror som du også siger, at nu hvor vi nærmer os sommer, vil en blive brugt en hel del, da den er nemmere at komme rundt med + malik jo også bliver ældre

... jeg vil gerne ofre 5000kr for den, men så skal den virkelig også være god.. derfor jeg godt kunne tænke mig at hører nogle fordele og ulemper..

vi købte som sagt, en barnevogn (emmaljunga) fra ny, til 6000kr og forstår slet ikke hvordan de så kan tag 5000-5400kr for en klapvogn

Anmeld

26. marts 2011

MaliksMor

Tullen85 skriver:

Det overvejede jeg også, men synes det er lidt fjollet, for den koster 3999 fra ny af, så kan man reelt købe den ny og sælge den for 2000 kr så har man stadig kun givet 2000 når man er færdig med at bruge den... Jeg droppede tanken om at købe emmaljunga brugt fordi synes folk tager for meget for en brugt vogn..

jeg tror vi kommer til at bruge den en hel del.. da den er nemmere at komme rundt med..

og den koster ikke 3999kr den jeg så kostede 5000-5400kr.. tror den er helt ny, den var sort med noget mønster i stoffet.. ( det ret mange penge for en klapvogn)

men.. jeg er også ret sikker på vi vælger den, ville bare gerne hører nogle fordele og ulemper ved den..

Anmeld

26. marts 2011

MaliksMor

MHK skriver:

Det kommer jo an på hvor meget I skal bruge den.

Hvis man stort set aldrig bruger klapvogn, kan jeg godt se det er fjollet at købe en der er så dyr.

Jeg havde/har ikke bil så for mig var det helt naturligt at jeg skulle have en god, dyr klapvogn der kunne holde til noget og matche mine behov.

Jeg har en Emmaljunga Nitro City og det kunne da have været lidt sjovt hvis der havde siddet en kilometertæller på den fra start for den har godt nok trillet mange! Vi brugte den hver evig eneste dag indtil Hjalte blev for stor til den!

Den fejler intet og skal derfor også bruges til Kamille når hun bliver stor nok til at sidde i den 

Jeg gav 4300 for klapvognen og 350 kr for overlærredet og har ikke et sekund fortrudt, det er en fantastisk klapvogn 

Hvor dejligt at hører

- Det er lidt svært at sige hvor meget man kommer til at bruge den. Men, kan forstille mig at det bliver den vi bruger hvis vi skal på legeplads/stranden/handle/besøge nogle osv.. da den er meget nemmere at komme rundt med..

kan jeres klapvogn, lægge helt ned med ryggen? synes det er vigtigt at de kan sove ordenligt i den.

Anmeld

26. marts 2011

MaliksMor

nvm skriver:

hej smukke.

jeg vil også forslå cerox... den er super god og har kun hørt godt om den, skal også selv købe en til Ilina..tror dog jeg køber den brugt, da man vidst ikke kan få den farve jeg vil ha, i butikkerne mere

jeg har forelsket mig i emmaljunga'en

( vi har også emmaljunga barnevogn og er SÅ glad for den, så er sikker på jeg også bliver glad for deres klapvogn )

Anmeld

26. marts 2011

nvm

CamillaRH skriver:

jeg har forelsket mig i emmaljunga'en

( vi har også emmaljunga barnevogn og er SÅ glad for den, så er sikker på jeg også bliver glad for deres klapvogn )

jamen cerox er også emmaljunga

dewt også et super godt mærke, har også selv barnevogn, og havde combi vogn til zenia

Anmeld

26. marts 2011

MaliksMor

nvm skriver:

jamen cerox er også emmaljunga

dewt også et super godt mærke, har også selv barnevogn, og havde combi vogn til zenia

forhelvede  det er da hellere ikke nemt at finde rundt i alle de navne

er det den med svinghjul bagpå?

Anmeld

26. marts 2011

nvm

CamillaRH skriver:

forhelvede  det er da hellere ikke nemt at finde rundt i alle de navne

er det den med svinghjul bagpå?

nej der ikke svinghjul på

den ser sådan her ud cerox

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.