hvad skal der ske........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.713 visninger
49 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

bøgelund

hos jer på sådan en fantasisk dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

muzen

godmorgen her er der et langt program.

først skal jeg optikkeren og have lavede mine briller. så skal jeg på RICE lagesalg.

og i eftermiddag skal min søn og jeg hjem til en veninde hvor vi skal hygge og spise sushi. med overnatning

i mens har manden herre aften i vores hus med guleærter og masser af drikkelse hehe.

så en total fed eftermiddag og aften i vente

Anmeld

26. marts 2011

bøgelund

muzen skriver:

godmorgen her er der et langt program.

først skal jeg optikkeren og have lavede mine briller. så skal jeg på RICE lagesalg.

og i eftermiddag skal min søn og jeg hjem til en veninde hvor vi skal hygge og spise sushi. med overnatning

i mens har manden herre aften i vores hus med guleærter og masser af drikkelse hehe.

så en total fed eftermiddag og aften i vente

Gule ærter og alkohol  - føj da.. 

lyder da til at blive en dejlig dag. skønt at ha en masse ting og glæde sig til.. 

god dag..  

Anmeld

26. marts 2011

muzen

bøgelund1 skriver:

Gule ærter og alkohol  - føj da.. 

lyder da til at blive en dejlig dag. skønt at ha en masse ting og glæde sig til.. 

god dag..  

sådan sagde jeg også. har godt nok aldrig smagt det. men da det blev færdigt igår smagte jeg og jeg kan sku ikke lide det, slet ikke.

så glæder mig bare for vildt med en hygge tøse aften men sushi, asti, is og slik. og det bliver lige som da vi var teeganter og skal sove sammen med min veninde. det bliver så hyggeligt, har glædet mig i flere uger.

Anmeld

26. marts 2011

bøgelund

muzen skriver:

sådan sagde jeg også. har godt nok aldrig smagt det. men da det blev færdigt igår smagte jeg og jeg kan sku ikke lide det, slet ikke.

så glæder mig bare for vildt med en hygge tøse aften men sushi, asti, is og slik. og det bliver lige som da vi var teeganter og skal sove sammen med min veninde. det bliver så hyggeligt, har glædet mig i flere uger.

da jeg boede hjemme, serverede min mor det nogle gange. det er virkelig heller ikke mig. 

lyder bare hyggeligt. - jeg har aldrig smagt Sushi. tør ikke bevæge mig ud i det. men asti er lækkert.. i skulle prøve at smage Verdi. hvis i kan li Asti, vil i elske Verdi.. 

Anmeld

26. marts 2011

Vidunderligeunger

uha uha jamen jeg har også et halv-langt program

kl. 10 kommer Albertes faster så skal vi tre ned i byen ig kigge på en jakke til mig evt. et par sko eller noget andet  så skal vi hjem og spise frokost og jeg tror helt sikkert faster bliver og leger lidt med Alberte.
Kl. 17.00 kommer min mor og henter mig, så skal vi til Anne Linnet koncert i Holstebro og spise på Mongolian BBQ.
Efter det skal jeg ud til nogle veninder og ha en mokai eller to. Glæder mig rigtig meget til hele dagen. Lige nu sover Alberte (hun har kun været vågen en time) hun kom sent iseng igår og tidligt op, så hun gik omkuld ret hurtigt..

GOD dag til jer alle !!! 

Anmeld

26. marts 2011

Koen.

Her vil vi igen smutte på legepladsen Var vi os i går men lillepigen elsker det, så vi tager da en tur til

Anmeld

26. marts 2011

bøgelund

BlyViol skriver:

uha uha jamen jeg har også et halv-langt program

kl. 10 kommer Albertes faster så skal vi tre ned i byen ig kigge på en jakke til mig evt. et par sko eller noget andet  så skal vi hjem og spise frokost og jeg tror helt sikkert faster bliver og leger lidt med Alberte.
Kl. 17.00 kommer min mor og henter mig, så skal vi til Anne Linnet koncert i Holstebro og spise på Mongolian BBQ.
Efter det skal jeg ud til nogle veninder og ha en mokai eller to. Glæder mig rigtig meget til hele dagen. Lige nu sover Alberte (hun har kun været vågen en time) hun kom sent iseng igår og tidligt op, så hun gik omkuld ret hurtigt..

GOD dag til jer alle !!! 

wow en lækker dag.. lækker mad.. 

der skal ske noget! rigtig god koncert og hvad der hører til.

Anmeld

26. marts 2011

Vidunderligeunger

bøgelund1 skriver:

wow en lækker dag.. lækker mad.. 

der skal ske noget! rigtig god koncert og hvad der hører til.

tusind tak - ja bliver bare en super dag

Anmeld

26. marts 2011

bøgelund

lillespurv20 skriver:

Her vil vi igen smutte på legepladsen Var vi os i går men lillepigen elsker det, så vi tager da en tur til

hvor dejligt. vejret er os lige til det..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.