hvad skal der ske........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

bøgelund

blomst84 skriver:

Her tager vi en tur med barnevognen i Fields  rigtig god dag allesammen

ej hvor hyggeligt..  

god shoppe/ose tur til dig.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Manakauapo

Jeg fik lige en bestilling i går aftes på en kage til 60 personer - TIL I DAG KL.15:00!!!

Så jeg laver kage

Anmeld

26. marts 2011

bøgelund

Valkyrien skriver:

Jeg fik lige en bestilling i går aftes på en kage til 60 personer - TIL I DAG KL.15:00!!!

Så jeg laver kage

hold da op de har været sent ude.. de havde måske ikke regnet med, at du havde andet at lave?!  

ku godt se billedet af dit køkken.. at der ikke lige har været tid til at rydde op. sådan ser der ud i mit køkken HVER gang jeg laver mad..  

hvad er kage-temaet så? - vi vil se billeder af resultatet. 

Anmeld

26. marts 2011

Manakauapo

bøgelund1 skriver:

hold da op de har været sent ude.. de havde måske ikke regnet med, at du havde andet at lave?!  

ku godt se billedet af dit køkken.. at der ikke lige har været tid til at rydde op. sådan ser der ud i mit køkken HVER gang jeg laver mad..  

hvad er kage-temaet så? - vi vil se billeder af resultatet. 

Hehe.. Kan da lige prøve at gengive samtalen.

René: Hej Tine, det er Bimse inde fra VU Odense. Vi er nogle stykker der er oppe i lokalerne nu, for at gøre klar til i morgen. Og så kom vi altså til at tænke på om du måske ikke kunne bage en kage til i morgen.

Tine: Øhhh.. Jo, det kan jeg vel godt? Men hvor mange personer er det til?

René: Jamen vi bliver mange. Så hvis du laver kage til en 50-60 personer burde der vist være okay.

Tine: Jamen... øhh... Nå, så gør jeg da det.

Og lige da jeg havde lagt på kom jeg til at tænke på at jeg jo sad i vores sommerhus uden ingredienser til bage. Så jeg stod op kl.07:00, var i Nyborg kl.08:00 og handle ind og så hjem nu og handle.

Designet bliver bare enkelt. Der skal stå "VU Odense 100 år" og så være et billede af Tyren og Tromleren på

Anmeld

26. marts 2011

NinaNymannMadsen

bøgelund1 skriver:

det er os dejligt med en afslapningsdag nogle gange..  

god dag...

altid dejligt.

Anmeld

26. marts 2011

K.Rehder

Har været nede og få fremkaldt ALLE feriebilleder, julebilleder og familiebilleder osv....

Senere står den på en ordentlig gåtur med manden, barnevogn og hunde...og i aften skal vi spise en lækker middag hos et rigtig godt vennepar Alt i alt, en super lørdag

God weekend til alle

Anmeld

26. marts 2011

Brams

Indtil videre har vi:

fået gjort hele huset rent
sat havemøbler frem og vasket af udenfor
vasket 4 maskiner tøj (en 5. er i lige nu)
leget med Lærke udenfor i 1½ times tid

Lige nu er græsplænen ved at blive revet (af manden, for jeg sidder jo her)
Jeg er ved at printe bingoplader til i aften

Resten af dagen er endnu ikke planlagt - Lærke er ude og sove lur lige nu, men vi skal helt sikkert en tur ud igen senere og i aften står den på hygge med naboen og en lækker bøf

Anmeld

26. marts 2011

FrkLarsen

Jeg har vasket tøj som er kommet ud og hænge, elsker simpelthen duften af lufttørret tøj!!

Ellers kommer farmor og onkel og stjæler min datter fra mig ;-) . 

Har ikke sådan andet på programmet, har lige støvsuget, nu skal der slappes  

Anmeld

26. marts 2011

MaliksMor

Min mor kommer forbi om en lille times tid, vi skal bare hygge idag med rigtig god mad. Også skal vi selvf ud og nyde den deeejlige solskin

-

Anmeld

26. marts 2011

Mathilde

Ja sikke en dejlig dag med smukt vejr

Vi har hygget i haven med Celina og lavet snobrød og pølser på bål. Det var super hyggeligt!

I aften kommer min mor, hendes kæreste og min lillebror og spiser og så skal vi se fodbold sammen

Rigtig dejlig dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.