hvad skal der ske........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

bøgelund1 skriver:

åh jeg hader havearbejde. I må gerne komme og fortsætte hos mig vil hellere slappe den i solen.. 

men det skal jo ordnes.

god dag til jer.. 

Haha... Jeg ÆLSKEr havearbejde!! Synes det er så hyggeligt at gå og rode rundt udenfor i solskindsvejret!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

bøgelund

Tilmeldt skriver:

Haha... Jeg ÆLSKEr havearbejde!! Synes det er så hyggeligt at gå og rode rundt udenfor i solskindsvejret!

Stine og Lisa.

det kommer jeg ALDRIG til at elske  godt min have ikke er så stor..

men god havedag til jer..  

Anmeld

26. marts 2011

NinaNymannMadsen

vi skal bare slappe af. kæresten og en kammerart holder "lan"party så tror bare mig og asta skal se noget film og sådan da jeg ligger syg med ondt i halsen og er forkølet.
senere skal vi lige et smut ned til hendes farmor og besøge hende lidt for at sige hej. ellers har vi ikke nogen planer. det sådan alt efter hvad vi lige har lyst til.

Anmeld

26. marts 2011

Rebecca55

bøgelund1 skriver:

i sparer vel også nogle penge på, at du fx laver de voksiposer selv? det er jo lige lidt flere ting i skal ha købt..  

altså jeg kan ikke engang tråde en symaskine. men hold op hvor ville jeg gerne kunne sy en masse tøj til lillepigen.  

kan godt forstå du nyder det. det er en helt speciel følelse, at mærke dem derinde. og når de kommer ud, tænker man at det da ikke er muligt at der vokser noget så dejligt derinde. du har så meget at glæde dig til. 

Den her har kostet ca. 500 kr at lave med alt materiale, Betræk, dyne, sele og liftbund. Så det er lidt billigere end de billige af dem.

Gardinerne der kommer jeg til at spare et par tusind på, da vi ellers skulle have dem special syet. Vi har et kæmpe stort vindusparti, som der ikke findes standard mål til.

Ja kan snart heller ikke vente til de kommer ud til os...

Anmeld

26. marts 2011

bøgelund

Astasmor skriver:

vi skal bare slappe af. kæresten og en kammerart holder "lan"party så tror bare mig og asta skal se noget film og sådan da jeg ligger syg med ondt i halsen og er forkølet.
senere skal vi lige et smut ned til hendes farmor og besøge hende lidt for at sige hej. ellers har vi ikke nogen planer. det sådan alt efter hvad vi lige har lyst til.

det er os dejligt med en afslapningsdag nogle gange..  

god dag...

Anmeld

26. marts 2011

bøgelund

Rebecca55 skriver:

Den her har kostet ca. 500 kr at lave med alt materiale, Betræk, dyne, sele og liftbund. Så det er lidt billigere end de billige af dem.

Gardinerne der kommer jeg til at spare et par tusind på, da vi ellers skulle have dem special syet. Vi har et kæmpe stort vindusparti, som der ikke findes standard mål til.

Ja kan snart heller ikke vente til de kommer ud til os...

hvis du fortsætter med den kretivitet, løber beløbet i sparer rigtig hurtigt op. super sejt gået 

rigtig meget held og lykke med det hele.. 

glæder mig til at følge dig, og se de små vidundere.. 

Anmeld

26. marts 2011

morethanperfect

bøgelund1 skriver:

træls. så må i hygge hjemme med bingo banko i aften  

god bedring med kæresten... 

Mange tak 

Anmeld

26. marts 2011

LinLin

Jeg skal lave mad og kager til Adams dåb i morgen

Anmeld

26. marts 2011

bøgelund

DAs mor skriver:

Jeg skal lave mad og kager til Adams dåb i morgen

skal du lave det hele selv? :O det er da noget af en opgave.. 

tillykke med ham imorgen..  

Anmeld

26. marts 2011

LRJ

vi skal til esbjerg i dag, Julie skal passes af Olde i aften mens jeg er til Dildoparty, og bo er i byen med min kusines kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.