hvad skal der ske........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

Rebecca55

bøgelund1 skriver:

hos jer på sådan en fantasisk dag?

Jeg skal hygge mig med at sy gardiner til stuen tror jeg... I aften skal jeg så til klasse kom sammen, med min gamle frisør klasse. Bliver så fedt, for har prøvet at blive gravid siden vi gik i klassen og kun en af dem ved jeg venter trillinger. Så glæder mig til at vise dem min fine mave....

Go weekend til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

bøgelund

Rebecca55 skriver:

Jeg skal hygge mig med at sy gardiner til stuen tror jeg... I aften skal jeg så til klasse kom sammen, med min gamle frisør klasse. Bliver så fedt, for har prøvet at blive gravid siden vi gik i klassen og kun en af dem ved jeg venter trillinger. Så glæder mig til at vise dem min fine mave....

Go weekend til jer alle.

ku da os lige se i en anden debat, at du har vældig styr på den symaskine. så det bliver da ikke noget problem, at sy de gardiner.  

spændende, er os helt vildt at du skal have 3 på EN GANG? må være så vildt.. mange gange tillykke med det. Mirakel x 3... 

Anmeld

26. marts 2011

Rebecca55

bøgelund1 skriver:

ku da os lige se i en anden debat, at du har vældig styr på den symaskine. så det bliver da ikke noget problem, at sy de gardiner.  

spændende, er os helt vildt at du skal have 3 på EN GANG? må være så vildt.. mange gange tillykke med det. Mirakel x 3... 

Alle kan sy, hvis bare man giver sig go tid... Voksiposen er faktisk ikke så svær at lave, hvis bare man har en at kigge efter.

Ja med 3 på vej mangler jeg så også lige at lave 2 voksiposer mere... He he.

Men ja det er helt fantastisk. Det er først inden for den sidste uges tid, det sådan helt er gået op for mig der virkelig er 3 der inde og at jeg skal være mor. Så elsker at se på maven og mærke når de tumler rundt.

Anmeld

26. marts 2011

lucas<3

bøgelund1 skriver:

jeg tror jeg vel ud til min mor i eftermiddag og ellers gå en tur med basse.

Anmeld

26. marts 2011

morethanperfect

bøgelund1 skriver:

Tja .. Her ligger kæresten med influenza ,og Oscar er pylret og det er jeg også .. Så skal egentlig kun lige sige farvel til min veninde som tager til New York i et år .. Ellers bare slappe af <3

Anmeld

26. marts 2011

Åh, hvor har du ret!! En HELT fantastisk dag!!

Vi skal i haven og lave klar til urtehave og en masse højbede!!

Stine og Lisa.

Anmeld

26. marts 2011

bøgelund

Rebecca55 skriver:

Alle kan sy, hvis bare man giver sig go tid... Voksiposen er faktisk ikke så svær at lave, hvis bare man har en at kigge efter.

Ja med 3 på vej mangler jeg så også lige at lave 2 voksiposer mere... He he.

Men ja det er helt fantastisk. Det er først inden for den sidste uges tid, det sådan helt er gået op for mig der virkelig er 3 der inde og at jeg skal være mor. Så elsker at se på maven og mærke når de tumler rundt.

i sparer vel også nogle penge på, at du fx laver de voksiposer selv? det er jo lige lidt flere ting i skal ha købt..  

altså jeg kan ikke engang tråde en symaskine. men hold op hvor ville jeg gerne kunne sy en masse tøj til lillepigen.  

kan godt forstå du nyder det. det er en helt speciel følelse, at mærke dem derinde. og når de kommer ud, tænker man at det da ikke er muligt at der vokser noget så dejligt derinde. du har så meget at glæde dig til. 

Anmeld

26. marts 2011

bøgelund

luppe-laban skriver:

jeg tror jeg vel ud til min mor i eftermiddag og ellers gå en tur med basse.

dejligt.. nyd vejret... 

Anmeld

26. marts 2011

bøgelund

morethanperfect skriver:

Tja .. Her ligger kæresten med influenza ,og Oscar er pylret og det er jeg også .. Så skal egentlig kun lige sige farvel til min veninde som tager til New York i et år .. Ellers bare slappe af <3

træls. så må i hygge hjemme med bingo banko i aften  

god bedring med kæresten... 

Anmeld

26. marts 2011

bøgelund

Tilmeldt skriver:

Åh, hvor har du ret!! En HELT fantastisk dag!!

Vi skal i haven og lave klar til urtehave og en masse højbede!!

Stine og Lisa.

åh jeg hader havearbejde. I må gerne komme og fortsætte hos mig vil hellere slappe den i solen.. 

men det skal jo ordnes.

god dag til jer.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.